Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Hayvanla sikişen kadınların hikayeleri Etiketi


Hayvanla sikişen kadınların hikayeleri Hayvanla_sikisen_kadinlarin_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
moskovada sikiş
Merhaba bu siteyle çok geç tanıştım daha önceden tanışmış olsaydım daha çok hikayemi anlatabilirdim. Bundan sonra başımdan geçenleri zaman buldukça si
4014
seks hikayeleri
tuvallette fırsatını bulunca
kendine göre bir yaşam stili vardır. Yine kendime özgü giyindim ve attım kendimi dışarı. Çok güzel günler görelim edelim diye koşturuyoruz. Sonra bir
337
seks hikayeleri
Meral`in Erkek Arkadaşı Semih
O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çık
2517
seks hikayeleri
Babannemle Gece Fantazisi
Bundan 2 sene falan once 18 yaşındayken.yazları koye cıkıp orda kalıyodum.sadece babannemle ben kalıyodum.bir gece saat 3 lerde uyandım.canım sıkılıyo
5322
seks hikayeleri
Yanıyorduk...
Slm ben antalyadan selin size çıktığım çocukla ilgili yaşadığımız bir anıyı anlatıcam.biz onunla adı ali her buluştuğumuzda küçük küçük elleşirdik bi
2165
seks hikayeleri
Hep Hayalimizdi
slm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinsel hayatımız çok zaman güzel
1845
seks hikayeleri
Eşim Yeğenim Ve Ben
Merhaba arkadaşlar Ben cem 37 yaşındayım şu anda bu anıyı yaşadıgım eşimden ayrıldım Eşim hülya 29 yaşında minyon tipli dolgun vede dik gögüslü dol
0
seks hikayeleri
TEYZEMİN KIZININ AMI
Ben su an 17 yasındayım bu olay 1 hafta önce oldu ben teyzemlere gitmiştim o gün teyzemle eniştemde carsıya gidecekmiş biz füsunla(teyzemin kızı 15 ya
5234
seks hikayeleri
Sevişmek istiyorum.
Ben erhan 23 yasındayım ıstanbuldan olgun bayanlarla ıstedıklerı sekılde sevısmek ıstıyorum köpegınız olmak ıstıyorum numaram 05315612857 ıstanbulun h
2715
seks hikayeleri
lezbiyenim ve ben
merhaba ben 18 yaşında istanbulda tek yaşıyorum adım ceyda hikayeye başlıyorum bir gün ben evde tekim diye arkadaşım bize geldi ders çalışacaktık ama
2282
seks hikayeleri
Taksime Dikkat
Istanbulda unide ogrenciyim.22 yas, 175 boy, omuzlarimda sac sakal uzun tam bi metalci tipi:) bir arkadasimin istanulba son gecesiydi ve eglenmek iste
1792
seks hikayeleri
Tatlı Amcık
Selam ben önceki hikayelerimi de yazmıştım buda bir başkısıla aramda geçen bir hikayem ben bir 175 boyun da kahverengi gözlü siyah saçlı yakışıklı bir
3922
seks hikayeleri
KOMŞUYU DAĞITTIM
Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok sanırım dimi... Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiştim. Apartmanda ka
2159
seks hikayeleri
Kızlığım Teyze Oğlunda Kaldı
Slm ben Hale 21 yaşındayım Eskişehir`de üniversite ögrencisiyim, iki sene önce yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum, yaz tatilinde köye gitmitik malu
4655
seks hikayeleri
şahane bir duldu
şahane olayı anlatmak ıstıyorum evet şahane dıyorum cunku gercekten şahane bır seydi bu arada kendımden bahsedeyım ankara da yasıyorum 27 yasındayım
1970
seks hikayeleri
Istiyorum
Jigolo olmayı cok ıstıyodum ve bunun ıcın yaratılmıstım adeta yanı ben bır kadın ıcın sehvetın tohumuyum bir cep telefonu dukkanında caısıyodum ıcerı
3271
seks hikayeleri
Buroda Yasadiklarim
Büroda Yaşadıklarım SLM ben eyüp 43 yaşında esmer orta boylu biriyim size adanadan yazıyorum. Sıcak bir yaz günüydü herzamanki gibi şirkette çalışı
1486
seks hikayeleri
Kiz Gibi Ikiz Ablalarim
Kız Gibi İkiz Ablalarım Beni hatırladınızmı ben alper kız gibi hikayenin sahibi olan alper Şimdi size yeni bir hikaye ile geldim.Hemde gay değil ense
6808
seks hikayeleri
Kanadali Cift
Kanadalı çift internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynı
2079
seks hikayeleri
Komik Guya
Komik güya Benim adım Osman bir gün izmirde şehiriçi otobüsüne arkadaşım Bahtiyarla bindik. Otobüs doluydu ayakta gidiyorduk. Birden bir baktım çok g
1796
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :