Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Babasını azdıran kızlar Etiketi


Babasını azdıran kızlar Babasini_azdiran_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Delicesine
Delicesine.. selam ben başımdan geçen ve beni çok etkileyen bi layı anlatağım... önceleri çok utangaç biri idim bi kızın karşısında donupkalırdım
1396
seks hikayeleri
Handeye Zorla
Aslında yaptığım bu tecavüz olayını burada anlatmak tehlikeli ama üzerinden çok geçtiği için tehlikesinin azaldığını düşünüyorum.Nasılsa nikde belli o
3458
seks hikayeleri
harikaydı ya
okulda son senemdi gizem bizim okula bu sene gelmisti cok sexi balıketli ve insanı deli eden bakıslarıyla tam anlamılayla harika bir kızdı bir günokul
986
seks hikayeleri
Kanli Sikis
Henuz yeni evliydim.yasim17taxye bindim ve annemlere gidiyordum.adamin niyeti bozuk yolunu degistirip issiz 1yere sapti nerye gidiyoruz dedim buyol da
30701
seks hikayeleri
ANNEMİ FETİŞŞ SİKİŞİM!!!
Selam. Annemle fetiş sex yaptik bu olay dün başımdan gecti.Babam Antalyaya iş seyahatine gitmişti evin tek çocuğu olduğumdan evde sadece annemle ben v
10003
seks hikayeleri
İlk Defa -
Ben 16 arif 18 yaşlarında idik.Ben henüz çinselliği tanımıyordum. Birgün arif ile birlikte yazlıklarına yüzmeye gittik. Yazlıkta bizden
6507
seks hikayeleri
Yengem Ve Yeğenim
Ben 17 yaşında genç bir erkeğim ve acayip azgınım... Bir de benim yeğenim var acayip seksi. Amından durmadan kan geliyo. Ben okuyorum ve onların evind
24394
seks hikayeleri
Herzaman Gercek
Herzaman gerçek Merhabalar, Yine anlarımın yaşandığı bir anımda sizlerle beraberim. Son yazdığım "farklı orgazm,farklı anne kız" başlıklı yaz
2583
seks hikayeleri
Üvey Kardeşlerimin Cezası
Hayatımda dönüm noktasıydı. Annemi hiç tanımamıştım. Ben daha çok küçükken evi terk etmiş ve başka bir erkekle kaçmış gitmişti. Babamla yalnız kalmışt
5461
seks hikayeleri
Ben Ve Meltem
merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama
1559
seks hikayeleri
işte çalışmak çok zevkli
selam ben melek avukat yanında sekreterlik yapıyorum. 22 yaşındayım esmer tenli çıkıntılı hatları olan bir bayanım. genelde büroda oturduğumdan canım
13709
seks hikayeleri
Znboy
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni b
1875
seks hikayeleri
Evsahibim2
Evet olaya devam edeyim.sofraya oturduk beraber kahvaltı yaptık derya ile.sonra bardaklarla çayı bırakıp sofrayı kaldırdı.tv yi açtı kanepeye oturduk
3917
seks hikayeleri
Lisede
Okul bitmek üzereydi sınıflar bomboştu pek kimse gelmiyordu son gunler oldugu ıcın o gun okula hıç gıdesım yoktu zorlada olsa gıttım sınıfa gırdım ark
3473
seks hikayeleri
Bilgisayarci Cocuk
Bilgisayarcı çocuk Merhaba hikayeciler. Ben defne 28 yaşında çok güzel ve seksiyimdir. Bilgisayar denen alet benim ikinci üçüncü sikicim oldu. Nasılm
4616
seks hikayeleri
Çıtır Özge
Önce herkese selamlar. 28 yaşında buğday tenli atletik bir ekegim istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum. Herneyse hemen hikayeme geçmek istiyorum
2873
seks hikayeleri
BEŞİKTAŞLI FAHİŞEYİ
selam adım ilhan bende size ğüzel bir anımı yazmak istiyorum budan 3 ay önceydi internet aracılıgıyla bir kızla tanıştımm ve bana buluşmayı teklif e
952
seks hikayeleri
Azginliktan Kendimi Sokaklara Vurmustum Ki
Azgınlıktan Kendimi Sokaklara Vurmuştum Ki... aklıma hamama gitmek geldi ilk defa gidicektim azmışlığın verdiği cesaretle hamamdan içeri girdim içers
5126
seks hikayeleri
Kopegim Ve Ben
Köpeğim ve Ben Emine`nin köyünde yaşadıklarını okudum ``Ben ve Atlar`` çok beğendim ve heyecanlandım. Okuması bile beni çıldırttı. Bende Emine`de
3463
seks hikayeleri
Hayatımda Ilşk Yaşadığım Ve Vazgeçemdiğim
Slm ben 180 boy 70 k,iloda yakışıklı ve isterik bri erkeğim size başımdan geçen ve tekrarını istediğim olayı anlatmak isterim bundan bri yıl önce ista
2756
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :