Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

13 yaşındaki kızını siken baba Etiketi


13 yaşındaki kızını siken baba 13_yasindaki_kizini_siken_baba
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kocam uyurken arkadaşıyla
benim adım hayriye. Daha önceleri, yani evlenmeden önceleri de sex hikayeleri okurdum. Özellikle karısını siktirenlerin, kocasını aldıp başka erkekler
11866
seks hikayeleri
Milli Olalim Derken
Milli Olalım Derken :) Adım necmettin. 19 Yaşımdayım. 1. 70 Boyunda kumral yeşil gözlü yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay geçen yaz oldu. Size gö
3025
seks hikayeleri
abim beni tatmin etti
İlk Önce kendimi tanıtayım adım müjgan . 25 yaşındayım. Ve bir firmanın bilgi işlem sorumlusuyum. Sürekli internette sorf yapıyorum ve fantezi yazılan
7180
seks hikayeleri
Neye Niyet Neye Kismet
Neye Niyet Neye Kısmet Merhaba arkadaşlar. Geçirdiğim o muhteşem günleri sizlerle paylaştığımdan beri epey bir zaman geçmişti. Bu arada sizlerden o k
1702
seks hikayeleri
Güzel Annem
selam bu yazdıgım yeni yaşanmış bir anım annem oglum canım çok deniz çekti denize gidelimmi dedi bende neden olmasın anne dedim günübirlik gider döner
47625
seks hikayeleri
DOKTOR FÜSUN
uzun zamandan beri sitenizi okuyor ve hikayelerinizi izliyorum. yaklaşık üç gün önce başımdan geçen ve beni mutlu eden bir olayı paylaşmak istedim.ben
4861
seks hikayeleri
Mahmut Fena Bozdu Beni
Mahmut fena bozdu beni sevgli okurlar Uzun zamandır netten içimdeki pasif duyguları bastırmak için olgun bi aktif arıyodum.Ama malesef ciddiyetine
2967
seks hikayeleri
temizlikçi hatunla yattım
Merhaba millet bu anlatacağım hikaye tamamen gerçek ve yaşanmıştır. Dikkat edin etkisinde kalmayın. Ben istanbulda ikamet etmekteyim işyerim taksim İs
4089
seks hikayeleri
Kufurbazlar
Küfürbazlar - Zrrrrr, zrrrrrr - Kim ooo - Benim, sikicin - Açıyorum eşek kafalı sikicim, bekle biraz - Yine kaşınmıştır oraların diye acele e
1882
seks hikayeleri
DAYIMIN KIZI
BEN 17 YAŞINDA MAWI GOZLU SARIN SEXE DUSKUN BIRIYIM OLAY BENIM 20 YASINDDAKI DAYIMIN KIZI ILE GECTI HİÇ ONUNLA ILISKIYE GIRECEGIM AKLIMA GELMEMISTI B
2667
seks hikayeleri
Orospu annemm
annem aşırı güzel bir kadındır kocamn memeleri ve koca bir götü verdır. büyük olmalarına rağmen gayet seksi bir kadındır. annem yeni bir işe başlamışt
23373
seks hikayeleri
Hamile Yengem
Selamlar 22 yaşında muhasebe işiyle uğraşıyorum. Dayımın deyim yerindeyse taş gibi fahriye adında bir karısı var.oldum olası ona hasta olup devamlı 31
0
seks hikayeleri
acımasız yengem 6
uzun bi aradan sonra yeniden slmlar.kusura bakmayın özel sebeplerden dolayı hikayem yarım kalmıştı.kaldığım yerden devam ediyorum.ne yaptıysa yengem k
7158
seks hikayeleri
Azgın Nurten
Ben Polat bursada oturuyorum 30 yaşındayım bu olay gercekten başımdan gecen bir olaydır fantazi falan degil Nurtenle tesadüf eseri tanışmıştık beni ta
1874
seks hikayeleri
yengemin mis kokulu kilotu
Selam ben selcan.şu anda 18 yaşındayım.Birkaçyıl önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiy
15034
seks hikayeleri
Ünlü Biriyle Birlikte Olmak
Hersey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakip "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatunlara
3579
seks hikayeleri
Dominant Sevim 4
|Duvar a çarpmanın etkisiyle iyice sersemlemiştim.esma hanım sevim teyzemi dışarı çıkartmıştı.yüzükoyun yerde yatıyodum.gözlerimi açtığımda esma hanım
2449
seks hikayeleri
Abımın Mukemmel Baldızı
O gün maç seyretmek için abim beni çağırmıştı. Ağabeyimin evine girdim. Orada yengem kız kardeşi Demet’i de çağırmış. İkisi bir mutfakta bazı ha
5978
seks hikayeleri
fotoşun kırmızı külodu
Çok sevdigimiz komşumuzdu fato.istedigi zaman girip çıkabilir di bize.dul bir kadındı.bazı akaşmlar bizde yatıya bile kalırdı.eve dijital uydu almıştı
4934
seks hikayeleri
seval zevkten uçtu
Merhabalar arkadaşlar.bundan 3 ay önce kadar yaşadığım bi olayı sizinle paylaşmak istedim. Ben sivastan mehmet 175 boyunda yapılı birerkeğim.bundan 4
1558
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :