Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Hülya Koçyiğit Pornosu Etiketi


Hülya Koçyiğit Pornosu Hulya_Kocyigit_Pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Iyiki Yakalanmisim
Iyiki yakalanmışım :) Merhaba ben sinem. 172 Boyunda dolgun kalçalı, 88 59 94 ölçülerinde kumral kahverengi gözlü ve abazan bir kızım. Erkekleri çok
4087
seks hikayeleri
kaymakam ile
BEN ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.YAŞIM ŞUAN 23.BU OLAY BAŞIMDAN 2 AY ÖNCE GEÇTİ.ŞİRKETİMİZDE DEMET ADINDA BİR SEKRETER VAR.(İSİM TAKMADIR)NEYSE DEMET
1699
seks hikayeleri
Katrin
Katrin ile samimiyetimiz arttıkça sohbetimizin konuları da değişmeye başladı. Sosyal yaşamdaki erkek egemenliğinden, ataerkil Türk toplumunun Alman er
1848
seks hikayeleri
Aşkım Ve Abim
selam size başımdan geçen gerçek anımı anlatacam.amcamın oglu mamiye deli divane aşıktım onun benimle olmasını öyle arzuluyordumki.ineklerin altına bi
4965
seks hikayeleri
bamya diyip agzına aldı
Evde kimse olmadı için evine gittim hoşuma gittiği için pornohikayeler.org evde onu süzer zaman geçiririm diyordum ben duşa gircem sen burda otur dedi
343
seks hikayeleri
Üç arkadaş
Merhaba dostlar yepyeni bir hikaye ile karşınızdayım. Evet size anlatacağım hikaye(aslında tamamiyle gerçek)lise döneminde başımdan geçen bir olay.Şim
4048
seks hikayeleri
Olgun Hanimla Olmak Baska
Olgun Hanımla Olmak Başka Mrb ismim erkan istanbuldayım başımdan geçen yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Bu sayfayı icat edenlere teşekk
2558
seks hikayeleri
Olgun Petekten Bal Alınır
Birgun komsular altın gunu icin bizim evde toplandılar komsularımızın hepsi gelmişti ama iclerinde birivarkı hatice evli olmasına ragmen cok guzel cok
3397
seks hikayeleri
Serhatla İlk Sikişim
Merhaba. ben 19 yaşında orçun. sizlerle bir ay önceki ilişkimi paylaşmak istiyorum. daha küçüklükten beri içimde yer edinmiş erkeklere karşı olan ilgi
5267
seks hikayeleri
mayosunu halen saklıyorum
selam ben ankaradan arkadaşlar bu yaşanmış bir anıdır Bİr hafta içi havalar sıcakken havuza gidecek kız arkadışımı alıp onu gölbaşındaki havuza bıraka
2315
seks hikayeleri
hülya ablaya kaydım
Öncelikle kendimden bahsedeyim ben 25 yaşında 1,81 boyunda kumral 75 kg hafif atletik yapılı yakışıklı denebilecek bi erkeğim. Sizlere geçen yaz teyze
2822
seks hikayeleri
Yiğenim
Slm ben yasin 30 yaşında esmer biriyim uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum eniştem öleli 15 sene oldu ardabi ablamlarda kalır ablamla dertleşirdik bir
0
seks hikayeleri
Chatde Tanistigim Kiz Oz Kardesimmis
Chatde tanistigim kiz öz kardesimmis. adim Hakan 23 yasinda genc 1 oglanim. Bundan 9 ay önce yasadigim igrenc olayi anlatmak istiyorum sizlere. B
3384
seks hikayeleri
Dükkanda..
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük
4824
seks hikayeleri
Evde Tek Başına
slm ben istanbuldan bir ögrenciyim 18 yaşindayim birgün dersanaden sonraeve geldim evde kimse yoktu odama geçip müzik dinliyordum birden kapı çaldıkap
3121
seks hikayeleri
Ensest - 27
Bilmiyorum anlatmalımıyım ama benim gibi ensest insanlarında olması onlarla anılarımı paylaşmak beni biraz olsun rahatlattı. olay ninenle aramızdaki e
10091
seks hikayeleri
böylesini ilk kez siktim ya
Önceden başımdan geçen bir olayı size anlatmak istiyorum. Onun çok yakını olmasın rağmen ben yinede çok arzuluyorudum onu ve birgün bunu başardım. Onu
893
seks hikayeleri
Şişman Güzelin Jigolusu Oldum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga 26 yaş ve boluda oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim.. Günlerden bir gün a
6535
seks hikayeleri
Bu Siteyi Cok Seviyorum
Bu Siteyi Çok Seviyorum Selam arkadaşlar ben adanadan ertac . ben 178 boyunda geniş omuzlu bugday tenli hoş sayılacak bir gencim. bundan önce y
1329
seks hikayeleri
Büfecinin Karısı
|Benim adim serkan Yasim otuzdort. Bir araba tamirhanesi sahibiyim. Tamirhanemin icinde kendime ayirdigim bir burom var. Tamirhaneye yakin pogaca, tos
3572
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :