Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Göt resmi Etiketi


Göt resmi Got_resmi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sik beni diye yalvardi
merhaba adım ogan 18 yasında hafıfı kılolu bır erkegım:) 1 ay kdar once bu sıteden msnımı ekleyen büşra ile bluşmya karar werdık tbı bı sure knustukta
7611
seks hikayeleri
Kız Arkadaşımla Eski Sevgilisi
Ben 32 yasinda, yakisikli sayilan ve hayatta Sex e cok önem veren biriyim. Kiz arkadasimla bundan 2 sene evvel, Internet yoluylaBen 32 yasinda, yakisi
2977
seks hikayeleri
hatunu pişman ettim
Merhaba ben Murat, kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta onun yanına gid
2191
seks hikayeleri
Kivircik Mivircik
Kıvırcık Mıvırcık Merhaba. Ben emrah. Erzurumda üniversite öğrencisiyim. Basımdan gecen komik bir sex hikayesini sizinle paylasmak istedim. Gecen
1704
seks hikayeleri
Ögle arasi okulda
Ve koklamak istiyorum nasil dedi.kumas pantolunun dugmesini soktum fermuari indirecekken yok olmaz dedi.kes sesini karicigim diyip gulumsedim.engel ol
3461
seks hikayeleri
Eniştemin Kollarında
Ben aslında evli ve bir çocuk annesiyim. Geçen seneye kadar hiç aklımdaolmayan ve bu tür olayları duyunca çılgına dönen ben nihayet kendimi başkabiris
4780
seks hikayeleri
Yanlışlıkla Yattım
BEN 19 YASINDA UNiVERSiTE OGRECiSiYiM.1.81 BOYUNDA 90 KiLOYUM, MAVi GOZLU, KOYU KUMRAL BiR ERKEGiM.OKUL KAPANMAYA YAKIN HAZiRAN BASLARI BODRUM’A TUR Y
10499
seks hikayeleri
Okulda Şıkiş
Ben 18 yasında bır yakısıklı gencım ben sınıfımızda funda dıye bır kız vardı o o*rospuymus ben de duydujm hemen tekloıf ettım ona oda bana dedı yarın
4136
seks hikayeleri
Komşumun Tesettürlü Karısı Ve Ben:
| Selam deniz ben antalyadan seks düşkünü işi aşı olan maddi durumu iyi ünv mez 170 by.66 kg kumral biriyim oturduğum dairede elif ve burak adında
7537
seks hikayeleri
Kıllı Am
En çok sevdiğim am anamın amı vede bol kıllı amlar yaş 25 45 yaşlarında anam var babam insan kasabı olduğundan içeri muhabbet yiyince anam ve ben orta
4287
seks hikayeleri
Hayin Plan
Hayin Plan Artık götüm kaşınmaktan yırtılacak gibi olmuştu.Muhakkak birini bulup kendimi siktirtmem gerekiyordu.Ama bu birinin enfazla 17-22 yaşların
3437
seks hikayeleri
İŞ GEZİSİ PİYANGOSU
merhabalar; sizinle daha önce komşumun karısı, amcamın hanımı ve halamın gelini anılarımı paylaşmıştım. bu da geçtiğimiz hafta yaşamış olduğum enfe
1828
seks hikayeleri
icra memuruna verdim
ben 18 Yaşındayken ist da Evimize icra Felan Geldi. Bi tür sıkıntılardan babamın arkadaşı Ali Amca dedigim kişinin evine gittik o Bekardı. Daha önce e
9287
seks hikayeleri
Otobüsdeki Liseli
|merhaba arkadaşlar her sabah vakti tıklım tıklım otobüsle işe giderken koltukda oturan liseli çıtırı görünçe benimki hazır kıta kalkdı onun yanına ya
5719
seks hikayeleri
Güzel Sekreterim
Merhabalar arkadaşlar sizlere geçenlerde şirketimde çalışırken başımdan geçenleri anlatacağım.Muhasebe bürosu sahibiyim işlerim büyüdükçe yeni persone
1690
seks hikayeleri
İlkler Unutulmaz
merhaba.ben ankarada oturuyorum 1,83 boyunda esmer ela gözlü yakışıklı bir gay im.öylesine 2 senedir internette öyle gay sitelere takıla takıla gayler
2020
seks hikayeleri
Türbanlı facebook kullanan kızı eve çağırdım
slm daha önce de yaşadığım bi iki ilişkimi sizlerle paylaşmıştım bu olayda ise yaklaşık 1 senedir msnde sohbet ettiğim ve sonunda birlikte olduğumuz e
5291
seks hikayeleri
Sokak Cocuklari
Sokak çocukları Bu olay bundan 2 yıl önce olmuştu kocam kamyon şöförü olduğu için yine başka ile ile gitmişti.bir gün diz hizasında bir etekle alış v
7691
seks hikayeleri
O Güzel Ayaklar
Merhaba sayın ayakseverler ben 17 yaşında bir gencim ve 10 yaşından beri ayaklara feci hastayım teyzem 28 yaşında ve muhteşem ayaklara sahip bir kadın
0
seks hikayeleri
Bu Yaz Masörümle(amım Kızıştı Yazı Bekliyorum Yine)
|eşimle beraber bu yaz alanyaya tatile gittik. harika bir tatil köyüydü. bu arada 4 yıllık evli 29 yaşında bir bayanım. çevresi tarafından oldukça beğ
3047
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :