Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Baba öz kızını sikiyor Etiketi


Baba öz kızını sikiyor Baba_oz_kizini_sikiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
AH NURTENİM AAAHHH
|merhabalar gecen seneki olayı anlatacagım telekomda staj yapıyordum ve internet elimin altındaydı chat yapıyordum ankarada oldugum için cok fazla kız
1794
seks hikayeleri
yengemle doyumsuz sexim
BAŞIMDAN GEÇEN ENTERESAN BİR OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.AYDIN MERKEZDE OTURUYORUM,DAYIMIN KARISI YENGEM VAR ADI HİLAL,ADI GİBİ KENDİDE GÜZEL,H
16474
seks hikayeleri
Acımamız Yok
Mrb biz traşı sevenlerden değiliz.konuya giriyoruz.biz 20 yaşındayız.bundan 2 yıl önce bir kıza tecavüz ettik.kız azmıştı.direk konuya gireyim.bir gün
3653
seks hikayeleri
Amcam Beni Sikti
Amcam Beni Sikti Bir hafta sonu amcama film izlemeye gitmiştim.Hep kendimi ona siktirmek istemiştim ama o sadece hayellerimi süslemişti. Neyse
8807
seks hikayeleri
Koray Ibnesi Degistirdi Beni
Koray İbnesi Değiştirdi Beni.. Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar, Cihan İstanbul`dan, 77`liyim. Tipimede kısaca değinip - esmer, 1.83 boy, 76 ki
3249
seks hikayeleri
Sinirsizca Seks
Sınırsızca Seks Geçen haftasonu, liseden arkadasim Asiye bana takilmisti. Asiye pratisyen doktordu ve henüz evlenmemisti. Artik evlenme zamanin g
2662
seks hikayeleri
Teyzemi Evde Siktim
Teyzemi Evde Siktim merhaba dostlar size daha öncede yengelerimi ve yengemin kızını siktiğimi anlatmıştım size daha önce sülelaledeki bütün karıları
7649
seks hikayeleri
Azerbaycanli sexx
Men Senan 21 yasim var men 2 il bunnan qabaq olan sex hekayemi danishacam Qubaya seyahete gedirdim masinim nasaz oldu yolda qaldim Ele 5 deqiqe kecmis
2888
seks hikayeleri
ilk
Ben 25 yaşındayım sıze anlatıcaklarım 8, 9 sene once olmuş şetler otur dumuz evin yakınında oturan uzak bi akrabamız oyuzden isim kullanmıyorum hani d
4362
seks hikayeleri
Temizlikcinin Pis Ayaklarini Emdim1
Temizlikcinin pis ayaklarını emdim.-1 Asırı yakısıklı bir gencim . Goturmedigim kız yok . Fakat is fantezilere gelince cok sapıgım. Ben ayakseverim.
2441
seks hikayeleri
İçinde Istiyordu
Merhaba ben Erol.18 yaşımdayım.size anlatacağım hikaye 2 ay öncebaşımdan geçti.lise 3 ye gidiyordum bizim sınıfta Buse adında bir kız vardı.orta boylu
1964
seks hikayeleri
Koca Götlü Annem 3
Annemle size olan ilişkimin son hikayesini yazacağım bı akşam annemle oturur ken birden kapı çalındı benım arkadaşlar birden içeri daldı neyse mecbure
10229
seks hikayeleri
gece fantazisi süper
selam ben mert(takma ad) 20 yaş ı nadyı m size yasamı s oldugum seks hikayesini anlatcam lisedeyken hoş landı ğ ı m kı z vardı oadı merve. merveyle ay
2267
seks hikayeleri
Ne Geceydi
is seyahatim icin antalyaya gidiyordum ucakta yanimda oturan erkek cok hostu ne yapip ne edip mutlaka konusmaliydim okudugu gazeteyi istedim ve isterk
1616
seks hikayeleri
Küçük Kızımla
BURADAKİ ENSEST HİKAYELERİ OKUYUPTA AZMAMAK MÜMKÜN DEİL AMA HEP İÇİMDEKİ OLAN BAZI DUYGULARIN DIŞA CIKMASINA SEBEB OLUYOR.KIZLARIMA İLGİM COK FAZLADI
31464
seks hikayeleri
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki
4373
seks hikayeleri
Fethiye Tatili
Adım Mustafa,normal, yakışıklı biriyim.Özel bir şirkette çalışıyorum.başımdan geçen olay bu sene yazın yaşadım ;yaşadığım olay güzeldi halen daha etki
2073
seks hikayeleri
Teyzem Melek
Teyzem Melek O zamanlar 16 yasında bir gençtim o yaslarda bilirsiniz her genç erkek cinselliğe cok meyillidir nedenide ilk tecrübeyi yasamadıkları
7971
seks hikayeleri
köye gidiş yolunda yaşadıklarım
çok gidesim gelmişti. Ama şansıma bu yolculuğum çok güzel geçti ve bir kızla tanıştım. Kız köylü kızı ama gözü dışarıda olduğu çok bariz belli. Bana ö
457
seks hikayeleri
Müthiş Popo
Ben üniversitebir öğrencisi 19 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Bu anım yazdığım tarıhten yaklaşık 15 gün önce gerçekleşti. Anımın diğer ba
3097
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :