Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Am resimleri köylü Etiketi


Am resimleri köylü Am_resimleri_koylu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Dur kardeşim ananı sikicem
Merhaba ben hakan 27 yaşında 1.80 boyunda 80 kg idare eden bir yakışıklılığa sahibim.Benim 2001 yılında yaşamaya başladığım ve hala yaşadığım ilişkiyi
5679
seks hikayeleri
Banka Mudurunun Karisi
Banka müdürünün karısı valla bu siteyi okurken bende başımdan geçen bir gerçek olayı anlatamadan gecemeceğiminternette bir tavla şampiyonasında tanış
3131
seks hikayeleri
Annem İzmir`e Geldi
Üniversiteyi kazanıp İzmir’e gittiğimde annem ve kardeşimi İstanbul’da bırakmıştım. 18 yaşımdaydım ve bu evden ilk ayrılışımdı.Annemle babam 2 yıl önc
9925
seks hikayeleri
ESARBLI KOMSU
ESARBLI KOMSU Selam arkadaslar, basimda gecen müthis sex hikayesi bu siteden kaynaklanmasi gerek, takip ettigim günden beri cok etkilendim. Y
2956
seks hikayeleri
Canım Annemle - 4
50 Yaşından sonra seksin ne olduğunu, sikişin bu kadar güzel olduğunu öğreniyordum, bu yaşa kadar zamanımı boşa geçirmişim. Annemle kahvaltı masasında
18756
seks hikayeleri
Amca Oğluyla İkinci Sefer
Merhabalar.. Ben Rabia. Amcaoğlu İstanbul’da oturuyor adı Ahmet, Ben ise İzmir’de oturuyorum. Amcaoğlu benden 2 yaş büyük ve Üniversite ok
3936
seks hikayeleri
yaa olamaz pizzacı kız :((
Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malu
5018
seks hikayeleri
Bankada Taciz
Bankada taciz selam ben osman 1.78by esmer siyah gözlü biriyim bundan ikisene önce bankada başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bankaya para y
3259
seks hikayeleri
canım yengem ((((2))))
tekrar merhaba. yengem o gün beni evden kovmuştu. bende çok korkmuştum birilerine söyler diye. 2 hafta geçti aradan yengemi hiç görmedim 2 hafta boyun
9218
seks hikayeleri
Ankara Da Party
Ankara da Party Ankara`da çok yakın bir arkadaşım var. Bir akşam beni içmeye davet etti, çok güzel bir kızla tanıştırdı. 18 yaşında uzun boylu etine
1603
seks hikayeleri
Ankarada Lüks Otel
Merhaba bundan öncede yaşanmış bir hikayemi yazmıştım. Yaşadığım bu yeni hikayeyi de yaşadığım kişiden izin alarak yazıyorum. Burada yayınlanan bir ön
1919
seks hikayeleri
onu izlerken kendimden geçtim
okuyucularına zevkli bir anımı anlatıcam neyse istanbulda akrabamıza gittik ordada eski sevgilimi gördüm ekledik birbirimizi msnden bu sana suprizim v
5362
seks hikayeleri
Annemm 2
|Annem başka bir zenciyle daha yakınlaştı ama ardından hemen uzaklaştı. Ne oldu diye sordum. Adam ter kokuyordu dedi. Bu arada diğer zenci arkadaşları
6803
seks hikayeleri
güzel hemşireyi yataga attım
27 yaşında bir gencim. Adım Kenan boluda yaşıyorum ve sizlere 6 ay once hemşire komşumuz nedime teyzeyle olan birlikteliğimi yazacağım. nedime teyze i
10058
seks hikayeleri
okulda sikiştim
Selam ben halıl ben 18 yasında bır gencım benım bır kızkardesım vardı adı nuray 17 yasında super bır fızıgı vardır . benı her zaman tahrık ed
4164
seks hikayeleri
ne istekli hatunmuş be
Selam. ben İstanbuldan t.t 30 ağustos 2002 tarihinde yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Ben İstanbul da ticaretle uğraşan yakışıklı sayılabilecek
2252
seks hikayeleri
Arkadaşım Züleyha`nın Oğlu
İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte oturuyor. Zuhal de oldukça çapkın bir kad
8054
seks hikayeleri
NE GuZEL GoTu VARMIs 2
NE GÜZEL GÖTÜ VARMIŞ 2 Selam arkadaşlar. Hikayem yayınlandıktan sonra sizleri fazla bekletmek istemedim. İşte yİne karşinizdayim. Daha önce kendimi t
9753
seks hikayeleri
Hayallerimdeki Sex Woman
mrb ben oguz 20 yaşındayım.konyadayım.bizim apartmanda 7 katta oturan selma isminde bi bayan vardı.evli ve iki çocuğu vardı ama çok gençti.ben her zam
1393
seks hikayeleri
Evli Çiftle Yaşadıklarım
Tekrar merhaba,Ben mert daha once musterim karisini teklif etti 1, 2, 3 u yazmistimOkumayanlar icin kendimi tanitayim 25 yasinda ve 1,91 boyundayim ve
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :