Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

15lik kız Etiketi


15lik kız 15lik_kiz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annem
Üniversite yıllarında başımdan geçen bir olay bu. Annem üniversitede okurken kaldığım eve beni ziyarete gelmişti. Birkaç gün kalacaktı. Bu arada da e
6674
seks hikayeleri
Öğretmen Ve Eşi
meraba ismim recep antalyada yaşıyorum başımdan geçen bir ilişkiği siznle paylaşmak istiyorum ben 27 yaşındayım olay olduğunda bir otelde güvenlik o
0
seks hikayeleri
Iftar Vakti
İftar Vakti.............. Slm adım murat daha öncede birçok kez sizlerle hikayelerimi paylaşmıştım geçen pazar günü oruç tutmadım tek nedeni ise ifta
0
seks hikayeleri
75 YAŞINDAKİ HİZMETÇİNİN OTOBÜSTE BENİ SİKMESİ
merhaba ben meryem bir dershanede matemtik öğretmeniyim 27 yaşındayım bakire değilim 21 yaşındayken amıma salatalık soktuğum için bakireliğimi kaybet
28000
seks hikayeleri
Pelinin Zor Ani
Bir gün komsumuzun k1z1 evde tekti bizimkilerde il disina ciktilar .. onlarda kaliyorum annesi ak_ama eve gelce k1za zaten bitiyorum okuldafalan hep t
2595
seks hikayeleri
Amca Kizi
Amca Kizi Merhaba,ben su an 19 yasindayim bu olayi yasadigimda 16 idim.yani bundan 3 sene önce köyümüze gitmistik ve dedem kilde kaliyorduk oraya son
0
seks hikayeleri
eda fena sevişiyormuş
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİR
1726
seks hikayeleri
melis
ADIM MELİS.20 YAŞINDA OLDUKÇA GÜZEL,89-91-90 ÖLÇÜLERİNDA, YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL BİRİSİYİM.aNLATACAĞIM OLAY DAHA YENİ BAŞIMDAN GEÇTİ.SİZLERLE PAYLAŞMAK İS
9333
seks hikayeleri
Aşkım
Evet anlatacagım hikaye basımdan bir hafta önce geçti amcamlar bizim alt katta oturyordu.amcamın birde kızı vardı tam bir lolita idi bende okuldan gel
2252
seks hikayeleri
bakire kızla
Ben 18 yaşında bakire bir kızdım. Adım ise Aykut. Aslında kız ismi değil ama annemler koymuş. Ben bir gün okula gidiyordum. Okuldaki öğretmenler gerçe
23728
seks hikayeleri
ANILARIM3
Tekrar merhaba ben Sevay.Liseye başladığım yıl Mehmet Ömer ve Şenol adında üç tane arkadaşım vardı.Bebi tenefüslerde sıkıştırıp taciz ediyolardı,sıray
4272
seks hikayeleri
KOMŞU KIZI
Merhaba bu hikayem ben 18 yaşında yaşadığım bir olaydır. şimdii sizlerle başımdan gecen bir ateşli seks maceramı anlatacağım. Evimizin karşısında otur
3205
seks hikayeleri
Amca Kızı
Anadolunun bir taşra köyünde yaşıyorken yaşadığım anımı anlatacağım. Daha henüz 17 yaşında iken şehirde okuyan 19 yaşında bir amcamın kızı Suzan var.
0
seks hikayeleri
netten tanışıtıgım koca aletli
aletini gösterdi ve gözlerime inanamadım o kadar büyüktü ki. Onu hemen buluşmaya çağırdım gerçekten o kadar büyükmüydü merak ettim kabul etti ve buluş
987
seks hikayeleri
ŞEBNEMLE SAATLERCE
Merhaba yüzde yüz gerçek hikayelerimi duymaya hazırlanın. Bu siteyi yeni keşfettim. V e benimde hikayelerimin burada yer almasını arzu ediyorum.İstanb
1927
seks hikayeleri
Bodrumda Yaz Tatili
Bodrumda Yaz Tatili... Merhabalar! Sitenizi yeni takip etmeye başladım adım sedaT. ve burada yazılan hikayelerin fantazi olduğunu düşünüyorum ve gerç
2023
seks hikayeleri
Sibel Ayten
Sibel & Ayten Annemin odamın dağınıklığından şikayetini fırça ile karışık yemiştik. Odayı tertemiz istiyorum bıktım odanı toplamaktan ben Birgül ` e
4682
seks hikayeleri
Ufugun Güzel Delikleri
O gün bizim lisenin çok önemli bir final maçı vardı.Biz bir heyecan minibüslere doluştuk ama sonradan müdür yardımcısı "İnin lan arabadan kancıklar!"d
2478
seks hikayeleri
GENÇLE
tanıişmamız bir yerde otururuken oldu cocuk bilgisayar bilgisi varmı bende o arada benimde bilgisayarımın bir kaç ayar ihtiyacı oldugunu soyledim yapa
1733
seks hikayeleri
alkol içince iptal oldu
evde ilk zamanlar pek samimi değildik ve giyimine çok karışırdım sevgilisi bize gelir ben çok kızardım karşı çıkardım belkide adamı kıskanıyordum onda
169
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :