Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

12 13 yas cocuk pornosu Etiketi


12 13 yas cocuk pornosu 12_13_yas_cocuk_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
KARIMİN DONUNU TURAN
ÜÇSENEDİR EVLİYİZİKİ SENE ÇOK GÜZEL GEÇTİ SON SENE İKİMİZDE BİRBİRİMİZE AÇİLAMİYORDUK BÖYLE BİR GEÇEYDİ AKŞAM YEMEĞİNDE KARİM GAYET SEKSİ BİR KİYAFETL
10443
seks hikayeleri
Yaşımız küçük işimiz büyük Gardaşşşşş
MRB Yaşlarımız 13 12 12 dir Biz Gold Attack Takımıyız :Arkadaşım kendisine manita bulmuştu Bu arada isimler (Alper Efe Musatafa) Neyse devam bakalım
10957
seks hikayeleri
Bar Cikisi
bar cıkısı Bardan dönüyorduk arkadaşımla sallana sallana yolda yürüyorduk,ayağımızda terlikler üstümüzde siyah mini etekli elbise, bir eli popomdaydı
1642
seks hikayeleri
AH FATMA TEYZEM AH-1
Ben bülent, şu an 36 yaşındayıyım bundan 18 yıl önce ünüversiteyi kazanıp istanbula gelmiştim. istanbulda ilkokulda bir ve ikinci sınıfı beraber okudu
5572
seks hikayeleri
13 Yaşındaki Erkek Kardeşim
Selam ben sibell 16 yaşındayım bundan 1 ay önce başımdan geçmiş olan bi anı aktarmak isterim. Ben annem , babam ve küçük kardeşım aynı evde yaşamakta
43829
seks hikayeleri
4 üniversiteli fıstıkla
Universitede okurken, aramızda dostça bir arkadaşlığın olduğu bir kız arkadaşım vardı. Bir hafta sonu beni evine davet etmişti. Evine gittiğimde aynı
7832
seks hikayeleri
3 Kisi Tatil Evinde
Kişi Tatil Evinde Selem size başımdan geçen gerçek bir hikayemi anlatacağım.Geçen yaz kendi yazlığımmızda senelik iznimi geçiriyordum benim gibi tati
5841
seks hikayeleri
Yegen2
Yeğen2 oğlum yabancı dil okumak istiyorrdu bunun için maltada bir dil okulana gitmek istiyorum dedi. ben başta olmaz dedim ama daha sonra gece olup b
3470
seks hikayeleri
Teyzem ne kadar sapıkmış
açıkliseye kayıt olmak için başvurmuştum.çok sıra vardı we ertesi gün gelmemi söylediler.bende direk ewe geldim.teyzem gelmişti.oğlu kuşadasına tatile
27953
seks hikayeleri
Kapıcı
Slm,banyodan çıkmış güzelce temizlediğim,vücudumu kremliyor bir yandanda aynada kendimi seyrediyordum,kırmızı tangamı giydim üzerinede siyah dar bir m
5152
seks hikayeleri
Farkli Fantazileri Severim
Farklı Fantazileri Severim.. Selamlar ben Ercan 20 yaşında evli ciftler veya evli dul bayanlardan hoşlanan biriyim ve Bu yaz muglada olacagım ilgilen
2284
seks hikayeleri
Baldızımı Uyuttum
Bu sitede en çok hoşuma giden hikayeler baldız hikayeleri olmuştur. Benimde bir baldızım var. Benden 5 yaş büyük ve bekar. Çok güzel olmasa da bu site
6343
seks hikayeleri
Kardesim Sedat
Kardeşim Sedat... Adım Sevcan. 24 yaşında, 173 cm. boyunda, 62 kilo, buğday tenli, siyah saçlı, dolgun vücutlu bir kadınım. seks yapmayı oldum olası
8232
seks hikayeleri
klinikteki igneciyle
Birgün çok hastaydım ve hastaneye gittiğimde boğazlarımı çok üşüttüğüm ve iğne yazmaları gerektiğini söylediler.İğneleri eczaneden aldım ve en yakın p
9287
seks hikayeleri
masturbasyon ve sex
ben daha 10 yaşındayım mastürbasyon yapmaya başladım çok sık boşalıyorum ve azıyorum kendimi kapı anahtarını külodumun üstünde gezdirerek bazende bany
8163
seks hikayeleri
ünlü güzelle sex yaptım
Hersey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakip "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatunlara
2308
seks hikayeleri
Ablamla
önce size ablamdan bahsedeyim ablam çok normal boylarda 65 70 kilo civar esmer ama tam bir fıstık tır ablam ogün duştan çıkmış kurulanıyordu odalarımı
0
seks hikayeleri
Körpenin Amı Harika
|merhaba ben evli 32 yaşında sikişmeyi aşırı seven sapık biriyim olay geçen yıl oldu çalıştığım yerde arkadaşımın tayını mersine çıktı yalnız okuyan 1
3552
seks hikayeleri
sonsuz zevk
Merhaba arkadaşlar, ben cambaz. bu siteyi çok uzun zamandır bende takip ediyorum ve ilk defa yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim. ben 24 yaşındayı
3046
seks hikayeleri
TÜM KADINLARI SİKERİM
ALANYADA KIZKALESİNE ÇIKMIŞ VOTKA İÇİYORDUK...ARTIK ÖYLE ZİL ZURNA OLMUŞTUMKİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM...KALEDEN İNDİK YANIYORDUM.HEMEN KENDİMİ SAHİL
2035
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :