Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 Etiketi


12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 12_lik_kiz_kardesine_sex_yapanlar4
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kardeşim Evi Süpürüyordu
Selam yasım 28 ve bir senedir evliyim.Size basımdan gecen bir olayıanlatmak istiyorum.Bundan 2 sene önceydi.Evde oturup maç izliyordum,kız kardesimde
9282
seks hikayeleri
tatlı kızı kucakta
ben geçen geceyi değişik bir şeyler katarak anlatmak istiyorum. biricik amcıklı ve götlü sevgilime ben sözleştiğimiz saat 11’de ablanın evine geli
7041
seks hikayeleri
ECZANEDE
merhaba arkadaslar ben sıze basımdan gecen bır olayı anlatmak ıstıyorum ben 23 yasında yakısıklı bır gencım kalfa olarak calısıyorum bızım eczaneye g
2337
seks hikayeleri
Stajda Patronumla - 2
Yüzünde bir gülümseme oluştu. önümde dizleri üzerine kalktı ellerini arkama uzattı ve sütyenin kopçalarını açtı. omuzumdan askısını indirdi ve memeler
2991
seks hikayeleri
aletimi karısına kendi soktu
Merhaba ismim ferdi 38 yaşında fizyonomik olarak fena görünmeyen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Ba
7825
seks hikayeleri
Kuzenim Aylinin Deprem Korkusu
Deprem olduktan yaklaşık 1 yıl geçtikten sonra oldu bu olay. Amcamlarla dairelerimiz yan yana idi. Amcamın kızı bende 6 ay küçük, çok az bir şekilde t
7584
seks hikayeleri
Dominat Teyze
Dominat Teyze Herkes gibi internetten hatun düşürmek için kolları sıvamış o kanal senin bu kanal benim derken kanalın birindeki bir bayan nickine ümi
2012
seks hikayeleri
HOCAM BENİM
Merhaba. Size anlatacağım olay geçen sene başımdan geçti. Bizim okulda bir beden eğitimi öğretmeni var ki sormayın. Kadınresmen gelin beni sikin diyor
2276
seks hikayeleri
sevgilimi oruspum yaptım
sevgilimdi. Herseyi beraber yapardik. Buna seks te dahil. Birbirimizle sevisir, dusa girer, ciplak yatardik ama ikimizde korktugumuz icin hic birbirim
2575
seks hikayeleri
Anem
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik
11233
seks hikayeleri
farklı ilişki arayan
slm arkadaşlar 26 yaşındayım bekarim farklılık ariyan çiftler varsa 3. olurum sayı sanırım yoktur geç bosaliyorum şimdiden ilginiz için teşekkürler İ
71
seks hikayeleri
İstanbul`a Giderken
Bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatayım size, sakın olur mu demeyin. Bal gibi oldu işte. Kocam, yıllık iznini almıştı. 17-18 yıllık evli olmamıza ra
3523
seks hikayeleri
DAYANAMADI
BEN 30 yaşında bir bayım anlatacağım hikaye başımdan yeni geçti İyerinde sıtejer öğrenci alacaktım okula başvurdum muhasebeye bayan stjer lazımdı oku
3360
seks hikayeleri
güzel karım
benim çok güel karım var taş gibi kaımı güzel sikebilecek birini arıyom karımda çok istiyo yokmu biri İsim : şenolMail : şenol 54 . @hotmeil.co
2778
seks hikayeleri
Olgun Lez
Olgun Lez Umarım ilk fantazimi okuyup beğenmişsinizdir. Şimdi size amımı okşarken hayal ettiğim başka bir fantaziyi anlatacağım. Kendi evinde u
2733
seks hikayeleri
Dedeme Göt Verişim.
Dedeme göt verişim. Merhabalar ben muharrem emekli birisiyim ilk okul dördüncü sınıftan itibaren hem götümü siktiriyorum hemde göt sikiyorum.Dedem
8100
seks hikayeleri
Hersey O Bacaklarını Gormem ıle Basladı
|merhaba ben bı gun ınternette arka masada oturuyordum.yarım saat falan porno sıtelerde gezdım ve kapıdan bı tane lkıselı kız geldı.zayıf ve cıtı pıtı
3253
seks hikayeleri
halamın kızı kuzene tecavüz ettim uyutarak
benim süper kuzenim kapalı giyinir ama malı süperdir 31 çekerken hep onu hayal ederdim onu sütyenlerini alırdım koklardım derken kafaya koydum artık o
23181
seks hikayeleri
zevkle kızlıgımı vermiştim
merhaba ismim Ceyda anlattığım hikaye yaklaşık 3 yıl önce başımdan geçti ama hala dün gibi aklımda bi akrabamızın düğünü vardı k...... yada dedemlerde
2746
seks hikayeleri
bodrumda sex yaptım
slm ben 18 yasında bir gencim busene lise sona gidiyorum anlatacağım olay 1hafta önce gercekleşti.neyse konuya girelim;ogün bizim arkadaş kavga etmiş
1875
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :