Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Am Etiketi


Am Am_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaynım Bülent,le Sikişiyorum
Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırs
41738
seks hikayeleri
Ellerim Göğüslerindeydi
Slm ben sizlere Mersin de yaşadığım bir şeyi anlatacağım. Bizim sınıfta sürekli yanıma gelen ve sürekli bana samimi davranışlar gösteren bir kız vardı
1984
seks hikayeleri
Murat Gay.bir Gay,le Evlilik
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada b
3200
seks hikayeleri
Eniştemi Uyuttum
Selam ben İlkay kocam sık sık şehir dışına işi gereği çıkar zaten Gönülsüz evlendim. Sümsüğün biri biraz varlıklı olduğu için biraz zorla verdiler şeh
6218
seks hikayeleri
abimin manitasına kaydım
Slmlar ben 21 yaşında siyah saçlı mavi gözlü beyaz tenli seximi sexi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire olan annem ve benden
4295
seks hikayeleri
adamın kafası iyiydi
okurlarına anlatacağım bu hikayemde adam resmen karısını bana siktirdi diyebilirim çünkü kendi gel sik dedi ama kafası iyimiydi bilmiyorum onu derken
257
seks hikayeleri
okumayan pişman olur
selam benim adım gül deniz istanbulda oturuyorum ve bir mağaza görevlisiyim götüm çok güzeldir ve her zaman kot giyerim üstüme sütyen ve çeket giymişt
1500
seks hikayeleri
Teyzemin Oglu
Teyzemin oğlu slm ben size elimde olmadan gelişen bir anımı anlatacağım.benim 20 yaşında bir kuzenim var yani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaş to
5652
seks hikayeleri
Hayvanlı Seks
35 yaşına kadar evlenmedim iki defa nişanlandım evlenmeden ayrılmak zorunda kaldık maddi durumumda oldukça iyi sayılır. Son nişanlımdan ayrıldıktan so
13235
seks hikayeleri
Slm Askimiz Tamamen Duygusal
Slm aşkımız tamamen duygusal Öncelikle bu yazdığım tamamıyle gerçek bir hikaye. Ben lise 1e giden bi kzım bir sevgilim vardı aynı okuldan lise 2ye gi
2203
seks hikayeleri
Grup Gay Seks
Grup Gay Seks merhabalar benim ismim fatih 170 boyunda 70 kg agırlıgında eskiden beri kadın kıyafetleri giymesini çok severim. bir gün ailem evde y
4925
seks hikayeleri
sıcacık amı vardı
bu hıkayede ısımler yanıstır mrb ben 18yasında yakısıklı atletık vıcutlu bır gencım benden bır yas buyuk teyzem var cok sevıyor cok arzuluyorum kendıs
1417
seks hikayeleri
Banyoda Idil
Ben ve arakdasım idil bır gun gezmeye cıkmıstık hava cok sıcaktı bıraz gezdıkten sonra eve geldık ıkımızde terlemıstık ben idile ben dus alacagım dedı
5953
seks hikayeleri
Sevgilimin Kırık Ayağı
Ben bi gün okulda sevgilimle oturuyoduk ayağında parmak arası terlik vardı ben ayana bakarken bana ayama mı bakıyosun dedi ama kız o kadar güzelki aya
3992
seks hikayeleri
Ben Halam Ve Annem
İçimizdeki şişeleri çıkarttıktan sonra sergi gibi yatıp uyumuşuz.Uyandığımızda zor toparlandık biraz daha sallansak Nil’e yakalanacakmışız.Giyinip sal
10098
seks hikayeleri
Hem kalbimi hem kızlığımı çaldı.
BU HİKAYE TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. O gün erkenden uyanmıştım. Bugün sevgilimle buluşacağım için çok mutluydum. İlk önce tuvalete gidiP günlük işlerimi
9780
seks hikayeleri
Bu Da Benden
Bu da benden Sizlere gönderdiğim iki yazımdan sonra uzun zamandır bir şey gönderemiyordum. Baktım herkes hayal ürünü de yazabiliyor o zaman ben niye
1472
seks hikayeleri
köyün tenha yerinde beni acımadan siktiler
Lisede sınıf arkadaşım Cemal beni kadınlığa alıştırdıktan sonra o sene okul tatile girene kadar fırsat buldukça beni sikiyordu. Cemale alışmıştım ve o
7616
seks hikayeleri
Ayşen Teyzecim
|selam ben izmirden zafer.21 yaşında kumralım.Uzun zamandan beri olgun bayanlara hastayım.onlar işi çok iyi biliyorlar.neyse,,,aile dostumuz olan isma
3200
seks hikayeleri
Binicilik Hocam Ve Ilk Denemem
Merhaba, bir sure once esinden ayrilmis, cinsellikte farkliliklari yakalamayi isteyen 30 yasinda kulturlu bir insanim. Dedimya, farkliliklar. Zaman za
6014
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :