Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Babasını azdıran kızlar Etiketi


Babasını azdıran kızlar Babasini_azdiran_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
dul bayanım ama
istediğim gibi becermiyor hatta hiç becermiyordu. Sadece içeri girip aletini tekrar çıkartmakla bu iş olmuyor. Emiceksinn beni boşaltcaksın içime içim
3094
seks hikayeleri
Otobüsdeki Liseli
|merhaba arkadaşlar her sabah vakti tıklım tıklım otobüsle işe giderken koltukda oturan liseli çıtırı görünçe benimki hazır kıta kalkdı onun yanına ya
5717
seks hikayeleri
Harika Sevda
Sevda Mayosunu Giymeye Gitmişti selamlar.. ben mersinden ayhan.. şimdi anlatılan olay tamamiyle gerçektir,ve benim başımdan geçen en güzel olaydır..
1543
seks hikayeleri
Koy Hayati 4
| selam ensest severler daha onceki hikayelerimde anlatmis oldugum koy hayati hikayesinin 4 ncusunu yaziyorum daha once ben aile icinde al perdesin
9321
seks hikayeleri
Kurbanlik Omer
Kurbanlık ömer... ben 17 yaşındabir delikenlıyım bir gün çarşıdan otobüse bindim akşam saatleri olduğundan dolayı bayağı kalabalıktı.kapı ile oturak
2959
seks hikayeleri
Teyze Cocuklarim
Teyze Çocuklarım İş gereği Ankara’ya gitmiştim. Yıllardır görmediğim teyze çocuklarım Ahmet ve Yusuf ile buluşmuştuk. Araya hafta sonu girdiği
4644
seks hikayeleri
kazbanla
Kezban Teyzem meraba arkadaslar size bundan 1 yıl önce yasadığım bir anımı anlatmak istiyorum komşumuz kezban teyze 41 yaşında balık etli kocaman götl
1452
seks hikayeleri
beraber film izlerken olmuştu
bakmıyor filme kitlenmişti o sıra yanıma oturdu anlamıştık bir şeyler olucak bu aletimle oynamaya başladı bende elimi götüne attım okşuyorum sıra alet
839
seks hikayeleri
Ah Dayıoğlu Ah
adım eren kocaelide oturuyorum 27 yaşıjdayım.bundan 5-6 yıkl önceydi kalmak için dayımlara gitmiştim.gece dayımın bende bir yaş küçük oğlu ile aynı od
2952
seks hikayeleri
Karimi Seyrettim
Karımı seyrettim Adım Murat 38 yaşındayım. karım Derya 35 yaşında.10 yıllık evliyiz. Çocuğumuz yok. penisimin boyu 14 cm olmasına rağmen cinsel hayat
12697
seks hikayeleri
Teyze Kızını Götten(onuuur)
Hepinize mrb ben 22 yasıda yakısıklı ve sexi bi erkeğim benim basımdan gecen olay üvey teyze kızıyla gecti o 33 yasıda bekar okadar güzel değil ama fi
8456
seks hikayeleri
Eridim Bittim
Merhaba Size başımdan geçen çok hızlı bi geceyi anlatıyorum Kemerde tatildeydim 5 yıldızlı bir otel ve içi tıka basa rus hatun doluydu.E tabe biz de
2208
seks hikayeleri
Turbanlim
Türbanlım.. Merhabalar ben ercan size gonderdigim ilk hikaye yayınlandıgından sonra cok sevindim ve artık içimdeki şeytana sakın ama sakın durma deme
4269
seks hikayeleri
120 lik cüce ile
slm ben erol ist 45 yaşındayım evliyim 39 yaşında eşim ayten le 20 yıllık evliyiz ilişkimiz gayet normal bir şekilde devam ediyordu taaki yolda yürürk
2275
seks hikayeleri
Annemi arkadan siktim
mrb ben fırat istanbul avcılar da oturuyoruz. yaşım 20.size anlatacağım olay henüz yeni mayıs sonu gibi gerçekleşti. herşey yüz gerçektir. benim annem
8863
seks hikayeleri
Perihan
Selam ben 20 yaşında bir delikanlıyım apartmanımızda oturan 40 yaşlarında kilolu ama tam lömbür lömbür yani. neyse olayı anlatım ... okuldan çıkmıştı
2739
seks hikayeleri
bacımı affetmedim siktim bile
Hep aklımdaydı selin. Hep rüyalarımda ve fantazilerimin içindeydi. Yaklaşık 5 sene böyle geçti. Hep fırsat bekledim. Hep onunla sevişmek istedim. Bir
41287
seks hikayeleri
İlk Kez
 Ben turizmle uğraştığım için yabancı bayanlarla mecburen sıkı fıkı oluyoruz neyse hikayeye geçelim.Geçtiğimiz hafta dışarı sigara içmek için çık
1546
seks hikayeleri
Yeni Üvey Annem
Onsekiz yaşındayım, şu an Kayseride oturuyorum. Bundan altı ay önce evden ayrıldım. Arkadaşımla beraber yaşıyorum. Üniversite öğrencisiyim. Babam çok
7034
seks hikayeleri
lisedeyken
ben 33 yaşında 176 boyunda sempatk bir erkeğim...lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız...lise çağlarında bilirsinizki ilk sex den
2829
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :