Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Anne oğul sikişme Etiketi


Anne oğul sikişme Anne_ogul_sikisme
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tuğba 2
Tubayla ilk deneyimimizin ardından uzunca bir süre geçmişti. Artık haftanın belirli günlerinde Tuba beni arıyor çağırıyor ve bana isteklerini yaptırıy
2201
seks hikayeleri
İKİ SAATLİK AŞK
arkadaslarla bır gun sokakta oturruken bir nakliye aracı karsı binanın önüne yanaştı hepimizde dikkatli bir şekilde onları izliyorduk aradan birsaat g
1424
seks hikayeleri
Fatosumla
Fatosumla Merhaba.Ben M.Ali.17 yasindayim ve Ankaraliyim.Size aktaracagim hikaye isimler disinda tamamen gercektir. Fatih ilkokul arkadasimdi.Bir
2992
seks hikayeleri
Otelde acimadan saatlerce becerdiler
basimdan gecen yeni bir olayi anlaticam. ben 25 yasinda kizil sacli beyaz tenli balik etli ama ince bir kadinim. bir aksam bodrumda kaldigim otelde ge
25089
seks hikayeleri
Komşumun Azgın Kızı
slm bu siteyi coktan beri takip ediyorum size gecen hafta yasadigimbir olayi anlatacagim.bizim komsunun güzel alimli sex bir kizi var bu benim eve gel
2316
seks hikayeleri
Yakışıklı
|mrb arkadaşlar ben asya 18 yaşındayım ve lisede okuyorum bizim okulda çok yakışıklı Cem adında biri var herkes gibi bende ona aşığım onu etkilemeye ç
2498
seks hikayeleri
Korkunç Tecavüz
Eşimle pikniğe gitmeye karar verdik ama hafta içini tercih ettik beykoza gidecektik bu arada eşimden bahsedi eşim kısa boylu ama etine dolgun bir kad
23063
seks hikayeleri
kızımla dans ederken
Kızımla dans ederken Eşim Nilay ve 17 yaşına yeni giren kızım Ebru ile Antalya’da yaşıyoruz. Eşim hafta sonu iki günlüğüne Ankara’ya g
17740
seks hikayeleri
körpe bernayla
Merhabalar, 27 yaşındayım. Taksi soförüyüm. Birgün bir lisenin önünden geçince bir kız gördüm. Görür görmez aşık oldum. Boy,pos endam herşey vardı kız
2337
seks hikayeleri
Ateşli Liseli Sevgilim
Ben Ali, 27 yaşındayım ve özel bir şirkette çalışıyorum. İşyerimde çok beğendiğim bir kız vardı adı Derya 19 yaşında. Çok güzel vücudu vardı ve her gö
15474
seks hikayeleri
arkadaşımın yeni evli bacısını siktim
size 8 ay önce başım gecen bir olayı anlatayım benim bir arkadaşım var evli yeni evli onun bir kardeşi var ismi meral diye güzel fizik deseniz mükemme
45536
seks hikayeleri
Ah Derya
|slm ben mustafa sıze bu yaz basımdan gecen bı olayı anlatacagım bı hafta sonu kız arkadasım derya ıle bıze gıttık evde kımse yoktu tabı ben bunu fırs
1979
seks hikayeleri
Annemin Götü
Ben 23 yaşındayım annemde 39 yaşlarında bayağı güzelce etine dolgun bir karıdır benim anneme olan ilgim başladı annem o zamanlarda hep yanımda etek gi
9427
seks hikayeleri
Harika Çift
|Selam sitenize yazdığım bir hikayeden etkilenen evli bir çiftin msn de tanışmamızla başlayan,çok ilginç,çokta güzel yaşadığım geceyi paşlaşmak istedi
1724
seks hikayeleri
izmirli motor
Herkese merhaba.başımdan geçen olay tamamen doğrudur.izmirdeyim 33 yaşında atletik yapılı,175 boyum 73 kilodayım.ün mezunuyum,oturmasını kalkmasını
1833
seks hikayeleri
milli et beni
Merhaba sayın okurlar benim adım cem 22 yasında esmer yakısıklı bir gencim. size bundan iki sene önce yaşadıgım bir hikayeyi anlatacagım ve tamamen ge
1815
seks hikayeleri
Seks Ilahı Ingilizce Öğretmeni
ögretmenımle ılk deneyımımızı sıze yazmıstım.bu olay ıse dun aksambasımdan gectı.aksam uzerı eve dogru yururken anıden bır araba yanımdaduruverdı.bu a
1956
seks hikayeleri
Olgunlara Dayanamam
Slm bu hikayelere bir ibnenin sayesinde takılmaya başladım ve bırakamıyorum da gelelim hikayeme.Evet evli veya dul farketmez olgun kadınlara bayılırım
1709
seks hikayeleri
Arabada Bitti
Bir iş için Ankara’daydım. Arada bir görüşebildiğim İstanbul’da oturan bir hatun vardı. Bana İstanbul’a uğramamı söyledi ancak işim icabı İzmir’e dönm
1822
seks hikayeleri
Yengemın Muhtesem Kalcası
Merhaba ensest hıkeyelerı okuyucuları ben emre ysaım 23 yengem ıse 37 yaslarında ırı goguslu dolgun kalcalı mukemmel bır hatun.yengem bızlere ılk gelı
6291
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :