Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

17 lik kızı bozma Etiketi


17 lik kızı bozma 17_lik_kizi_bozma
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Zenci Ve Aylanin Ilk Gunahi
Zenci ve aylanın ilk günahı Sevgılı hayranlarım ,hepınıze tekrardan selam,bılıyorum hepınız merak edıyorsunuz magda kım anlatıcam,yalnız kıskanmak
8742
seks hikayeleri
Kızlarr
17 yasındayım adım can.ozel bı okulda okuyorum.ve sınıfta 5erkek 13 kız var.ama aramızdan su sızmaz cok ıyı anlasırız.bı gun okulda gezı vardı sadece
14117
seks hikayeleri
Adam Ve Karısı
mrb. arkadaslar tekrar ben izmirli bu aralar pek fazla seks durumu olmadıgı icin sizlere bir&iki yıl icinde yasadıklarımı ard arda aktarıyorum. ama c
0
seks hikayeleri
annemin şeftalisi güzelmiş
Herkeze merhaba. Bu yaşamış oldugum anımı sizlerle paylaşmak istedim. Babam fevat ettikden sonra annemle ikimiz evimizde yaşamayı sürdürüyorduk ve baz
11019
seks hikayeleri
azgın kızlarla yattım
ben kaan gizem ve yağmur kardeşlerle olan hikayemi anlatıcam. Gecen birliktelikden 1 hafta sonra gizem le tlf da bu sefer yağmur la grup yapmak istedi
870
seks hikayeleri
Güzel Sekreter
Selam bu olay geçen sene nisan ayında geçekleşti ben 20 yasında başımdan geçti açık öğretim 1. sınıfta kalmıştım ve bir açık öğretim dershanesine kayı
0
seks hikayeleri
Onunla Mutlu Oldum
merhaba ben mert bir gün avcılar sahilinde ve gecenin 2.20 bulmuştu ve bende bira içiyordum tek başıma ve bir yerden ses geldiyini duydum ve ses yakl
1635
seks hikayeleri
hayalim ece sayesinde gerçekleşti
erkese selamlar… Ben bu hikayemin gerçek olması için aylarca uğraştım ve sonunda muradıma erdim.öncelikle kendimi tanıtayım size ankara da yaşıyorum n
1903
seks hikayeleri
Annemle Ilk
Annemle İlk....! ben ankaran berkan ben ensest hikayelerine inanmazdım taki başımı gelene kadar neyse konuyu fazla uzatmadan başlayım başımdan gecen
19301
seks hikayeleri
Koln Sehrindeki Selda Ve Bizi Izleyen Esi
Köln sehrindeki Selda ve bizi izleyen esi... Merabalar Size bika yil önce basimdan gecen bi olayi anlatmak istiyorum. Önce kendimi tanitiyim. Ben 3
2103
seks hikayeleri
istanbullu afete kaydım
merhaba ben uğur bunan 3 yıl önce cep telefonuyla gül adında dul bir bayanla tanıştım.38 yaşında ve istanbuldandı.neyse fazla uzatıyayım.kısa sürede s
2945
seks hikayeleri
Canım Annem, Halam ve Pelin
Telefonun sesiyle birden yerimden zıpladım, bu kadar dalgın olduğumu fark etmemiştim, açtım halam erol’um senden bir şey isteyeceğim dedi. Buyur halac
30099
seks hikayeleri
Karı Koça Oyunu
Merhaba başimdan geçen bir olayı anlatacağım bu sırrı ilk bu sitede sizlerle paylaşıyorum erkekliğimin ilk adımlarıda amın ne olduğunu bilmezken küçük
11190
seks hikayeleri
köylü masum kıza çaktım
merhaba bu sex hikayemde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim baz
4401
seks hikayeleri
Yaz Tatilinde Hollanda`da
Yaz tatilinde çalışmak zorunda olmadığım gibi Hollanda ` ya Teyzemlerin yanına gidiyordum. Beni 3 aylık vizemle birlikte uçağa bindirdiklerinde içim k
2661
seks hikayeleri
sulanmış amı yalarken o da benimkini yalıyordu
işyeri komşumuzun kızkardeşi tatile gelmişti. zamanla samimi olduk. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epey ilerledi yanağından öpüyorum bişey demiyor
3906
seks hikayeleri
zorla kapıcı tarafından sikildim
slm benim adım ayse 155 buyum 50 kilom çırpı gibiyim yasım 19 iken başımdan gecdi bu olay kocam ismet 35 yaşında dır 18 yaşındayken evlendik köyde dur
15250
seks hikayeleri
Volkan Gibi Patladım
Geçen Yaz tatilinde Babamlara gitmiştim ve orda bi 3 ay geçirecektim babam annemden bosanmıstı.babam başka bir kadınla evli idi.Neyse fazla uzatmay
1747
seks hikayeleri
En Yakın Arkadasım
Once kendımden bahsedım bn ızmırden **** mınyon ıplı ela gozlu hos we cekıcı oldumun dusunuorm dırek olaya gecm bu olay yaklasık 1 ay once oldu cocukl
3055
seks hikayeleri
Karımi Bir Gecelik Istedi
KARİMLA 2 SENEDİR EVLİYİZ KARİM OLDUKÇA GÜZEL 173CM BOYUNDA İRİ VE DİRİ MEMELERİ 97CM YUVARLAK KALÇALARI 93CM 66KĞ KİLO KARİM 27 BEN 30 YAŞINDAYİZ İLK
14683
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :