Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Çıplak olgun bayanlar resimleri Etiketi


Çıplak olgun bayanlar resimleri Ciplak_olgun_bayanlar_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sıra Bende Dayı
merhabalar ben tuncay yaşım 24, dayımın çalıştığı şirkette bana iş bulması nedeniyle bir süre için yani ev falan bulana kadar onlara kalıyordum. bu sü
5500
seks hikayeleri
22cm basıinanılmazdı
Gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya cansıkıntısı ona buna slm yoluy
15167
seks hikayeleri
Yengemi Çatır Çutur
Meraba ben istanbuldan yazıorum isim vermek istemediğim için gerçek isimleri kullanmıycam.Benim adım eren yengeminki ise tuğba...Herneyse olanların he
9485
seks hikayeleri
ofisteki sekreterimle
Başımdan yaklaşık 1 ay önce Bursa`da geçen bu inanılmaz hikayemi size anlatmak istiyorum. Kendime ait bir işyerim var. necla adında 26 yaşında muhaseb
2783
seks hikayeleri
Azmıştım
MERHABALAR.ben kücüklüğümden buyana arkadaşlarla evcilik oynar bir okarı olur bir ben karı olr birbirimizi cocuklarımız olsundiye sikerdik.ozamandanbe
2659
seks hikayeleri
Teyzem
, annem ve benMerhaba ben 1.81 boyunda 18 yaşındayım. Size hikayemi anlatayım. Ben ve ailem lere gittiğimizde sürekli bana hani bakıyım küçük kuşbüy
0
seks hikayeleri
Beni Kabinde Becerdi
Merhaba ben 167 boyunda 24 yasinda sarisin baliketli denilen cinsten guzel bir bayanim Guzelligimdendolayi basima gelen bir olayi anlatacagim :) Birg
3404
seks hikayeleri
ilayda
o gün eve dönmüştüm çok azmıştım.içeri birden komşumuzun kızı ilayda girdi.benden kahve istiyordu.içeri girdi.ben kahveyi koyuyordum.ve sandalyede otu
7550
seks hikayeleri
Sikişmeye Nasıl Başladım
Sikişmeye Nasıl Başladım Daha önce sikişmeye nasıl başladığımı anlatmıştım. izmire döndüğümde okulların açılmasına az bi süre vardı. Dönünce sikişg
3259
seks hikayeleri
Bir Kadının Yaşadıkları
Bir Kadının Yaşadıkları slm millet ben oskaran gene karşınızdayım ama bu sefer bende uçtum. uzun süredir tanıdıklarımdı ikiside cocukluktan beri ev
2215
seks hikayeleri
Yeni Ve Eski Sevgilimle Tatilde Tost
Yeni ve eski sevgilimle tatilde tost Herkese merhaba ben Elif daha önce kocam ve sevgilimle yaşadığım hikayeyi yazmıştım. Şimdi sizlere tatilde başım
3406
seks hikayeleri
Kısa Hikaye
Fulyayı Her Zaman Slm ben izimirden mert.Şu an yazdığım hikaye geçen sene ramazan bayramında yasandı.ben kendimden bahsedeyim 1,80 boyunda esme
4188
seks hikayeleri
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksi
11137
seks hikayeleri
Oya Ve Kuzenim 1
Bu fantezimde emel ve kuzeni ile ilgili fantezimi anlamak istiyorum.Aradan 1 hafta geçmişti emel bir daha ne cafeye geldi nede icq ya ayrılmadan önce
2321
seks hikayeleri
Leyla Abla!!!
Merhaba arkadaslar anlatacagım olay tamamıyla gercektır.ben 18 yasında genc yaksııklı sayılabılecek bı gencım her neyse mevzuya geleyım.bızım karsı bı
4010
seks hikayeleri
Dayımı Azdırdım
Adım Demet, öğrenciyim, Sosyal ve güzel bir yaşantımız var. Size anlatacağım olay, aslında benim küçük bir sır bunu sizlerle paylaşmaya karar verdim
8069
seks hikayeleri
kalın kemer ile
Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı g
5705
seks hikayeleri
Karşı Komşum
Merhaba Uzun zamandır bu siteye giriyorum ve bir sürü hikaye okudum tabi herkes gibi bende etkileniyorum. Ama bazı hikayeler çok saçma geliyor. Hikay
2244
seks hikayeleri
Hala Oglu Ile Sikis
Hala Oğlu İle Sikiş... Bu anım size gayca gelebilir ama çok hoşunuza gidecektir.Yaşım 16 ismim Umut. Evde tek başımaydım.Canım sıklımıştı porno der
37396
seks hikayeleri
Seville Azgınca Sikiş
SELAM BEN GÖKHAN 17 YAŞINDAYIM size yengemin yeğenini nasıl siktiğimi anlatıcam yengemin yeğeni sevil 18 yaşında esmer çok tatlı kızdı ilk zamanlar kı
2735
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :