Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 Etiketi


12 lik kız kardeşine sex yapanlar4 12_lik_kiz_kardesine_sex_yapanlar4
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
çart diye soktu
Ikiyıldan beri çıkıyorduk sondefa buluştuğumuzda yapalımmı diyesöyledim o da kabul etti ilk başta dudaktan daldım sonra amınıyaladım o da benim
1524
seks hikayeleri
kızımı kızken anasının yatağında evlenincede kocasının yatağında sikerim biz ayrılamıyoruz
ben 35 yaşımda iken karım öldü kıızmda daha 15 yaşalrında idi o zaman yeni yetişen güzel ve alımlı bir kızdı gümden günerde daha iyi oldu bir yıl bir
23885
seks hikayeleri
gozde ablanin ayaklari
Merhaba, ben 23 yaşında tam bir ayak fetish`iyim. Sizlere yaşadığım bazı maceralarımı yazmak istiyorum. Ilk olarak murat abinin eşini anlatacağım. Mur
4761
seks hikayeleri
Liseli Kız
Mrb bn ankaradan berkin 16 yaşındayım hikayeme geçiyorum ben orta okulu bitirip lise ye geçmiştim o gün sınıfa girerken balık etli 1.70 boylarında bir
8763
seks hikayeleri
zevk almadan
Ben 25 yaşında yüksek okul mezunu askerliğini yapmış birisiyim. Şu anda nişanlıyım yakında evleneceğim. Küçük bir kasabada yaşıyorum. Burada uzak akra
1794
seks hikayeleri
Sınava annemle hazırlandım
Merhaba ben Emre. 18 yasindayim. Evin tek çocuguyum. Bu sene öss’yi kazanarak istedigim bölüme girebildim. Gerçekten bunu basarmak çok zordu. Ama anne
56620
seks hikayeleri
Hayalim
Hayalim Ben 17 yaşındayım ve yaşıma göre seyım baya büyüktür. Bizim komşunun tuğba adında cok muhteşem mal varlığı oln bir kız vardı ben bunu sikerse
1648
seks hikayeleri
babamdan hamileyim
Merhaba , Ben Hande.Hikayeye geçeyim ; Babam genellikle sarhoştur.Hovardadır.Annemi tatmin edemez.Bir kaç defa konuşmalarını dinledim.Sex hayatları iy
11014
seks hikayeleri
sakso seven EMEL
EMEL İLE 1SENE ÖNCE BAŞLADIK İLİŞKİYE İLK BAŞTA BANA TERS OLAN BU İLİŞKİ GİTTİKÇE HOŞUMA GİDİYORDU SEBEBİ EMELİN BENİM PENİSİME YAPMIŞ OLDUĞU SAKSO GÜ
1868
seks hikayeleri
KARIMLA KADIN KADINA
KARIMLA KADIN KADINA Yeniden selamlar beni daha önce yazdığım KARIM BENİ PARMAKLAYARAK BOŞALTTI hikâyesinden hatırlayanlar olacaktır. Bahsettiğim o
11235
seks hikayeleri
Meral
Onunla bir eski eser alımında tanışmıştım, yani bir müzayede salonunda. Hem de onunla müthiş bir savaşla tanışmıştım. Müzayede de çok değerli bir eser
1870
seks hikayeleri
Manyak Bir Duyguydu
Selamlar... 17 yaşında 1.80 boyunda 65 kilo özelliklerine sahip genç bir erkeğim. Sizlere daha 1 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyo
2113
seks hikayeleri
16 Yasindaki Kizin Tecavuze Ugramasi
16 Yaşındaki kızın tecavüze uğraması İşte size bir küçük kızın nasıl siktiğimi anlataçağım size bu yaşanmış bir olay sizi keyifleteçek çılgına döneçe
43086
seks hikayeleri
işyerinde yılmaza verdim
Merhabalar,Size anlatacağım olay tamamen gerçektir.yılmazımla aynı işyerinde çalışıyoruz.kendisi çok atletik kılsız tam bir sporcu erkektir.bense beya
7642
seks hikayeleri
PRENSES
-------------------------------------------------------------------------------- PRENSES Merhaba arkadaşlar uzun zaman olmadı bu siteyi keşfedeli.
1612
seks hikayeleri
Aysun Ve Karımın Yaşadıkları
Ben işim gereği, ayda bir hafta İstanbul dışına çıkıyorum. 40 yaşında, formumda bir erkeğim. Karıma müthiş aşığım. Çok güzel bir kadın. 34 yaşında, pe
4636
seks hikayeleri
Ankarali Omerle
Aradan sonra ilk defa Ankaraya geliyordum. Çok özlediğim yarağa kavuşacağım için heyecenlıydım. Önce İnt kafeye gittim.Birkaç kişiyle yazıştım ama biş
2772
seks hikayeleri
Meltemin Çıldırtan Çığlıkları
Meltemin Çıldırtan Çığlıkları aradan iki gün geçti. m.ali çağırdı. gittim. sofra hazır her şey çok mükemmel.ben alkol almam ama m.ali içer. zaten i
2612
seks hikayeleri
HALAMMMM
BENİM Bİ HALAM VAR ADI GÜLER AMA BEN ONU AĞLATMASINI BİLDİM ben 18 yasında büyük sikli bi çocugumneyse konuya girelim halam benden 4 yaş büyük muhteşe
8416
seks hikayeleri
kocamdan gizlice yapıyorum
Bir gün yine eşim aradı ve 3 gün şehir dışında olacağını söyledi. Artık çok sıkılmıştım bu durumdan ve bu 3 gün içinde Ahmet’i elde etmeliydim. Önce d
1609
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :