Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

14lük kızlar porno Etiketi


14lük kızlar porno 14luk_kizlar_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
müdürün karısıyla
valla bu siteyi okurken bende başımdan geçen bir gerçek olayı anlatamadan gecemeceğiminternette bir tavla şampiyonasında tanıştığım istanbulda kocası
2858
seks hikayeleri
Zenci Ve Aylanin Ilk Gunahi
Zenci ve aylanın ilk günahı Sevgılı hayranlarım ,hepınıze tekrardan selam,bılıyorum hepınız merak edıyorsunuz magda kım anlatıcam,yalnız kıskanmak
8959
seks hikayeleri
Okulun Baş Köşesi
Hayatta belki karsılasılacak nadiren bir olayla karsılastım bundan iki sene once okula adadan bir kız getiren S....N adlı ogrenci (hala onunla beraber
1703
seks hikayeleri
kardeşimin hayallerini gerçekleştirdik
Selam arkadaşlar. Ben son derece bakımlı, esmer, güzel bir kızım. Bu hikayeyi yazma sebebim tamamıyla kendimi rahatlatmak. Zira çok sıkıldım bunu içim
1266
seks hikayeleri
Azgın Seher Teyze
Gerçek bir ilişki için ne kadar yanıp tutuştuğumu bilemezsiniz. Okuldaki kız arkadaşımla flörtten öteye gidemiyorduk tabii sonuçta aldığım zevkin yanı
3757
seks hikayeleri
amcıkları birbirlerine girdi
Merhaba ben Buse uzun boylu esmer bir bayanım, oldukça düzgün bir fiziğim var. Bir firmada sekreter olarak çalışmaktayım, erkek arkadaşım var ve uzun
8185
seks hikayeleri
Komsumun Iniltileri
Komşumun iniltileri... Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarı
3893
seks hikayeleri
ilk olmuştu
Merhabalar öncelikle kendimden biraz bahsediyim ben 1,70 bıyunda kıvırcık saçlı kahverengi gözlü büyük yarraklı yakışıklı ve sexi biriyim neyse kısa k
9088
seks hikayeleri
Ablam Ve Annemle
ben 18 yasında duzgun fızıklı bır gencım her gungu gıbı evden okula okuldan eve gıdıyordu bırgunablamı odasında bağırırken duydum ve odasına gırdım ve
0
seks hikayeleri
Eski Sevgilim Bakireymiş
Eski Sevgilim Bakireymiş Sex-hikaye.com okuyucularına merhabalar.. katkı koymak adına başımdan geçen sene geçen ve unutamadığım hikayemi sizinle pa
2074
seks hikayeleri
en yakın arkadaşımı
Mrb ben arda 14 yaşındayım 1.75 boyundayım bir gün işte 8.sınıfların bilgi yarışması vardı ben ve arkadaşım Şevval katılmadık en alt bahçeye gittik mu
492
seks hikayeleri
2 Kişi Bi Nilayı
Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada
3019
seks hikayeleri
DEVAMLI OgRETMENiMSiNiZ
DEV(AM)LI ÖĞRETMENİMSİNİZ;) Selam arkadaşlar ben istanbuldan eren. Üni 1 e gidiyorum. Size anlatacağım hikaye komik bir hikayedir. Birgün arkadaş
2573
seks hikayeleri
Dul Evsahibim
Dul Evsahibim slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üs
2721
seks hikayeleri
Onu Hiç Tanımamışım 1
Her zamanki gibi iştençıkıp eve geliyordum. yolda yan komşumuz pınar rastgeldi. beraber konuşarak yürümeye başladık. kendisiyle muhabbetim yok denecek
1475
seks hikayeleri
evine bırakıp sonrada sikti
Çalışdığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam olarak tanındığım için kimse ile yakınlık gösteremiyordum buda benim çok hoşlandığım sikmek istediği
5525
seks hikayeleri
Kocasından Önce 1
Hikayemiz İç Anadolu Bölgesinin güzide bir ilinin merkez ilçelerinden birinde ve köyünde geçmekte.. O sıralar yaşım 23 yaş civarında..Askerden yeni ge
2627
seks hikayeleri
BODRUMDA KARIMIDA BENIDE SIKTILER
BIZ ORTA YASLI SEX DELISI KARIKOCAYIZ BODRUMDA TATIL YAPARKEN HAZIRLANDIK VE LIMANDAKI GEZMEYE CIKTIK.ONCE BARLARA GITTIK KAFALARI CEKTIK.IKIMIZIN OR
10647
seks hikayeleri
Kadın Oldum-1
|daha önce size anlattığım gibi kadınlığı tattıktan sonra artık iyice kadın gibi yaşamak istiyordum.. ve bir gece evde kimse yokken bir güzel süslendi
3503
seks hikayeleri
Otobüste Adam Popoma Boşaldı
Merhaba ben buse geçende komşumla yaşadığım şeyi anlatmıştım 21 yaşındayım. Bugün sabah işe gelirken otobüse bindim altımda dar yıtmaçlı mini kırmızı
26456
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :