Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

18 lik kızların erotik pornosu Etiketi


18 lik kızların erotik pornosu 18_lik_kizlarin_erotik_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Selinim
MERHABA BEN BARIŞ. İSTANBULDA İNTERNETTE CHAT YAPIYORDUM SELIN ADLI 29 YASINDA BIR KADINLA KONUSUYORDUK SOHBET SEXE KAYIYORDU TEKLIFMERHABA BEN BARIŞ.
1680
seks hikayeleri
Aysenura Bastigim Gun
Ayşenura bastığım gün bu yazdiğim tamamen doğrudur.ayşenurun doğumgünü vardi.benide çağırdı.zaten fırsat kolluyordum.bende tamam diyip evine gittim.g
2241
seks hikayeleri
avrupa dönüşüydü
Avrupadan yeni gelmistim babam öleli bir sene olmustu annemle sarildik birbirimizi cok ozlemisiz.ben bir hafta kalip geri donucegimi soyledim annem bi
253
seks hikayeleri
üvey annemle yattım
Selam millet bizim analığı sikmeyen kalmadı zaten son olarak zenci dağıtmıştı onu tatil bitmiş eve dönmüştük.Ama farklı zevkler arıyordum.Onu bir trav
9026
seks hikayeleri
Kiz Kardesimi Bosalttim
Benim 16 yaşında bir kız kardeşim var. Ben ise 19 yaşındayım. kız kardeşim sex konusunda hiç birşeyle ilgilenmiyordu ve bilgisi yoktu. Bu da benim hoş
11174
seks hikayeleri
Duyguuuu Ve Merdiven
Duyguuuu ve Merdiven dünleyin duygu gile kahve içmeye gittim kahvemizi içtikten sonra annesi yemeği fırına vermemizi söyledi evlerinin merdivenleri d
2099
seks hikayeleri
İlaç verince gizli azdı
Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra mur
16752
seks hikayeleri
bodrum tatilinde
Merhabalar ben İstanbulda yaşayan bir bayanım adım semra size 3 yıl önce yaşadığım bir anımı anlatmak istedim... 3yıl önce yakın bir arkadaşımla birli
13870
seks hikayeleri
Bankada Müdür Yardımcısıyım
Özel bir bankada müdür yardımcısı olarak çalışıyorum iş yerinde şef olarak çalışan ferda ile bir müddetten beridir ilişkimiz vardı müdür izindeyken on
2502
seks hikayeleri
KOCA GÖT
Adım ümit üniversite öğrencisiyim cevremde okudugum bölüm nedeniyle cok kız var bunlardan biride nuraydı nuray 20 yasında genıs kalcalı iri memeli bal
3594
seks hikayeleri
Pembelim
Merhaba hikaye dostları size başımdan geçen olayı anlatacağım.işyerimizde bir bayan vardı 35 yaşlarında hep penbe giyinir bende mest olurdum.ona karşı
1570
seks hikayeleri
Komşumuz Çarşaflı Melek
Merhaba bu sitedeki 2. hikayemi anlatıyorum daha önce yaşlılara jigolo hikayesini anlatmıştım şimdiki hikayem ise başımdan geçen en ilgin olay isters
5914
seks hikayeleri
Ablamin Kis Arkadasina Tecavuz Etim
|adim gzim bu hikayeyi kosovadan yaziyorum bu hikaye 3-22-2005 ben en uz 17 yasimda idim ayla adli komsu kizima deli oluyordum bir sabahin korunde kal
10076
seks hikayeleri
Teyzem Gölde
Teyzem Gölde O yaz köye teyzemler de gelmişti.Bende teyzemlerle beraber vakit geçirmek için köye gittim.Köy çok güzel bir yerdi.Ben köyü çok seviyo
10239
seks hikayeleri
Evlı cıftler
Slm ist yanlız yasıyanşadamıyım . Cıftler aradınlar deneyım var 5307001928İsim : MelihMail : [email protected]
3955
seks hikayeleri
Arkadaşımın Karısıyla
|birgün arkadaşımın evine gittim ismi hasan 2 sene önce evlenmişti karısı cekici ve güzeldi aslında ona karşı öyle bir düşünce beslemedim ne olduysa o
5316
seks hikayeleri
Almanyada Yengemle 5 Gün
Almanyada Yengemle 5 Gün 1.GÜN Ben 18(edit) yaşındayım daha çok gencım ılk sıkışımı bırazdan anlatıcağım hıkyede yaptım.bundan 2ay önce yengem a
7479
seks hikayeleri
Sarışın Komşum
Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıkl
2070
seks hikayeleri
aşk perisi
Merhaba ben Mert. İstanbul'da yaşıyorum. Yaşadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. İsmini vermek istemediğim bir internet sitesinden Bursa'da y
1819
seks hikayeleri
Siyah Çikolatanın Lezzeti
selamlar ben izmirden ercan yaşadığım olay 1 yıl öcesine ait ama böyla bir olay daha yaşamadım.. ağustos ayında apartmanımıza bir zenci aile taşınmışt
3361
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :