Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

BABAM BENI HERGUN SIKIYOR Etiketi


BABAM BENI HERGUN SIKIYOR BABAM_BENI_HERGUN_SIKIYOR
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Saf Ama Ateşli
Size basımdan gecen bir hikayeyi anlatıcam hayatında daha once hiç beraber olamamıs bir kızı anlatıcam bu kızın adı BAHARTAS GİBİ GÖTÜ vardı birgun bu
2483
seks hikayeleri
yan komşumuz yükseli siktim
Ben Ankara dan fatih yaşım 29 Yükselin yaşı ise 35 di.Yüksel sarı saçlı alımlı ve bakımlı bir kadındı.Onlara gitiğimiz zaman yükselin hareketlerini iz
23563
seks hikayeleri
Genelevde
Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım 20yaşında kumral 1.78 boyundayım bu kadar gevezelik yeter bir gün arkadaşlarla kerhaneye gitmiştik kerh
3882
seks hikayeleri
120 lik cüce ile
slm ben erol ist 45 yaşındayım evliyim 39 yaşında eşim ayten le 20 yıllık evliyiz ilişkimiz gayet normal bir şekilde devam ediyordu taaki yolda yürürk
2261
seks hikayeleri
canı yandıkça boşalıyordu zevkten
selam arkadaşlar Ankara dan yazıyorum.Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim. gelelım hıkayeme, stres ve yogun calısma temposu ve bıtmesı ge
2535
seks hikayeleri
bayan muhtar
Merhaba, Bircok hikayem yuzunden birsuru mail geliyor bana.olumlu mesajlarin yani sira kendinden emin olmayan, beyinsiz, salak insanlar tarafindanda b
6183
seks hikayeleri
kocam olurmusun
Şu an 19 yaşındayım.İlk okul 5 e giderken sexle ilgili hiç bir şey bilmeyen birisiydim.çevremdeki arkadaşlarımın dilinden düşmezdi hiç.Kulak misafiri
6499
seks hikayeleri
seks konusunda sıkıntılarım var
Başımdan geçen hikaye tamamıyla gerçektir ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.Ben 34 yaşında 1.60 boyunda bir kamu kurumunda memur olarak çalışan 2000
10730
seks hikayeleri
Ormanda Hoş Bir Anı
merhaba adım kemallettin ben bodrumda bir otelde garsonluk yapıyorum çokyakın bir kız arkadaşım ve onun kızarkadaşı bir gün bizim otele tatile geldile
2203
seks hikayeleri
kiracımı
Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi g
2823
seks hikayeleri
Kamera
Herşey bilgisayarıma aldığım webcam ile başladı.internete tanıştığım bir kızla sohbet ediyorduk.resimlerimizi birbirimize gönderdikten sonra mla canlı
1567
seks hikayeleri
Sürtünerek Boşaldım
Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık i
4413
seks hikayeleri
Ablamin Ve Arkadasinin
Ablamın ve arkadaşının... ablam 18 yaşında fıstık gibi bir kızdı.büyük memeli sarışın ve götüde çok güzeldi.onu her gördüğümde sikim kalkardı(saklama
4852
seks hikayeleri
Ayagina Kurban Olurum 2 Banyo
Ayağına Kurban Olurum 2 ( Banyo ) Evettt nerde kalmıştık???Bu soruya cevap için önce 1. hikayeyi okuyun..Bu devamıdır.. Nihat`ın güzel kardeşini alıp
2161
seks hikayeleri
SEVGİLİMİ HERGÜN GÖTTEN SİKİYORUM
Merhabalar ben üniversitede okuyan ve sex düşkünü biriyim. şimdiye kadar türbanlı dahil bir çük kız arkaşım oldu hepsini becerdim. ama şimdiki hatunum
1288
seks hikayeleri
Yengelerin Yengesi
Merhaba arkadaşlar ben daha önceki hikayemin devamını sizlerle paylaşmaya karar verdim.Kısaca hatırlatayım yengem beni köpeğimle yakalamıştı tomiyle.Y
19089
seks hikayeleri
SİNEMADA
, CAFEDE, OTOPARKTA 2002 ağustos ayında sevgilimle istiklal caddesine gittik. Bir şeyler içip konuşurken canım onu sikmek istedi. Ona sinemaya gideli
2378
seks hikayeleri
Nihaye...
Ben 32 yaşında gizli gayım. kadınsı değilim ve kadınsı gaylardan hoşlanmam. Benim için GAY’lık aktiflik veya pasiflikle sınırlandırılmamalıdır, ilişki
2392
seks hikayeleri
Sevgilim Götten Verdi
Merhaba ben 24 yaşında 177 boyunda sexsi bir gencim 6 yıl kadar cıktığım bir kız vardı onu cok sevmiştim ama onun sevgisinin yalan olduğunu öğrenince
5667
seks hikayeleri
beni baştan çıkarttılar
okuyucuları ile paylaşıcam honlandada yaşayan evli bir bayanım kocam beni hep siker hatta komuşunun karılarına da göz diker doyumsuz hayvan bir gün ba
363
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :