Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

14 lük kız Etiketi


14 lük kız 14_luk_kiz_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İnanılmaz gece(uzun ama okuyun)
Merhabalar ismim murat.Yeni evliyiz.Eşim Leyla 31 yaşında minyon, iri göğüslü ince belli ve hafif dolgun kalçalı biridir.Hoş bir kadındır Sex
6271
seks hikayeleri
Yilbasi Gecesi Ana Kiz
Yılbaşı Gecesi Ana Kız Evime tasinali henüz bir ay olmustu. Sicak bir pazar sabahiydi. Kahvaltimi balkonda denize karsi yapiyordum. Ekim günesi ilikl
6689
seks hikayeleri
Komşumuz Sabire
Selam.Benim bir Komşum var İsmi Sabire. Tam bir Esmer güzeli. Dolgun Götü, büyük Memeleri çok seksi. 25 yaşında hala bekar. Yani evde kalmış. Bir gün
2029
seks hikayeleri
Kufurbazlar
Küfürbazlar - Zrrrrr, zrrrrrr - Kim ooo - Benim, sikicin - Açıyorum eşek kafalı sikicim, bekle biraz - Yine kaşınmıştır oraların diye acele e
1954
seks hikayeleri
Kalfam Ve Ben
selamlar ben şu anda 42 yaşındayım ve evli 2 çocuk babasıyım. sizlerebaşımdan 18 yaşında başımdan geçen bir olayı anlatacağım. o zamanlardan berikadın
3162
seks hikayeleri
Korku Ve Kaçamak
Slm arkadaşlar ben eren bir gün dişim çok kötü agrıyordu dişçiden de korktugum için dişçiye gitmeye çekiniyordum arkadaşım ilçeye yeni bir dişçi kızın
2135
seks hikayeleri
Cocukluk Iste 2
Daha once yazdigim hikayemin devamini yaziyorum daha once kardesimin ustunde biraz daha durdum ve sikimi temizleyip biraz istirahat ettikten sonra kal
11326
seks hikayeleri
annem netice
ben 17 yaşında bi erkeğim size annemle aramda geçen hikayemi yazmak istedim , öncelikle yaşadığım olay 8 ay önce oldu , annem 39yaşında 90 60 90 vucut
42460
seks hikayeleri
SAPIK FINDIK AMLI
BIZIM SINIFTA BIR TANE KIZ ARKADASIMIZ VARDI BOYU UFAK GOGUSLERI KENDINE GORE SUPER TAM AMA TAM BIR UNIVERSITELI GIBIYDI LISE CAGINDA OLMAMIZA RAGMEN
5622
seks hikayeleri
pınar ablamla dagıttım
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
19339
seks hikayeleri
benimleydi
Üniversite yıllarında iki arkadaş beraber cıktığımız evde ev düzenini kurup herşeyi yerli yerine oturttuktan belli bir zaman sonra canımız sıkılmaya b
1492
seks hikayeleri
Zengin Ve Seksi
Onunla Erciyeste tanışmıştık. Yanımda sevgilim olması fazla samimi olmamızı engellemiş, ancak Mersine döndükten sonra uzun telefon konuşmalarımızla ar
0
seks hikayeleri
İNTERNETTEN GELEN ZEVKİN DORUGU
SELAM BEN OKAN EVLİYİM ANCAK MUTLU BİR YAŞANTIM YOK EŞİMLE CİNSELLİK KONUSUNDA ANLAŞAMIYORUZ ÇOK İSTEKLİ DEĞİL BU YÜZDEN İNTERNETE TAKILIR OKEY OYNARD
919
seks hikayeleri
cafeciyle kaldıgı yerden devam
Merhabalar ben damla. Size bi onceki hikayemde bekaretimi buraga nasil verdigimi anlatmistim. Bu aralar burakla iliskiye giremiyor. Bulussakta opusmek
496
seks hikayeleri
yılbaşı geldi çattı
yılbaşı akşamı çok içmiştik kız arkadaşım sorhoş oldu ben ise kafam dönüor ama kendimdeydim kız arkadaşım sürekli banyo yapalım die tutturdu ama sonra
1778
seks hikayeleri
Babam Hasan`la
Babam Hasan, beni çıplak şekilde görmekten çok hoşlanır aynı şekilde bende evde çıplak dolaşmaktan çok hoşlanırım. İki hafta kadar önce bana dört arka
9765
seks hikayeleri
Böyle bir tad olamaz
arkadaşlar adım serhat 35 yaşındayım yiğenim abimin kızı aysel çok güzel bir kızdır herkesin hayal edeceği bir kızdır ben bekarım aysel lise 4 okuyord
2232
seks hikayeleri
2 Kiz Kardesi Birden siktim
slm ben antalyada yaşıyorum ve adım tuna 18 yaşında öğrenciyim size gerçek yaşanmış bi anımı anlatacağım benim duygu adın da bi çıktığım var çok güzel
8150
seks hikayeleri
lez berna
Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir site buldug
29264
seks hikayeleri
Hostes
Yağmurlu bir gündü Paris seferine çıkmıştık. Uçak sağ salım havalanmıştı. her zamanki gibi ben yine yolcuların arasında erkeğimi arıyordum. servise ba
3939
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :