Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

İLK DEFA GÖTTEN YİYEN Etiketi


İLK DEFA GÖTTEN YİYEN ILK_DEFA_GOTTEN_YIYEN
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
temizliçinin geliniyle
yıllar öncesi oğlum daha 6 aylık bebekti.ciğerlerinin açılması için seferhisar taraflarında ağaçlıklı bir bölgede çadır alanlarının olduğu bir yerde k
5230
seks hikayeleri
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga 26 yaş ve boluda oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim.. O gün çok soğuktu v
5979
seks hikayeleri
Ben Ve Köpeğim Toni
Ben ve Köpeğim Toni Mrb hikaye sever arkadaşlar.Size köpeğimle başımdan geçen olayı anlatıcam.Ama daha once yani çocukken benim bu tür şeylere mera
34777
seks hikayeleri
amım ağladı
Sizlere unutamadığım bir sexs dolu günümü anlatmak istiyorum. Alper le üniversiteden tanışıyoruz. Kaç zamandır beraber akşam bir yere gidelim diye kon
8225
seks hikayeleri
Böylesiyle Ilk Defa
18 yaşında olmama rağren hayatımda birkaç kere ilişkim oldu amaböylesiyle nasıl oldu bende anlamadım diştan çok sexy görünen aslında böyledegilmiş bir
1815
seks hikayeleri
Karim Didem Manavdaydi
Karım didem manavdaydı Didem o günden sonra oldukça değişmişti ne zaman sikmek istesem reddediyor bir bahane uyduruyordu. Artık bu duruma katlanamaz
11001
seks hikayeleri
emanet köpekle
Arkadaşlarım bir haftalığına bir yere gideceklerdi.Bu bir hafta köpeklerine ben bakacaktım,daha önce hiç köpek bakmamıştım.50-60 cm yüksekliğinde sarı
75420
seks hikayeleri
ilk defa oluyo
arkadaş beni ikna etmiş kerhaneye götürmüştü.18 yaşına gireli 13_14 gün olmuştu. fırsat bu fırsattı. içeriye girmiştik.2 fahişe tek vardı . diğerleri
3861
seks hikayeleri
İlk Defa
mrb. ben ankaradan -M- anlatacağım hikayeyi ankara da yaşadım ankaranın kenar mahallelerinin birinde akşam saatlerinde durakta otobüs beklemek için du
2735
seks hikayeleri
Yengemin Güzel Ayakları
Meraba ben 16 yaşındayım , yengem ayaklarına hastayım ayak fetıscısıyım bunu yazarken bıle 31 çektiriyorum yengemle şikişmek istiyorum bana bi yardımc
6633
seks hikayeleri
Türbanlı Sevgilim Ben Ve Kocanın Kardeşini Sikişim 2+1
Selam hikayeme başlamadan önce sizlere şunu belirtmek istiyorum olay tamamiyle gerçektir. . Ben (Can) 26 yaşındayım kumral ela gözlü 182 boy atletik s
4179
seks hikayeleri
türbanlı karıyla
Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chatte tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msnde konuşuyorduk. Bana
3195
seks hikayeleri
Kirmizi Hande
Kırmızı hande Kirmizilihande İşyerimde çalışıyordum. Bir bayan telefon etti. İşveli ve cilveli konuşuyor, ne istediğini söylediği yok, benimle sohbet
1622
seks hikayeleri
Kur Yaptım
Ben 17 yaşında,1.66 boyunda bütün erkeklerin hayallerini süsleyecek kadar güzel bir kızım.Bizim buralarda bir sürü azgın boğa var ve onlardan açıkçası
0
seks hikayeleri
Yaşam
slm ben manisdan serkan.size anlatacağım hikaye ksesinlikle doğrudur.ben izmirde üniversitede okuyordum.birkaç arkadaş yani 3 kişi ev kiraladık ve evd
1457
seks hikayeleri
DEYisiK BiR ZEVK
DEYİŞİK BİR ZEVK Merhaba bir internet sitesinde yaptığım chatte nick olarak sex kölesi olunur yazmıştım uzun bir çabadan sonra bir bayanla chate gird
1712
seks hikayeleri
ablama yazık oldu
Bn serhat 17 yaşındayım aydinda oturuyorum annem babam ablam calisiyor bnde açık lise okuyorum hergün evdeyim günlerden perşembe idi herkes işe gidinc
29114
seks hikayeleri
Asliyi Pis Siktim
Aslıyı Pis Siktim ben istanbuldan gökhan .17 yasındayım.aslında tipsizin tekiyim ama bizim sınıftaki aslı ile fantazilerime engel olamıyorum.sürekli
2221
seks hikayeleri
Önceleri Tazyikli Sıcak Suyla
Slm ben murat 23 yaşındayım etek altı traşı oluyordum sıcak suyu açtım ve temizlik yapmaya başladım tazyikli su arkama değdikçe durumdan zevk aldığımı
3650
seks hikayeleri
58 lik ÇARŞAFLIYI SİKTİM.
30 yaşında 1.80 boyundayım.terminalden otobüse binerek istanbula yola koyulduk.yan tarafımda çarşaflı bir kadın vardı ve tekti benim gbii.gece yolculu
12301
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :