Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kendini köpege siktiren hiyeler Etiketi


Kendini köpege siktiren hiyeler Kendini_kopege_siktiren_hiyeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
şahane bir duldu
şahane olayı anlatmak ıstıyorum evet şahane dıyorum cunku gercekten şahane bır seydi bu arada kendımden bahsedeyım ankara da yasıyorum 27 yasındayım
1973
seks hikayeleri
karşıyaka
Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın baş
2488
seks hikayeleri
Yarim Kalan Tecrube
Yarım Kalan Tecrübe Size ilk tecrübemi anlatıcam. Ortasondaydım ve okulların kapanmasına az bir zaman kalmıştı, sınıfın kaşarlarından neşe diye bir k
1328
seks hikayeleri
işyerindeki dul kadınla
okuyucularına yazacağım işe yeni girmişim pek kimseyle konuşmuyorum bir bayan arkadaş geldi elinde çay dedi sohbet edelim tanışalım kaynaşalım dedim b
242
seks hikayeleri
Sude'nin bakireliğini bozdum
Merhabalar ben Cenk . 16 yaşındayım . Size babamın kuzeninin kızını nasıl siktiğimi anlatıcam . Uğur abiler bizim yazlığa gelmişti . Herkes dışarda ça
835
seks hikayeleri
çingene dilenciyle yaşadıklarım
Ben İzmir’de oturuyorum. 26 yaşındayım. Hoş ve bakımlı bir bayanım. Vücudumu buradan ne kadar anlatsam kelimelere dökemem. Çok seksi vücut hatlarına s
29657
seks hikayeleri
Kuzenimle Bir gece
Ankarada 18 yaşında sarı saçlı mavi gözlü iri göğüslü koca popolu çok melek adında kuzenim var küçükken berbat bir yüzü vardı büyüdükçe güzelleşti ney
5466
seks hikayeleri
Dul bayanla Yasadiklarim
selamlar saygilar ben simdi size basimdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacam yani inanip yada inanmamak sizin elinizde gerci hikayeyi okurken ne kada
3234
seks hikayeleri
duştayken birden girdim içeri
Her zaman ki gibi sabah kalktım ve duşa girdim sexhikayelerin.org a anlattığım bu hikayem birden oldu ve kimse görmesine kadar ögün ben işten gelmişti
1652
seks hikayeleri
Adını Sen Koy
Adim sinan ank 28 yaş...bu olay gecen sene arabam ile tunalı hilmide dolasırken karısıdan karsıya gecen lise bir kızla yasadım adı berna arbaya davet
1606
seks hikayeleri
karımı balkonda siktim
slm .anlatacağım hikaye tamammen gerçektir...ben 40 karım tuba 36 yaşında olup porno yıldızlarına benzer beyaz tenli büyük kalçalı ve uzun boyludur. s
6820
seks hikayeleri
Selam
Selam Ben gaye sizlere yaşamış olduğum ve hala yaşadığım bir anımı anlatacağım. bundan 3 yıl önce bizim apartmana yeni kiracılar geldi ve yeni komşu
1975
seks hikayeleri
Simgeyi Nasıl Siktim
Simgeyi Nasıl Siktim Size basımdan gecen olayı anlatma ıstıyorum ben daha 19 yasındayımın bırgın dayımın kız bıze geldınde kıp kısa etek vardı altı
2827
seks hikayeleri
21 lik sekreter ile
21lik Sekreterim Sekreterim tam 1.82.boyunda tanıdık biri tarafından gönderildi çalışmaya başladı bende boy kompleksi olmasada canım sıkılmadı değil b
2540
seks hikayeleri
Doyasiya Seks Buna Derim
Doyasıya seks buna derim internette sürekli birlikte olabileceğimiz çift veya bayan arıyoruz.nihayet 2 gün önce bir çiftle buluşmaya karar verdik.Ran
1868
seks hikayeleri
Ibne Diye Diye Sikti
Ibne diye diye sikti Merhaba, ben 21 yaşında uzun boylu,zayıfça fakat feminen olmayan bir gencim. Anlatacağım hikaye tamamen gerçektir.Bir gün Taksim
6535
seks hikayeleri
Kenan ile Ankarada Sinemada
Selam ben size agustos ayinda ankarada bir seks sinemasinda yasadigim Cok ilginc bir olayi anlacaktim. O gun yine Cok atesli Birseyler yasamak istiy
5353
seks hikayeleri
Taş Gibi Halamı ve Kızını Siktim
Merhaba bügün size halamla ve kızı nasıl siktiğimi anlatacam. Halam 40 yaşlarında esmer taş hatun kızıda 17 yaşında beyaz tenli zayıf çilli bir kız be
2163
seks hikayeleri
fıstık lokum
slm dünyanın en tatlı engüzel meleklerı inci kadar deyerlı gül kadar güzel olan sultanlarım sevgi saygı güven dost aekadaş sırdaş arayanlar gercek mut
136
seks hikayeleri
Dayi Kizi Ve Esimle Grup
Dayı kızı ve eşimle grup Merhaba. Ben şule, 26yaşında, uzun boylu, balık etli, çevremdekiler tarafından beğenilen bir bayanım. Eşim burakla 8 senelik
10346
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :