Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Annesini banyoda siken cocuk Etiketi


Annesini banyoda siken cocuk Annesini_banyoda_siken_cocuk
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bu Kadarda Olmaz
Bu Kadarda Olmaz selam ben izmirden şahin.hemen konuya girelim.benim çıktıgım bir kız var ama ben sırf cinsel tecrübelerimi geliştirmek için birlikte
2169
seks hikayeleri
teyze kızyla saatlerce odamızda
Selam adım hilmi açık kahve rengi saçlarım açık mavi renkte gözüm var boyum 1.38 9 buçuk yaşındayım 10 yaşıma gircem. Sizinle teyzemin kızı yeşim ile
5707
seks hikayeleri
Abim Alkoliğin Tekiydi
Ben Kemal size bir hikayede ben anlatayım.askerden önce abimlerdekalıyordumyengemle diyaloğumuz bir arkadaş gibiydi ben18 yengem 31 yaşındaydıabim 44
6062
seks hikayeleri
Anaaa Kariya Bak
Anaaa Karıya Bak Florya kavşagında yürürken birden bire karşıma iri memeli koca götlü bir hatun cıktı. Altındaki beyaz kaprisi ve içindeki tangasıyla
2343
seks hikayeleri
Selam
Selam Ben gaye sizlere yaşamış olduğum ve hala yaşadığım bir anımı anlatacağım. bundan 3 yıl önce bizim apartmana yeni kiracılar geldi ve yeni komşu
1979
seks hikayeleri
Tatail Dönüşü..
Merhaba arkadaşlar.ben caner.Ben güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 22.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki gibi bir iş günü idi.
1874
seks hikayeleri
Havuz
Okuyan.lara selm ben şüan 55 yaşımdayım gercek bir .anımı anlatırken bile tarikoluyorum neyse bunan onbeş.sene önce gey nedemek bilmezdim bir kablıca
1656
seks hikayeleri
Beni Resmen Eritip Bitirdi...
Ben Konya`nın küçük bir kasabasında yaşayan üç çocuk annesi bir kadınım. Daima istek ve arzu dolu olduğumu söyleyebilirim. Üç çocuk doğurmuş olmam hiç
17964
seks hikayeleri
EŞİ İLE BERABER
BU GRUBUN HAYALİ BENİ ÇILDIRTI Merhaba hikaye okurları BEN Hakan balıkesirden yazıyorum. Uzun zamandır düşlediğim bir hayalimi anlatmak istiyorum. N
4965
seks hikayeleri
çılgın gibi sex yaptım
Denizle internette chat yaparken tanıştım. İkimizde de webcam vardı. Önce biraz muhabbet etmiştik sonra sanal sexten konuşmaya başladık. Daha sonra
1604
seks hikayeleri
eşimin hastalığı beni ensest yaptı...
şimdi okuycanız hıkaye tamami ile gerçek ve hayal sizdir ben ozamanlar 25 eşim fe ise 20 yasındaydı çok güzel geçen evliligimiz ve sexs hayatımız
33060
seks hikayeleri
Arkadaşım Ve Eşim - 1
ben ömer cocukluk arkadasim aliyle cok samiyiyiz cocukluktan beriAlinin sikinin büyüklugune imrenirdim benimki 17 cm alininki ise 23cm civarindace ol
2792
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım
KIZ ARKADAŞIM  slm ben aykut size başımdan geçen ve hiç unutamadığım bir olayı anlatacağım ben 22 yaşında askerden yeni gelmiş ve sex se hasret
1473
seks hikayeleri
Kardeşler
Kardeşim pelin okuldan yeni gelmişti. Yanında bir kız arkadaşını da getirmiş evde ders çalışmak için üstlerine rahat bir şeyler giymek amacı ile karde
6429
seks hikayeleri
Kadın elbisesi giydirip siktiler beni
Merhaba ben Oğuzhan 15 yaşındayım.çok yakışıklı ve vücumdumda tüy yoktur.yani bi bakıma biraz ayak ve bacaklarım tüylüdür.ben de onları hep kesiyordum
19495
seks hikayeleri
Dananın Amı+yengemin Amı
Size 1 ay önce yaşadığım bir anımı anlatacağım.yaz tatili için köye gitmiştim.köyde her istediğim an sikecek birisini bulamadığım için genellikle 31 ç
30069
seks hikayeleri
anneme tecavüzüm
benim başımdan geçen olay bu yazın meydana geldi. eniştemlerin bir yazlığı vardı kendileri yazın 2 hafta gelir kalır geri almanyaya dönerlerdi bende y
37196
seks hikayeleri
sonunu getiremediler
eski komşumuz bulgaristandan gelmişti adı kazım3 yıl önçe tasınmışlardı bulgaristana birkaç günlügüne gebzedeki ablasının boş evinde kalmaya gelmişler
1136
seks hikayeleri
Karimin Ilk Sikisi
Karımın ilk sikişi Karımla porno seyretmeye başladığımızda onun grup sexe ilgisi olduğunu anladım ve çok erkekli porno filmler alıp seyretmeye başlad
80420
seks hikayeleri
Ilk Defa
MERHABALAR ŞU AN 21 YAŞINDAYIM BUNDAN HEMEN HEMEN 3 SENE ÖCE YAZLIKTAYDIK DEDEM RAHATSIZLANINCA BABAM VE ANNEMLER GİTMEK ZORUNDA KALDILAR ABİMLE BEN B
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :