Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

15 lik kızı bozma Etiketi


15 lik kızı bozma 15_lik_kizi_bozma
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sikmem için herşeyi yapmaya hazırdı
Merhaba ben Ömür 20 Yaşındayım bundan 2 yıl önce lisede başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmayı istiyorum. Ankara`da liseyi okuyordum. Lisede bir
4959
seks hikayeleri
Mahallenin Delisi
Mahallenin delisi Selam arkadaşlar. Daha önceden sizlere bir tatil anımı yazmıştım. Şimdi size anlatacağım hikaye bir iyilik karşılığında aldığım en
5431
seks hikayeleri
Alanyada 3 Alman Vucutcu Ile 2
Alanya`da 3 Alman Vücutcu İle - 2 Saat 9`da kapı çalınca bi çırpıda kırmızı tangamı giydim. Tek elimi duvara yaslayarak götüm havada bi şekilde kapıy
4856
seks hikayeleri
Yarak Özlemiş Yengem
Slm ben sedat izmirliyim 1 80 boyunda siyah gözlü sarı saçlı yakışıklı bir gencim yaşım 17 neyse hikayeme geçeyim yengemin adı esra 35 yaşında 75 kilo
29696
seks hikayeleri
kocamın çıragı bana saldırdı ve sikti de
ben yıldız 28 yasında evlı alımlı bır bayanım esım bılgısayar tamırcısı isyeri evimize yakın oldugu ıcın yemeklerıni genelde ben verırım eşimin iki ta
5634
seks hikayeleri
Alt Komsunun Narin Kizi
Alt Komşunun Narin Kızı.. Ben 48 yaşında istanbulda serbest çalışan biriyim.Bizim alt kattaki komşumuzun na
2542
seks hikayeleri
Annemle Bodrumda
Annemle Bodrumda Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo har
17210
seks hikayeleri
Arabada Becerildim
Arabada Becerildim... Merhaba arkadaşlar..Ben Ankaradan Burak bilmem bu kaçıncı hikayem; ben 25 yaşında 72 kilo 178 boyunda düzgün giyinen ve kendini
7068
seks hikayeleri
Ne Kızdı Ama.....
Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet et
1698
seks hikayeleri
16 Lık Orhun
Selamlar,ben 19 yaşında 179 boyunda kumral fazla yakışıklı olmayan birisiyim.adım sedat ben aktif bir sikici değildim.evimizde internet vardı.ve devam
3702
seks hikayeleri
okadar sikilmiş ki
bir gü n bi cafede biriyle tanı ş tı m gel zaman git zaman sevgili olduk bir gü n sevgilim tuna beni evine davet etti.bende kabul ettim. onlara gitt
8208
seks hikayeleri
Ayşe Teyzeyi Arkadan Yakaladım
selam ben cengiz 18 yaşındayım. eski komşumuz aynı zamanda aile dostumuzolan ayşe teyze çok seksi kapalı ve çok güzel iri kalçalara sahip birbayandı.o
9184
seks hikayeleri
babamın muhteşem sevqisi
ben doğma büyüme aydınlıyım başımdan qeçen bi hikayemi anlatmak istiyom ama çekinerek içimdeki hırs beni yiyior burda bari boşatayım içimdekileri biz
6393
seks hikayeleri
Anahtarını kaybedince
Yaz tatiliydi. Gunler birbirinin aynisi gibi monotonca akip gidiyordu. Bir aksam ustu surekli takildigim bir arkadasin islettigi bir mekana biraz taki
2980
seks hikayeleri
kucagıma oturdu bitirdi beni
sLm aDım arDa önceLikLe ßu sitede emegi gecen arkadaşLara teşekkürLerimi beLirtmek isterim .. LaFı fazLa uzatmadan hikayeme geceLim gitar hocasıyım ar
2132
seks hikayeleri
ilk deneyimim
yaşadığım bu olay kıbrıse rcan hava alanında başlayıp istanbul da mutlu sona ulaştık hava alanında tanımadığım biri yanıma gelip selam verdi ordan bur
2551
seks hikayeleri
BEDEN ÖĞRETMENİYLE
merhaba ben 14 yaşındayım .bir gün bizim mahalleye yeni taşınan adama yardım ediyordum.adam sonra beni eve davet etti bende içeri girdim.adam 35 yaşı
30476
seks hikayeleri
Anahtarımı Unutmuştum
Bir akşam iş dönüşü gördüm ki anahtarımı iş yerinde unutmuştum sevgilimin gelmesine daha bir saat vardı. Ne yapacağımı düşünürken yan tarafa yeni taş
2867
seks hikayeleri
Balık Etli Bayan
SİNEK35 TEN SİZLERE Selam ben sinek35 170 boylarındayım belki bu anlatacaklarım hayal ürünü diye algılanabilir ama bunların hepsi gerçek yaşanmış
1931
seks hikayeleri
bu işin yaşı yokmuş
Merhaba . Bende bir anımı paylaşmak istiyorum sizle. Bundan 5 sene önce 42 yaşında yaşanmış bir anı. Nette gay sitelerinde gezinirken bir mesaj ge
7878
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :