Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Dayı yeğen seks Etiketi


Dayı yeğen seks Dayi_yegen_seks
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Alt Komşumuz
Akşam saat 11 civarıydı.evimde ben nişanlım ve iki arkadaşımız oturuyorduk.Kapı çalındı ve şaşırdık çünkü o saatlerde genelde kimse çalmazdı kapımızı.
0
seks hikayeleri
Yengemle
Yengemle Ben meltem yaşım 21. 175 boyundayım... esmer uzun saçlı ela gözlüyüm. siteyi uzun zamandır takip ediyorum. Hikayelerin bazısı eski hikayel
4588
seks hikayeleri
Hala Doymadım
|Merhaba adım arzu ankaralıyım anlatacağım hikaye bundan iki yıl önce ankara da yaşandı. Çalıştığım şirkete yeni bir teknik servis elemanı alınmıştı
2217
seks hikayeleri
Sexsi
Sexsi... selam ben selma sizlerin yazdıklarından çok etkilenerek bende size hikayemi gönderiyorum birgün ayla ile beraber evde oturuyorduk ayla muzip
3579
seks hikayeleri
Ilk Deneyimim Ama Son Degil 2
İlk Deneyimim Ama Son Değil :) - 2 Yine ben :) teyzemle harika bir gün geçirmiştim, hatırlıyorsunuzdur. :) Teyzem evine gitmişti. Aradan günler g
2181
seks hikayeleri
ince çoraplı ayaklarımla
Merhaba ben Aylin özel bir şirkette yöneticiyim. Size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım, birgün ofiste çalışırken ince ten rengi çorabımın kaçtı
7589
seks hikayeleri
Ateşli Gece
Merhaba .. adim ozcan , 17 yaşındayım belki yaşım küçük olabilir ama sex konusunda aklim çok büyüktür.. size anlaticagim olay bundan 3 ay önce ba$ima
1701
seks hikayeleri
KOMŞU KIZIII-3
| Artık buişin geridönüşü olamazdıkarımın da rızasıyla olacaktı bu iş,Nurcanla karım yan yanayatmış bende karımın arkasına sokulmuştum.Karım geceli
2621
seks hikayeleri
Bursada Bir Liseli
Slm lar fantazi seven arkadaşlar ben bursadan murat 2 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bursada cep telefon işi ile uğraşıyorum günlerde
4026
seks hikayeleri
Kocam Seyretmeyi Seviyor
OKUDUKLARİMDAN CESARET ALARAK BENDE YAŞADİĞİM BİR KAÇ ANIMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BEŞ SENEDİR EVLİ ÇİFTİZ SENELER GEÇİNÇE SEKS HAYATİ ALİŞKANLIĞA
25291
seks hikayeleri
seviştik edamla
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİR
1506
seks hikayeleri
Dere Başı
Bir cuma günü bizim Of ta cuma namazından arazi olmak için başka köye gidiyordum ki cuma saati yolda geçsin diye epeyce gitmiştim ezan okunma vakitler
0
seks hikayeleri
kocasıyla beraber toost yaptık 22
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
1801
seks hikayeleri
harika kalçalı pelinim
meraba sizlere bir hafta once yasadigim bir seks animi anlatmak istiyorum pelin isminde harika kalcalari olan cok guzel bir sevgilim var 23 yasinda ge
1854
seks hikayeleri
Emineyle Am Göt
Selam herkeze ben gökhan hemen olaya girmek istiyorum emine benim hem okuldan hemde sokaktan arkadaşımdır biz emineyle çok iyi arkadaşız ben onlara gi
2762
seks hikayeleri
hatunu parçaladım resmen
Mersinde yaşıyorum yaşım 24, yaklasik 1 sene once alt katimiza bir komşu taşınmıştı evliydi. 31 yaşındaydı. boy 1.80 falan kiloda 60-65 arasıydı dolgu
7358
seks hikayeleri
Komşumun Kızı Leyla
merhaba ben 20 yaşında bir gencim anlatacağım olay 2 sene önce yani ben 18 yaşındayken oldu.bizim bi komşumuzun kızı var leyla adında çok güzeldi çeki
1928
seks hikayeleri
Bana Bakan Turbanli
Mrb. Ben 15 yasinda 175 boyunda esmer biriyim. Bu sitede turbanlilar hakkinda okuyordum ama inanmiyordum bu olaydan sonra inandim.Gecen hafta ailemle
17385
seks hikayeleri
Türbanlı Komşum
Merhaba. Hikayelerinizi uzun zamandan beri okuyorum. Özellikle başörtülü türbanlı yani tesettürlü bayanlarla ilgili yazılan sikiş hikayelerinden büyük
3552
seks hikayeleri
Azgın Sevgilim
Azgın Sevgilim Ben koray oldukça yakısıklı bir erkeğm ve size pek cok sex hikayelerimden en iisini yazıyorum. Günlerden perşembe gece saat 12 30 se
2106
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :