Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Çıplak olgun bayanlar resimleri Etiketi


Çıplak olgun bayanlar resimleri Ciplak_olgun_bayanlar_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Arkdaşımın Annesi Aytaç Teyze
|ankarada oturuyorum ve yaşım 24.aytaç teyze ergenlik dönemimden beri fantazilerimin baş kahramanı.1.65 boylarında ve 55 kilo civarında etine hafif do
7542
seks hikayeleri
YAKISIKLI_jigolohakan
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım
1589
seks hikayeleri
Aksaray`da Telekızla Aşk
Aksaray`da Telekızla Aşk Ben 20 yaşında zevkine düşkün birazda paralı bir üniversite öğrencisiyim.Beyazıtta okudugum için çevrede birçok rus hatun
1372
seks hikayeleri
Hayatımın Akışı Değişti
Bu gün uzun zaman önce başımdan geçen ve hayatımın akışı üzerinde çok büyük önemi olan bir olayı anlatmak istiyorum.Bundan yaklaşık iki yıl önce olduk
1770
seks hikayeleri
606numarada Gozdeyle
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yo
1587
seks hikayeleri
felsefe hocamız
Slm biz iki kafadar arkadasız ve bizim felsefe dersleri cok sıkıcı geçiyordu .biz de bu derse çalışmıyorduk.bu yüzden kötu not almıştık.felsefe hocamı
6301
seks hikayeleri
Okul Yıllarımdan
Yatılı okuyordum ve okulun sonları yaklaşmıştı . Hepimizi diploma heyecanı sarmıştı . Tatlı günlerin bitmesini hem istiyor hem de istemiyor gibi bir h
2658
seks hikayeleri
Alamancı Yengem Aynur
Alamancı Yengem Aynur Merhaba adim Niyazi size bu yaz basimdan gecen ve olaylarin basladigi izinimin harika gecmesine sebep olan olayi anlatacagi
6752
seks hikayeleri
Güzel Sekreter
Selam bu olay geçen sene nisan ayında geçekleşti ben 20 yasında başımdan geçti açık öğretim 1. sınıfta kalmıştım ve bir açık öğretim dershanesine kayı
0
seks hikayeleri
Hem Anasını Hem Çocuğunu Siktim
Birgüb ben okuldan arkadaşlaark eve giitk annsi ban firikiveriyoduve daha sonra sikimin kalktığını fark etti oğlunu bakkla göndrdi sonra benimkini ağ
8756
seks hikayeleri
Saunada
Saunada Ben 34 yaşında seyahat etmeyi ve güzellikleri yaşamayı seven sıra dışı birisiyim. Bu yılın ilk aylarında yaşadığım zevkli bir o kadarda haz v
2405
seks hikayeleri
Toy Olduğum Dönemlerde
Merhaba ben Yaşam. Şu anda 28 yaşındayım. Toy olduğum dönemlerde başımdan geçen ilk seks denememi sizlerle paylaşmak istiyorum. O zamanlar çok gen
11474
seks hikayeleri
ateşli masaj
merhaba! istanbulda yaşıyorum adım berkant 28 yaşındayım! başaka anılarımıda yazmıştım ama bu en güzellerinden biri...!!! ben masörlük yapıyorum gelen
3207
seks hikayeleri
Kalfam Ve Ben
selamlar ben şu anda 42 yaşındayım ve evli 2 çocuk babasıyım. sizlerebaşımdan 18 yaşında başımdan geçen bir olayı anlatacağım. o zamanlardan berikadın
3157
seks hikayeleri
çıtır serap
Benim çok sevdiğim bir arkadaşım var. Arkadaşım Sadi ile çok içli dışlıyız. Aramızdan su sızmayacak kadar birbirimizi yakın hissederiz. Aynı ünivers
1753
seks hikayeleri
Ilkti
Merhaba. 19 Yaşında, biseksüel, 1. 74 Boyunda, 62 kilo, kızıl saçlı, beyaz tenli, yeşil gözlü yani oldukça güzel bir genç "kadın"ım. Bundan 3 yıl önce
1604
seks hikayeleri
SEKS YAPMAYI SEVIYORUM YA
slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmakta
5729
seks hikayeleri
Çocuk Bakıcısı Meral
Çocuk Bak?c?s? Meral Asl?nda bu tür ?eyleri yazmak ne kadar do?ru bilmiyorum ama yaz?lan pek çok hikayeyi okuduktan sonra yazmaya karar verdim.E?im
4748
seks hikayeleri
Ilk Defa
Ben sedat size bir hikaye mi anlatacam iyi durun sakın azmayın ben lise son sınıftayken kader sınıfa diye bir kız yeni gelmişti ve benim arkamdaki sır
2685
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Merhaba ben Murat.Ben 23 yaşındayım 5 sene evvel başımdan geçen bir olayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı Esra vardı
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :