Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

13 yaş kızlar sikiş hikayeleri Etiketi


13 yaş kızlar sikiş hikayeleri 13_yas_kizlar_sikis_hikayeleri_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sonay Teyze
O gün annemin günü vardı. Evden çıkamamıştım. sıkıcı bir durum ama mecburen odamda takılacaktım. İlk olarak Sonay teyze gelmişti. Çok severdim Sonay t
3623
seks hikayeleri
Ortodonti Kliniği
Ben ıspartada dis hekimiliginde okuyorum adım selcuk size basımda gecen bir olayı anlatacagım. Bizim fakültenin hasta poliklniklerinden ortodontide ok
2254
seks hikayeleri
Nasıl Oldu Anlamadım
Slm önce kendımden bahsedeyım fazla yakısıklı degılım askerden yenı geldım 33 yasındayım bu anlatacagım olay oldugunda inşaat malzemelerı satış dukkan
9753
seks hikayeleri
Toy Gurbetçiyim
Merhaba. İsmim Ege. 31 yaşındayım. Atletik ve yakışıklı sayılırım.Bundan 2 yıl önce başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum.Oturduğum
1441
seks hikayeleri
3 Arkadasim Ve Ben
3 Arkadasım Ve Ben merhaba ben istanbuldan serap ilk defa yaziyorum buraya birgün arkadaslarim veben evde film seyrediyorduk benim canım sıkılmıstı ı
26976
seks hikayeleri
Arabasinda Ilk Deneyim
|merhaba ben yurtdisindan katiliyorum,ismim onemli degil, hos guzel bakimli bir bayanim, ve buyuk bir zevkle hemen hemen butun hikayeleri okuyorum ve
2806
seks hikayeleri
Ilkti
Merhaba. 19 Yaşında, biseksüel, 1. 74 Boyunda, 62 kilo, kızıl saçlı, beyaz tenli, yeşil gözlü yani oldukça güzel bir genç "kadın"ım. Bundan 3 yıl önce
1603
seks hikayeleri
Pamuk Prenses Ve Pinokyo
Pamuk Prenses ve Pinokyo Hikaye bu ya bu iki masal kahramanı bir gün ormanda gezinti yapmaya çıkarlar. Bir müddet sonra şiddetli bir yaz yağmuru ba
2834
seks hikayeleri
sex perisiyle
Merhaba ben Mert. İstanbul'da yaşıyorum. Yaşadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. İsmini vermek istemediğim bir internet sitesinden Bursa'da y
3482
seks hikayeleri
Uydu Kurma Gittim Ve Evde Bayan Tekti
Slm herkeze ben ist oturan 26 yasında yakısıklı bi erkeyim dün gittim uydu kurmaya bi eve evinde yanlızdı bayan esiniz yokmu dedim o aramıstı beni ded
8694
seks hikayeleri
Citir Kuzenim Yarenle Zevkin Doruklari
Çıtır Kuzenim Yarenle Zevkin Dorukları Çıtır kuzenimle yazın yaşadıklarımızı daha önce yazmıştım.okumayanlar için hemen söyleyeyim kuzenim 16 yaşında
5586
seks hikayeleri
Ayakların Kölesiyim Artık
Ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Ayak fetişizmi bende kendimi bildim bileli var. Küçüklüğümden beri hep kızların ayaklarından hoşlanır, hep
1743
seks hikayeleri
Sonunda Dayanamadı
Ben 22 yaşında yakışıklı bir erkegim. arzu ile aynı işyerindeydik ve uzaktan akraba sayılırdık. İlk zamanlar aramızda akrabalıktan dolayı sadece iş va
4898
seks hikayeleri
İngilizce Öğretmenim
Ben Antepte dil sınıfında okuyan bir öğrenciyim. ingilizce öğretmenimizevli çok güzel bir kadındır.hemde sınıf öğretmenimiz.sınıfımızda 6 erkek öğrenc
2764
seks hikayeleri
PİÇ GÜMRÜKÇÜ
BEN GAZİANTEPTEN SİVRİ BU BAŞIMDAN GEÇEN OLAY BUNDAN 3GÜN ÖNCE GERÇEKLEŞMİŞTİ.BİRGÜN BABAIN HALASININ TORUNU GİZEMİ GÖZÜME KESTİRMİŞDİM AMA BU SİKİŞ İ
2258
seks hikayeleri
amca kızlarıyla
selam yine ben geçen hikayemi çok beğendiğiniz için bende yaşadığım bire bir gerçek hikayelerime devam ediyorum 3 yıl önce amcamlarla birlikte pikniğe
3853
seks hikayeleri
olgunun hali başka oluyo
işlerin yoğunluğundan bunalmıştım bir hafta izin alıp dinlenmek sitres atmak iyi gelir die düşündüm amcamların yazlığı vardı havalar yeni ısınmaya baş
2108
seks hikayeleri
Karım Ve At
Ben 29 yaşında özel bir şirkette idareci olarak çalışmaktayım yaklaşık 6 yıllık evliyim ve evliliğimde çok mutluyum ama insan bazen değişik şeyler ist
32755
seks hikayeleri
Sarisin Afet 2
Sarısın Afet 2 sarışın afeti anlatmadan gecemiyecegim en son sikmemden 3 gun sora tekrar telefonlaştık biraz sohbetten sonra isin yoksa gelsene dedi
1879
seks hikayeleri
Ah O Göğüsler
|merhabalar ben deniz 19 yasındayım sizle bir anımı paylaşmak istiyorum bizim burda çiğdem adında gerçekten herkesin dönüp birkezdaha bakıcağı tipten
1856
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :