Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Anne sikis Etiketi


Anne sikis Anne_sikis_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kocamı Ilk Aldatışım
Ismim nesrin.ben 1.70 boy balık etli bembeyaz teni olan iri göğüslü yumuşacık ve düzgün popoya sahip olan bi bayanım.10 yıllık evliyim ve 32 yaşındayı
8016
seks hikayeleri
AH TANRIM NE GÜZELDİ
|SLM ARKADAŞLAR BEN 17 YAŞINDAYIM SİZE Bİ KISA HİKAYEMİ ANLATMAK İSTİYORUM BENİM Bİ AMCAMIN KIZI VARDI ADI DİLEK ONLA SEX YAPMAYA ÇOK KÜCÜK YAŞTA BAŞL
1966
seks hikayeleri
Ozcanin Gotu
Özcanın Götü ben 24 yaşında askerliğini yapmış bir gencim askerden önce böyle bir düşüncem yoktu ama askerden sonra çok samimi olduğum arkadaşım kank
3002
seks hikayeleri
Doyumsuz
Doyumsuzluk Bu olayı 1 yıl önce yaşadım. İş ortamında tanıştığım 25 yaşında dul bir bayana yine işim gereği ücret almadan yardımda bulunmuştum,tanışt
1597
seks hikayeleri
Gozluklu Mulayim
Gözlüklü Mülayim Selam olsun.Biz yine Aykut Cem Ali olarak iş başındayız.Ama bu sefer Gay deiliz.Sapına kadr erkegiz.Okulda basak die kaşar mı kaşar
1397
seks hikayeleri
Meğer Niyetleri Beni Sikmekmiş
|merhaba yine ben burak... Yazlıktayken başımdan geçen tecavüzü anlatmıştım size geçen yazımda, hani kabine zorla giren arkadaşımın abisinin askerl
4371
seks hikayeleri
koca götlü fatmayla
Merhaba, benim adım İsa. 23 yaşındayım. Bursa’nın Muradiye semtinde oturuyorum. Hayatta en sevdiğim şeyler bir içki, iki seks. İkisini de doya doya ya
4712
seks hikayeleri
reyhana acımadım
slm arkadaslar ben hakan size yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum bundan bir sene kadar once isten izin alip kiz arkadasimla sikismeye gidekcekti
8365
seks hikayeleri
Bilemezdim
Bilemezdim Merhabalar ben ankaradan oldukça kadınsı bi gayim. Partnerlerimi Genellikle İnternet yoluyla buluyorum. Evde ise kendimi vibratörlerim ile
1545
seks hikayeleri
kocam hala anlamadı
Merhaba, Sizlere bu yaz başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. Ben Ceren, 22 yaşında 1 yıllık evli ve tesettürlü ve hatta bu tür ilişkilere kocam
19533
seks hikayeleri
Cok Guzeldi Bastirdim
Çok güzeldi bastırdım selam ben sumo size başım dan geçen bir olayı anlatacağım bundan yaklaşık bir yıl önce bir tur düzenlenmişti 20_30 kilometrelik
1833
seks hikayeleri
Benim çifte orospularım
Merhaba.Bu olayım dün oldu. Mağlumunuz okullar kapanıyor ve devamsızlıklar başladı.Sınıfımızdan Ö.Ç ile gizli bir aşk yaşıyordum ve her 31 çekişimde o
9962
seks hikayeleri
Orospulukta Son Nokta
Selam adım hande. 90 65 95 ölçülerinde esmer bir kızım. Lise 3 de iken orospulukla para kazanıyordum. Hem zevklydi hemde paralıydı.Selam adım hande. 9
5878
seks hikayeleri
taze gelini bizde siktik
Aynı mahallede oturan, çocukluk arkadaşım kerem, o kadar munis, o kadar sessiz bir kişilik sahibiydi ki, hep yalnız kalmayı sever, arkadaşlık etmekte
23831
seks hikayeleri
Bulutların Üzerinde Dans
BULUTLARIN ÜZERİNDE DANS Ben bursada oturmaktayım 30 yaşında - 1.87 boyunda-68 kilo siyah saçlı etrafımda çılgın olan ve gizliliğe çok önem veren b
2107
seks hikayeleri
Ofisimde
Cuma sabahı ofise geldiğimde yine onu, Ebruyu, masasında makyaj yaparken gördüm. Ve yine çok baştan çıkarıcı giyinmişti. Dar bir bluz ve mini sayılabi
1642
seks hikayeleri
sexsi ayaklar ve çorapları
ben size 2 yıl önce basımdan gecen bır hıkayemı yazmak ıstıyorum. son 10 senedir bayan ayakkabıları ve coraplarına asırı ılgım var hele burnu acık ten
5858
seks hikayeleri
ritayla sex yaptım
Ben Serkan,25 yaşında,iri bir gencim arkadaşlar tokmak diye takılırlar,sebebi de aletimin büyüklüğü,birkaç kere kiralık kızlarla aynı evde iş tutarken
1134
seks hikayeleri
eşimin bıraktıgı yerden başladı
Merhaba ismim pervin 40 yaşında seksi bu yaşlarda daha çok ve isterik olan bayanlardan biriyim eşimde benim kadar sekse düşkün ama artık yaşı ilerledi
7727
seks hikayeleri
Yirtik Picama 2
| selam dostlarim su an hikayemin devamini anlatmak icin yine basbasayiz aksam oldu yine yataga girdik tabiki yine ayni odada annem devamli benle ya
13202
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :