Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Hülya Koçyiğit Pornosu Etiketi


Hülya Koçyiğit Pornosu Hulya_Kocyigit_Pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ne Istediğini Bilen Kadın
merhaba sex sever okuyucularYaşadığım gerçek olayları size yazmaya devam ediyorum. Kendimden kısacabahsedeyim, 30 yaşında evliyim 176 boyunda 65 kg at
1650
seks hikayeleri
Kopegim Ve Ben 3
Köpeğim ve ben - 3 Merhabalar, epeydir sizden uzak kaldım, ve ancak bugün yazma fırsatı buldum. Geçen hafta sonu annemler şehir dışına gitmişlerdi. B
3487
seks hikayeleri
Ablamı
Merhaba fazla lafı uzatmaadn yazayım benım sarısın bı ablam ver her zmn onu hayal ederek 31 cekerım..tuvalete gırınce tanglarını alıp kolarım.o zmnlar
7319
seks hikayeleri
Beni Sikin Dayanamıyorum
Herkese selamlar anlatacagım olay tamamen gerçektir. Ben Burcu 25 yaşında esmer mavi gözlü 1.71 boyunda 56 kiloda üniversite mezunu bir kızım kapalı g
6153
seks hikayeleri
Abimin Karisi Yengem 1
Abimin Karısı Yengem -1 Merhaba.adım cengiz. Bu siteye girdiğimde karşılaştığım hikayeler karşısında şok oldum.biç böyle yalan mı olur kardeşim.resme
8061
seks hikayeleri
Türbanlı
Otuz yaşına yaklaşmama rağmen romantizmim ve hep gerçek aşkı aramam sebebiyle hiç tecrübem olmadı. Ayrıldığım nişanlımla kısa birkaç yakınlaşma hariç
3817
seks hikayeleri
Canim Yigenimin Rujlu Ami
Canım Yigenimin Rujlu Amı yigenim ile evde yalnız kalmıştık o gece tv.de seks filmine bakmıştık yigenim ile yaşımız aynı idi otururken dayı ikimiz se
4871
seks hikayeleri
şunu tutarmısın
merhaba ben atakan dayımın 29 yaşında bir kızı var adı ebru birhafta sonu dayımlar ve ailem gittiğinde ben kalmaya dayımlara gitmiştim o gün hava çok
2362
seks hikayeleri
Ağabeyimle yemeğe çıkmıştık
Boş zamanlarımda internette dolaşmak herkesin ortak zevki haline geldi. Bende internette dolaşırken bu sitedeki bir çok hikayeyi okudum. Anlatılanları
36604
seks hikayeleri
Ablamin Kis Arkadasina Tecavuz Etim
|adim gzim bu hikayeyi kosovadan yaziyorum bu hikaye 3-22-2005 ben en uz 17 yasimda idim ayla adli komsu kizima deli oluyordum bir sabahin korunde kal
10042
seks hikayeleri
14 yıllık karşı komşumla
merhaba hikayeciler size bugün başımdan geçen bir olayı anlatıcam o gün okula gitmemiştik 14 yıılık arkadaşımla beraber evde oturuyorduk annemler çok
4153
seks hikayeleri
dayımın biricik kızları
slm öncelikle kendimi tanıtayım benim sadece yaşadığım yer ve isimler haricinde herşey tamamıyla gerçektir ben 1.70boyunda 16 aşında fazla yakışıklı
9251
seks hikayeleri
Tatlı Yengem
herkese selamlar.ben 19 yengem 22 yasındayız.Yengem .dolgun goguslerı yuvarlak gotu ve dugun sutun gıbı bacaklarıyla harıka bır afettı.abım calısıtıgı
0
seks hikayeleri
Benım Hatan Anneme Mal Oldu
Merhaba ben mehmet annemın adı sevılay 42 yaşında 95 63 89 olcularınde esmer 1.69 boyunda 50 kılo bırıdır bu olay ben 18 yaşında lıseyı yenı bıtırdığı
16795
seks hikayeleri
Abimin Baldızı
Ben Murat. Size abimin baldızıyla başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Abim iki yıl önce uzun yıllardır çıktığı sevgilisiyle evlendi. Yengem pek g
4187
seks hikayeleri
Traşın Güzelliği
Yaz bitmiş, ancak günler hala sıcak geçiyordu, Ama sıkılmıyordum çünkü devamlı Laleyi düşünüyordum. Ona telefon açtım ve gelmesini onunla konuşmak ist
3510
seks hikayeleri
öğretmenimin ayakları
ben 13 yaşındayım .size bir anımı anlatacağım. okuldaki ing öğretmenimiz ile ilgili. bir gün onunla eve gidiyorduk evi yolumun üstünde yerler dondu ay
5216
seks hikayeleri
Alt Komsunun Narin Kizi
Alt Komşunun Narin Kızı.. Ben 48 yaşında istanbulda serbest çalışan biriyim.Bizim alt kattaki komşumuzun na
2537
seks hikayeleri
Pembelim
Merhaba hikaye dostları size başımdan geçen olayı anlatacağım.işyerimizde bir bayan vardı 35 yaşlarında hep penbe giyinir bende mest olurdum.ona karşı
1559
seks hikayeleri
sibeli azdırtıp siktim
merhaba ben çevremde gayet ilgi gören ve yakışılı sayılacak bir insanım şimdi size mahalemde uzun zamandır sikmek istedigim ve birtürlü fırsatını bulu
2926
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :