Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

17 lik kızı bozma Etiketi


17 lik kızı bozma 17_lik_kizi_bozma
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hic Aklimda Grup Yapmak Yoktu
Hiç Aklımda Grup Yapmak Yoktu Gay olmak benim için vazgeçilmez bir şey oldu.Önceleri yani ilk ergenlik çağına girerken bunu hep inkar ederdim. Yani "
3645
seks hikayeleri
EŞİM
, BALDIZIM VE BEN Ben Avcılarda bilgisayarcıyım..İki yıldır evliyim.Çocuğum yok.Eşim Semayla sekste her şekli denedik bugüne kadar..  Baldız
5747
seks hikayeleri
Serpil 2
Serpil 2 selam ben ahmet daha önce serpil alı hikayemi göndermiştim. ordan hatırlayacaksınız. serpille her fırsat bulduğumuzda birlikte oluyorduk ser
1650
seks hikayeleri
olgun bakımlı bayan
merhaba adım tugay 30 yasındayım ıstanbulda tıcaret ıle mesgulum arkadas sıtelerınden bırınde uye ıdım bır cok bayanla cıftle tasnımstım fakat anlatac
4681
seks hikayeleri
Erkekler Acı Vermekyen Hoşlanırım
|Erkeklere Acı Vermekten Hoşlanırım Merhaba adım sevim 33 yaşında 1 78 boyunda 74 kilo büyük göğüslü iri kalçalı bir bayanım.eşim bir nakliye şirk
3978
seks hikayeleri
Tıbbiyeli Erkeğe Seks Dersi
Ben istanbul şehreminide oturan 168 boyunda 72kilo ağırlığında bir hemşireyim.34 yaşındayım ve eşimden ayrılalı 6 yıl oldu.bir oğlum var ve o da yatıl
5358
seks hikayeleri
Yeryüzündeki Cennet
Ben 32 yaşında, acayip hayaller kuran biriyim. Hayallerimden biri de, iki kızla sevişmekti. Günlük hayatın karmaşasından fırsatBen 32 yaşında, acayip
1717
seks hikayeleri
Anam Ve Babam
|selam ben namı deger hacı annem ve babamı anlatacagım rock festıvalı yapıldıgı gece annem benim erken yatmamı istedi ben şüpelenmiştim odama gitti
8964
seks hikayeleri
bizim sınafa gelen şanslı kız
MERHABA ben 17 yasında esmer bir erkeğim size başımdan gecen bir olayı anlatacağım bütün yaz para biriktirdim okullar açılmıştı bizim sınıfa çok güzel
848
seks hikayeleri
Patronum Mine
Aylarca işsiz kaldıktan sonra, bir arkadaşımın tavsiyesiyle eleman arayan bir firmaya görüşmeye gittim. Bir emlak firmasıydı. Görüşmeye benden başka ü
4213
seks hikayeleri
Antalya Erkeği
ANTALYA ERKEĞİ  merhaba ben asım antalya manavgattan sizlerle yaşadığım bir anımı paylaşmak istedim.her zaman aynı  cafeteryada oturuyor ar
1730
seks hikayeleri
sikti ama doymadı
ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşıml
5031
seks hikayeleri
Halamın Kızlığı
Ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim ve halmda 26 yaşlarında koca götlü kaca memeli sarışın evlenmemiş bir kızdı halam ünüversite okuduğu için ayrı evd
6720
seks hikayeleri
sevgilim emrahla
merhabalar bnm adım sevda size erkek arkadaşım emraha anımı anlatacağım öncelikle kendimden bas edeyim adım sevda 21 yaşındayım 165 boyunda buğday ten
233
seks hikayeleri
Iş Için Gittiğim Izmirde
Ben şu an 45 yaşında kendi halinde özel bir kuruluşta yöneticilik yapan bir adamım.bundan 5-6 yıl kadar önce iş icabı izmir e gitmem gerekti. yanımda
2420
seks hikayeleri
kızım ebruya bacak arası girdim
|Merhaba ben Volkan, Ben 35 yasindayim ve esimden ayri,15 yasindaki kizimla beraber yasiyorum. Kizim beni cok seviyor ve hic lafimdan cikmaz, bana
2934
seks hikayeleri
Biseksuel Bayanım
Biseksuel Bayanım Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1.77 egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum,neyse bunlar onemli
0
seks hikayeleri
Kabus Gibi
Merhaba, ben İzmirden yazıyorum. Anlatacaklarım 1 sene kadar önce başıma geldi. O sıralar 23 yaşındaydım.Ailem İzmirin önde gelen ailelerinden biriydi
2667
seks hikayeleri
Benim Genç Baldızım Mine
Benim Genç Baldızım Mine Slm.hikayeciler.Anlatacağım olayı 10 yıl önce yaşadım Ben istanbulda öğretmenlik yapan 36 yaşında bir erkeğim. Hayatta hiç
6116
seks hikayeleri
memur orospu
efe ben sıze basımdan gecen yuzde yuz yasanmıs bır hıkayemı anlatıyorum abartma yok yalan yok hersey yasanmıs sımdıde tarıhe gececek belediyede çalış
4971
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :