Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Am sıkış resimleri Etiketi


Am sıkış resimleri Am_sikis_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Doruk
Merabalar size israilde gecen bir hikayemi anlatacagım restorantta calışıyodum bildiyiniz gibi öyle vakti müşterlier falan kalabalık evli bir çift gel
1583
seks hikayeleri
Doğum Günü 2
Emre : Ortam müthişti. En büyük amacıma kavuşmuş, demetle sevişiyordum. Mike ın hemen yanına oturdum. Otururken Demeti yere çömeldirttim. Ne istediğim
2350
seks hikayeleri
Her Şeyin Bir Bedeli Var
İşlerin yoğunluğundan ofisimde geç saatlere kadar kalmıştım.Tüm şirket çalışanlarının çıkmış olduğunu görerek artık gitme vaktinin geldiğini düşündüm.
3399
seks hikayeleri
Ahırda Gelen Rahatlık
Evet bende sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. yasim 22 idi o siralar okullar tatil oldugum icin köyde kaliyordu. evimizde hayvanlar oldugu
31068
seks hikayeleri
yengemin kıllı amcıgına
Ben 17 yaşında 1.80 boyunda yakışıklı bir gencim günlerden bir gün saat 1 sıralarında dayımların evine gittim yengem biraz rahatsızdı dayım işteydi ye
4743
seks hikayeleri
Kardeşimle Evcilik
Merhaba ben 17 yasında sarısın uzun boylu sporcu oldugum ıcın de kaslı bır vucuda sahıbım kardesım ıse benden bır yas ufak sarısın buyuk ve dık gogusl
30275
seks hikayeleri
Tacizle Gelen Sans
Tacizle Gelen Şans 1 Sene önce sabah işe gidecektim. Her sabah saçımı jöleler biraz deoderant kullanır şık vaziyette minibüse binerdim. Bir sabah eti
2061
seks hikayeleri
kankama gizlice verdim
merhaba ben istanbuldan berk 19 yaşında kadın görünümlüyüm size ilk erkek arkadaşım nasıl oldu ve nasıl sikiştiğimizi anlatıcam.Sevgilim hakan yaklaşı
17615
seks hikayeleri
Azgın Kaynanam
benim 64 yaşında kaynanam var kayınpederle birllikte oturuyor bunların kiracısı var kiracılarının köpekleri var bir günlüğüne köpeklerini kaynanama bı
0
seks hikayeleri
komşum hande abla
Ben 13 yaşındaydım. Karşımızdaki boş daireye yeni evli bir çift taşınmıştı. Ben henüz görmemiştim ama annem kızı öve öve bitiremiyordu. Bir gün okulda
5551
seks hikayeleri
Kiz Arkadasim
Kız arkadaşım merhaba ben Murat, kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta
1785
seks hikayeleri
Platonim
Platonim Merhaba, Size başımdan geçen ve halen içimde bir ukte olarak kalan hikayelerimden bir tanesini anlatmak istiyorum. Bende küçüklüğümden
1198
seks hikayeleri
yastığa geçirken anneme geçirdim
selam ben alper 19 yaşındayım annem 45 yaşında bi kadındır ama yaşına göre daha genç gösteren bi kadındır neyse ben direk hikayemme geçim uzatmıcam bu
5981
seks hikayeleri
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim Mrb ben istanbulda oturuyorum yaklaşık bir sene önce bir arkadaşımın çıktığı bebek gibi kız vardı ben o gün işten
3277
seks hikayeleri
unutamıyorum hala aklımda
birgün karşı komşumuz aylin hanım eşim evde değilken beni kahve içmeye çağırdı .kapıyı çaldım beni üzerinde mevsimin yaz olması nedeniyle tişört ve al
3693
seks hikayeleri
MÜTHİŞ
2005 YAZ AYLARINDA TATİL İÇİN GELDİĞİM İSTANBUL U GEZERKEN YOLUM ORTAKÖY E DÜŞTÜ. BİR BARDA SOĞUK BİR BİRA İÇMEK İÇİN MOLA VERDİĞİMDE KARŞI MASADADA O
2166
seks hikayeleri
Otel Odası
slm iki yıl önce eylence hayatına baya dalmıştım ama öyle pahalıveya lüx ortamlarda deyil bütcemin yettiyi pavyon ve barlarda takılırdım birgünarkadaş
1756
seks hikayeleri
sex maceralarım
Biz küçük bir dağ kasabasında yaşamaktayız arkadaşım ve ailesi buradan yıllar önce ayrılmış okumuş ve zengin bir ailedir.kısaca yazdan yaza gelirlerdi
1724
seks hikayeleri
istanbullu afete kaydım
merhaba ben uğur bunan 3 yıl önce cep telefonuyla gül adında dul bir bayanla tanıştım.38 yaşında ve istanbuldandı.neyse fazla uzatıyayım.kısa sürede s
3030
seks hikayeleri
kız arkadaşımın sexsi annesine
Bundan tam 4 yıl önce çigdem adında bir kız arkadaşım vardı. Onunla konfeksiyon atölyesinde tanıştım ve 2 yıl gibi bir süre beraber olduk kendisiyle.
8679
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :