Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Çocukluk Anıları Etiketi


Çocukluk Anıları Cocukluk_Anilari_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annem Ve Yengem
Slm ben ali 20 yaşındayım anlatacağım olay geçen hafta oldu annemin ayağı kırılmıştı evde yatıyordu yengemde bize gelip gidiyordu ev işleri için yenge
19160
seks hikayeleri
Gecenin İlerleyen Saatlerinde Eczaneye Uğradım Ve Eczacı Bayanla Oldum..
Selam Gerçek olan hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum ben hakan 26 yaşında yaşıyorum boluda ikamet etmekteyim..Kendini bilen ciddi bayanlar tabiki b
16965
seks hikayeleri
Büromdaki Adam
Ben bir kuruluşta avukatlık yapan yirmili yaşlarında bekar genç bir kadınım..şu günlerde TVde meşhur olan ally mc beallerden biri sana bilirsiniz belk
3852
seks hikayeleri
Ablamın bebek gibi göt deliği
adım Tolga Size ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Ablama oldum olası hastayımdır.Hep onu düşünür 31 çekerdim.Ben 18 ablam 20 yaşında adı Aysu
15673
seks hikayeleri
Istanbul Kanatlarimin Altinda
İstanbul Kanatlarımın Altında... Merhaba arkadaslar...Ben 22 yasinda, avrupa da yasayan, uzun zamandir mankenlik yapan yakisikli biriyim. Pek tecrübe
1834
seks hikayeleri
kocamın fantezisi
Adım Claudia Brezilyalı evli 45 yaşında 170 cm 57 kg kısa Sarı saçlı, mavi gözlü,dolgun göğüslü çok güzel vücuda sahip bir bayanım,eşim Alex İspanyol
11296
seks hikayeleri
bayan komşumla fantazilerimiz
kadın bir annesi ve orta yaşlarda olmasına rağmen brillst.com takip edenlerin dilinden taş gibi vücudu var. Çok kıvrak ve hafif balık etli .benim alet
589
seks hikayeleri
serap evli çıkmıştı
Merhaba ben barbaros siteyi takip edenler diger yazılarım dan beni hatırlıyacaklardır Ben 40 yasında esmer iriyapılı bakımlı bir beyim sekste oldukc
1939
seks hikayeleri
Arzu
slm ben 19 yaşıda yakışıklı bir insanım .size gerçekten başımdangeçen bir olyı anlatacam.ben her yaz turistik bögelere gider ordacalışırdım.geçen yazd
0
seks hikayeleri
Is Iliskisi Ve Is Arzusu
İş İlişkisi ve İş Arzu`su Bir seyehat ecentesinde çalışmaktayım. İşyeri aile şirketinin şirkette bir bayan birde erkek çalışmakta. Bir gece iş
1392
seks hikayeleri
Elements Cd Satıyor
merhaba arkadaşlar ben bundan 3 sene önceki olayı yazıcam ben cd satarım bilirsiniz korsanlardan şimdi tabiiki satmıyorum o zamanlardı ama yined
1236
seks hikayeleri
Stajda Patronumla - 1
Henüz 18 yaşındayım, Adım Sumru Ticaret lisesinde okuduğum için bir muhasebe firmasında staj yapıyorum. size anlatmak istediğim olay yaklaşık 1 ay önc
3594
seks hikayeleri
köylü kızla yaptım
bu mde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim bazen sokakta kızlara
8733
seks hikayeleri
süperdi yaa
bı gun koydeyım ve kızın bırı yanıma gelıp bana dedıkı senden hoslanıyorum bende olabılır dedım oda benı evıne carıp konusuyordukkı bırden ustume cıka
1066
seks hikayeleri
Komsum Beni Becerdi
Komşum Beni Becerdi Benim adım ebru yaşım 24 yalnız Sizlerle 4 ay önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Bizim oturduğumuz apartmana yeni
3786
seks hikayeleri
karımı siken yok mu
Tesadüf İşte.. Evli Cift.Selam Ben Tolda Boluda Yasıyorum 26 Yaşındayım. Yine bir gün yeni bir fantezi okudum ilginç ve hoştu. Nedense bir anda altın
18396
seks hikayeleri
Yaz Gecer,yine Gelir
Gecen yaz komsularimiz Akdeniz turuna cikmisken ,bizim yazliga da ugramislardi.Tek gece bizde kalacaklar,sonra yola devam edeceklerdi.Saffet Bey manga
1662
seks hikayeleri
harika gündü ama
Ben bi Fransız Kolejinden mezunum. Bu olay başıma geldiğinde lise ikinci sınıftaydım. Sınıfta üç kız üç erkekten oluşan bi arkadaş grubumuz vardı. Ayn
1851
seks hikayeleri
Olgun Kadına Jigolo Oldum Şaşkınlıkla
Selam arkadaşlar ben tolga ve boluda oturuyorum. 1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim. Neyse fazla uzatmadan hıkayeme
3390
seks hikayeleri
Damızlık At
Merhaba ben Emire sultan. Bu yazımı semihden habersiz yazıyorum. Çünkü onun gerçekten haberi yoktu. Yazı yayınlanırsa belki okuyarak anlar. Belki de b
17949
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :