Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Hayvanla sikişen kadınların hikayeleri Etiketi


Hayvanla sikişen kadınların hikayeleri Hayvanla_sikisen_kadinlarin_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
AZGIN LİSELİ BAKİRE 3
Sonra ben serpili masadan kaldırıp tekrar kucağıma aldım ayağa kaltım duvara yasladım serpili kucağımdaydı, ellerini boynuma attı serpil beni öpüyordu
10226
seks hikayeleri
Önce Kızını Sonra Annesini
Önce Kızını Sonra Annesini Merhaba ben şu anda 28 yaşındayım. anlatacağım olay 6-7 yıl kadar önce oldu. Bizim apartmanda oturan Alper adında arkada
5682
seks hikayeleri
Canim Baldizim
Canım Baldızım Ben Adanadan Murat bir şirkette çalışmaktayım, bundan 20 sene önce evlendim eşimin asiye diye bir kızkardeşi var. Asiye bundan 5 sene
6654
seks hikayeleri
yengemi banyoda bagırta bagırta
yengemle arramızda bi bağ vardı sanki ve bi gün yengeme indim vee yengem banyodaydı seslendim içerde beklememi söledi yeni girdiğini söledi bnde tmm
31159
seks hikayeleri
Komsu kızı burcu
Slm ben ahmt.sze basmdan gecen bi olayı anlatacm.ben 19 yaslarnda yakısklı bi gencm.komsumuzun burcu adında bi kzı var.burcu cok sexy bi kızdr.hep onu
4670
seks hikayeleri
Köyde Karım Ve Köpek
Buradaki hikayeleri okudukça oldukça azıyorum. Hikayeler beni mutlu ediyor. Bende sizlere bir hikaye yazarak katkıda bulunmak istedim. Okuyanların bel
14188
seks hikayeleri
Rasim Jale`nin Başından Tuttu
Annemin yatmaya gitmesi uzun sürmedi. O zaman 68 yaşındaydı ve genelde erken yatardı. O uyur uyumaz eğlence başladı. Sigaralar yakıldı, şaraplar açıld
1976
seks hikayeleri
Ah Kiz Kardesim
Ah Kız Kardeşim Merhaba ben yaşamış olduğum bir olayı sizlere anlatmak istiyorum.Bir gün çarşıya gitmiştim ve eve geldğimde evde kimse yoktu. E
5644
seks hikayeleri
Hala Bakire
Hala Bakire... Yaklasik üç senedir beraber oldugum bir kiz arkadasim var.. Törelerine oldukca bagli bir kiz; ya da oyle sayilir.. Babasindan son dere
2536
seks hikayeleri
RUS HATUNLAR VE BEN
Tekrar merhabalar yine bir fanetzimi anlatacağım sizlere.Geçen yaz bodrumda tek başıma tatile gitmiştim.Benim pansiyonda 2 rus hatun vardı.Taş gibi ka
1972
seks hikayeleri
BEYAZ TENLİ TAVŞAN
| BEYAZ TENLİ TAVŞAN selam ben 35 yaşında kumral 170 boylu yani anlıcanız normal birisiyim.neyse ben hemen konuya
1776
seks hikayeleri
nasıl sevişilir ögrendim
anlatıyorum o yüzden ama bu sefer ki gitmiş ben ne yaptıysam aynı posiyonlarda başkasına uygulamış sonra gelip baya zevk aldığını ve beraber yapabilir
170
seks hikayeleri
İki Kız Kardeş
Merhaba ben 19 yaşında bir gencim.bizim evin altında oturan lise sona giden iki tane kız kardeşler vardı birbirimizi gördügümüz zaman merhabalaşırdık
4383
seks hikayeleri
Bebek Arabali Hatun
Bebek arabalı hatun slm; ben ızmırde oturuyorum .1 80 boylarında yakısıklı bır gencım.yasımda 24.bızım oturduumuz ewın hemen arkası sewgı yoludur.her
2604
seks hikayeleri
Evli Çift Ile Seks
Evli Çift ile Seks Tekrar merhaba insan her yaşta fantaziler yaşamak ister hele belli bir yaşa gelince, bu daha da artıyor benim gibi,evet evli çi
1948
seks hikayeleri
Çılgın Bakireler
Slm arkadaşlar ben antalyada staj yapıyordum 11.06.2004 bayan müşteriler benden çok haşlanıyordu fiziki yapım ve yüz ifademislm arkadaşlar ben antalya
1872
seks hikayeleri
Seksi Popom Ilk Iliskim
Seksi Popom (ilk İlişkim) Merhaba.. ben Burak 1,78 boyunda 70 kilo olan çok bakımlı düzgün giyimli azgın bir gizli gay im yaklaşık 4-5 yıldır aklımı
3828
seks hikayeleri
55lik Afet Karı
Değerli site okurları herkese selamlar basımdan gecen olayı size acmak istiyorum ister inanın ister inanmayın o size kalmıs bir olay bundan tam
5186
seks hikayeleri
316 Kose
16 Köşe... İkimizde 17 yaşındaydık.Ben lise ikimizde lise 3`e gidiyorduk.Sınıfın en mallı ve en iri göğüsleri olan kızıydı ECE.Ona bakınca yerimde du
1342
seks hikayeleri
MAHELLEMiZiN KIZI
MAHELLEMİZİN KIZI Benim adım fahri kankimin adı ise emre birgün kafamıza koyduk bizim eve birkız atacagız diye tabiki kankim emre yakışıklıydı teklif
1579
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :