Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Azgın kaynanam ve baldızım Etiketi


Azgın kaynanam ve baldızım Azgin_kaynanam_ve_baldizim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
alman kızı bozdum
Ailem uzun zaman önce almanya ya gurbetçi olarak gelmişler. Burda fabrikalarda çalışarak pornohikayeler.org bir türlü geçimini sağlamaya başlamışlar.
432
seks hikayeleri
Ilk
|Ben 25 yaşındayım sıze anlatıcaklarım 8, 9 sene once olmuş şetler otur dumuz evin yakınında oturan uzak bi akrabamız oyuzden isim kullanmıyorum hani
2110
seks hikayeleri
Leyla Abla!!!
Merhaba arkadaslar anlatacagım olay tamamıyla gercektır.ben 18 yasında genc yaksııklı sayılabılecek bı gencım her neyse mevzuya geleyım.bızım karsı bı
4098
seks hikayeleri
Ablamı Narkozla
Merhaba arkadaşlar. Bizzat yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. İsmim Okan. İki kardeşiz. Ayşenur isminde bir ablam var. Ablam 28 yaşında
5078
seks hikayeleri
Bir Asla Erkek Yok
Bir asla erkek yok Merhaba ben hale kendimce cok güzel bir bayanım. Size hikayemi anlatmadan önce kendimi tanıtayım. Ben lezbiyenim daha dogrusu bu y
2034
seks hikayeleri
Denizin Küçük Amı
| iyi günler okuyucular ben umut bende taşadığım bir olayı anlatıyorum bizim aile dostumuzun bakkalı vardı ve ben orada yardım ediyordum ve buse d
10301
seks hikayeleri
Komşu Kızını Acımasızca
KOMŞU KIZINI ACIMASIZCA  mrb arkadaslar ben Cenk  istanbul` da yasiyorum 22 yasindayim basimdan 2 yil önce gecen bir olayi siznle paylasmak
2772
seks hikayeleri
kiracımın baldızıyla
Selam arkadaşlar size başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olayı anlatacam. Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor neyse olaya gelelim yaklaşık olara
2285
seks hikayeleri
sevdadan sonra yengemle
Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum..Yemek masasında yengem tirpişonla şarabı açmaya çalışırken, nasıl oldu ise suyu deviriverdi...ve üzerindeki s
5677
seks hikayeleri
ılk dokunusumda anladım benımle yatacagını ablamın
ben 13 yasında ablam 15 yasındadı ablama karsı asla asla bır ılgım yoktu ıkımızde ayrı ayrı yataklarda yatardık ama ıkımızde altımızı işedigimizden d
27428
seks hikayeleri
dolmuşta siktim
ben 24 yasında bir minübüs soforuyum sehir içi münübüslerindecalısıyorum saat gece 11 gibi calısıyoken evime giderken sarısın çok güzel bicıtır el kal
3897
seks hikayeleri
Kasiyerim
Okulu yeni bitirmiş ve büyük bir markette müdür olarak işe başlamıştım. Markette çalışan elemanlarla yüz göz olmadan emirler vererek işleri yürütüyord
1886
seks hikayeleri
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga 26 yaş ve boluda oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim.. O gün çok soğuktu v
5967
seks hikayeleri
Hala Kızı
|slm ben ahmet sıze halamın kızını nasılsıktıgımı anlatacam.bır gun evde kımseleryoktu ve hala kızı bıze geldı o lıse son sınıfda bense lısaeyı yenı b
5542
seks hikayeleri
Namuslu Erkek Araniyor
Namuslu erkek aranıyor 32 yaşındayım 2 yıldır evliyim. Eğer evlenene kadar orospulara verdiğim parayı biriktirseydim şu anda çok zengin biriydim herh
3341
seks hikayeleri
Yarrak isteyen bayanlar bakın
Meraba ben Demir 22 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum 1.80 boyunda 70 kilo kumral ela gözlüyüm bir çok kadını baştan çıkaracak derecede yakışıklıyım her
350
seks hikayeleri
sevdayla hamileyken bile
MERHABA DOSTLAR SİZLERE İNTERNETTE TANIŞTIĞIM SEVDA ABLAYI ANLATACAĞIM. GÜNLERDEN BİRGÜN İNTERNETTE SÖRF YAPARKEN 42 YAŞINDAKİ BİR BAYANLA TANIŞTIM.AD
6624
seks hikayeleri
Mor Maskemiz
Kocam Cezminin tohumları yüzüme bulaşmıştı, ağzıma boşaldığındaAlp te bunu görünce eğilip dudaklarıma yapıştı kocamın tohumlarıyla karışıköpüşmeye baş
0
seks hikayeleri
okulda edayla
Ben 18 yasındayım.liseye gidiyorum bizim edebiyat hocası eda hocayı görseniz sikiniz pantolondan fırlar.full dekolte kısacık etek giyiyor ve frikikler
7358
seks hikayeleri
Siyah Çikolatanın Lezzeti
selamlar ben izmirden ercan yaşadığım olay 1 yıl öcesine ait ama böyla bir olay daha yaşamadım.. ağustos ayında apartmanımıza bir zenci aile taşınmışt
3344
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :