Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

BALDIZı tehtıtle sıkıyorum Etiketi


BALDIZı tehtıtle sıkıyorum BALDIZi_tehtitle_sikiyorum
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
köy güzelmiş be
selamlar ben size başımdan geçen ve gerçek olan bir olayımı anlatmak istiyorum.ADIM halil 32 yaşındayım ve yakışıklı biriyım.bu yaz istanbuldan mers
3048
seks hikayeleri
Dilenci
Selam hikaye okuyucuları benim adım fahri istanbulda yaşıyorum. Bu olay başımdan 1999 yılında geçti dayımın alibeyköyde bir dekorasyon şirketi vardı a
9470
seks hikayeleri
Patronumun Sevgilisi Oldum
Patron, Ahmet`le ikimizin mesaiye kalmamızı söyledi.Ahmet 2 yıldırçalışıyordu,ben Ahmet aracılığıyla bir kaç ay önce işe girmiştim.Ahmet`le uzunsürede
4100
seks hikayeleri
olgun muhtesem
selam hikaye severler ben emre 170 boyunda esmer 29 yasında yakışıklı denibılecek kadar yakışıklıyım.fazla sözü uzatmadan sızlere bundan 2 sene kadar
568
seks hikayeleri
sevgilim çakarken kocam ağzıma sürdü malını
Merhabalar ben Ankaradan elif ben 1.70 boylarında kumral ve balık etli evli bir bayanım Ben evlenmeden önce bir tane erkekle sadece aşk ilişkisi yaşam
7541
seks hikayeleri
Karımın Isteği
Karım ve ben 3 yıllık evliyiz. Artık birçok olayı yaşadık. karım balık eti oldukça seksi, düzgün vücutlu birisi. Evlendiğimizden bugüne seks hayatımız
8495
seks hikayeleri
Karımı Memlekete Yolladım
Sıcak bir yaz gecesi karımı memlekete yollamış ve evdeki yaşantıma devam ediyordum bir gece uykusuzluk içinde yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüp
3666
seks hikayeleri
Arabada koltuk üstünde deli gibi sikiştik
erhaba ben 16 yaşındayım 3 yıl önce başımdan bir olayı anlatmak istiyorum benden 2 yaşl büyük ablam var ben ozaman lar 13 ablam ise 16sındaydım yani b
11259
seks hikayeleri
olgun suzan
slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım. Ben olgun ve dolgunlara vurgunum.
9548
seks hikayeleri
3 Silahsorler
3 silahsorler Ilık bir sonbahar günüydü biz üc kafadar deli gibi am arıyorduk ne yaparız da sikeriz diye düsünürken bizim serkan dediki; Olum sizi pa
2796
seks hikayeleri
tamamen gerçek
Olduğum şehirden küçük bir sahil kasabasına yerleşmiştim...tek başıma sakin bir hayat sürmeyi bahçeyle ugraşmayı planlıyordum.Site içerisinde ki evime
8925
seks hikayeleri
17 De Ilk Kez
Merhaba.mert benim ilkokuldan beri arkadaşımdı ve onu sikmeyi çok istiyordum 31 çekerken sürekli onu düşünüyordum. bi akşam saat 10 gibi cafede oturur
3158
seks hikayeleri
Slm
|ben sıze lıse arkadsımı anlatacağım...o cok seker ve o kadarda yaramaz bır kızdı... iliskimişz lise 1 de basladı... gercekten onu coook sewıyorum. be
1671
seks hikayeleri
Cift Cinsiyet
Çift Cinsiyet Adim Meral, yirmi alti yasindayim, arkeolojiyle ugrasiyorum. En büyük özelligim cinsel tercihimin sevicilik olmasi, yani lezbiyenim
4230
seks hikayeleri
Busi Te Sayesinde Dün Siktim
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve
1893
seks hikayeleri
Kocamın Müdürü
Merhaba bir müdürü vardı hiç sevmezdim onu... Yaz tatilindede hareketlerini hiç sevmemiştim. Ya sevmiyordum adamı benden 15 yaş büyüktü. Neyse aradan
6238
seks hikayeleri
Bizim Çocukluğumuz
Bizim çocukluğumuzda hayatımız kasabanın futbol sahasında geçerdi. Saatlerce futbol oynar, sonra da sahanın yanındaki derede çimerdik. O gün yine öyle
11436
seks hikayeleri
BAYANSAN ARA...
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşey
3355
seks hikayeleri
kizlik bozma
sexe cok merakli biriyim kizlik bozdum kuzenimle evde yalnizdik kimse yoktu konu sexe gelmisti.ve birbirimize sevgilimiz varmi diye sorduk.sonunda ku
30097
seks hikayeleri
zevkim gidene kadar siktim
bana yer verecektir yorumlarıyla ondan haklıyım yani.. Geçenlerde Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Öncelikle Şunu Belirteyim , Bende Okuduğ
670
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :