Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Turkce Sesli Etiketi


Turkce Sesli -turkce-sesli
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
DOKUNMAK MI ÇILGINLIK
 Daha once sıze basımdan gecen bu tatlı olayı anlatmıstım.ismim cansu yenı basımdan gecen bu olayı daha anlayamadan yıne bırcılgınlık yaptım.Yapt
2825
seks hikayeleri
Ne Ayakti Be
Ne ayaktı be bir güz okuldaydım.arkamda bi kız oturuyodu.birden iki tane ayak iki taraftanda çıkmıştı.bana hadi apzına al diyordu.bende o ojeli ayklr
1359
seks hikayeleri
komşumuzun güzel kızıyla
takılmaya fırsat bulamazken bana bir dünya kadar kız denk geliyor. Yine geçenlerde sık sık iş için evden ayrılan bir komşumuz var. Acil yine işleri çı
233
seks hikayeleri
Chatten Kız Buldum Ama
Chatten Kız Buldum Ama Ben 26 yasinda 1.90 boyundayim. Sizlere uc gun once nasil tuzaga dusuruldugumu ve bunun bana aslinda nasil zevk verdigini an
1375
seks hikayeleri
Beni Sikin Dayanamıyorum
Herkese selamlar anlatacagım olay tamamen gerçektir. Ben Burcu 25 yaşında esmer mavi gözlü 1.71 boyunda 56 kiloda üniversite mezunu bir kızım kapalı g
6072
seks hikayeleri
AFET KOMŞUM
 Merhaba Arkadaşlar. Bende sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum. Dana yirmi yaşında iken komşumun kocası vefat etti. Kendisi ise otuz beş yaşın
2131
seks hikayeleri
Liseli Kızları Sikmeyi Düşünürken
|birgün bakırköyde gezerken arkamdan bi ses...iki tane lise kıyafetli kız: off şunun kalçalarına bak ne güzel kıvırıyo....16-17 yaşlarındaydılar...ben
5338
seks hikayeleri
sikimi tutup götüne soktu
Herkese merhabalar hikayemi o kadar uzun tutumayacağım okuduğunuz anda ne kadar gerçek olduğunu anlayacaksınız isteyen her bayanı anlatacağım olaydaki
5537
seks hikayeleri
Esmer Teyzem
|merhabalar başımdan geçeni emen anlatmak istiyorum benim semra teyzem öyle güzelki ayalimdeki kadın desem anlatam birgün semra teyzem bize gelmişti o
3467
seks hikayeleri
Koylu Kizi Esim
Köylü Kızı Eşim Komşumuz Nilgün ile eşim çok iyi arkadaş olmuştu. Ama eşim Adapazardan gelen yarı köylü kızı, Nilgün ise İstanbul zillisi idi. Nilgün
24167
seks hikayeleri
gögüslerine asılmıştım
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
3461
seks hikayeleri
Ben
, zuhal ve vibratörBugün Zuhal geliyordu. Onunla neler yaşayacağımızı düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor, kalp atışlarım hızlanıyordu. Zuhal’ın gelec
1299
seks hikayeleri
Dayı Kızı
merhaba sevgili sexe düşkün arkadaşlar.size dayım kızı ile geçen olayımı anlatmak istiyorum.liseyi bitirdikten sonra üniversite sınavına girdim ve van
0
seks hikayeleri
Annemle Sıcak Temas
Ben 21 yaşında ankarada okuyan bir üniversite öğrencisiyim. Annem 42 yaşında ev kadını her ana oğul gibi normal bir hayatımız varken bir gece rüyamda
44213
seks hikayeleri
kuzenim merveye kaydım
mrb millet bundan bir ay önce başıma gelen olayı sizlerlen paylaşmak istiyorum adım Eray istanbulda oturuyoorum 20 yaşında bir gencim.Bundan bir ay te
3126
seks hikayeleri
Ah Dilek Ah
Ah Dilek Ah Ben birgün urfada iş için biryere baş vuruda bulundum bulundugum iş tam istedigim gibi bir işti bayan parfümlerini evlere gidip devlet da
1546
seks hikayeleri
at gibi kadındı ama
Bundan birkaç yaz önceydi sanıyorum.İş sebebiyle katılmış olduğum yemekli toplantılardan birinde tanıştığım orta yaşlı (34) oldukça bakımlı, çok
2541
seks hikayeleri
14 yaşındaki kuzenimle LEZBİYEN ilişkimiz
merhaba ben ebrar 26 yaşındayım sarı saçlı ve ela gözlüyüm memelerim bizim ailede herkesin büyük olduğu için benimde memlerimin oldukça dolgun 1.88 b
72838
seks hikayeleri
ilk kez iki kişiyle kagancan
selamlar ismim kagancan istanbul şişliden tamamen pasif cd kılsız tüysüz parlak bi çocuğum. dışardan bakıldığında yakışıklı biri ama iç dünyamda tam
4841
seks hikayeleri
aslı ve mustafa abi
slm millet ben kaan eşim aslı antalyada oturuyoruz.5 yıllık evli bir ciftiz ben 34 eşim 25 yaşında vede sekste biraz doyumsusuz.evliligimizin 3. yılıy
7026
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :