Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Köylü seks hikayeleri Etiketi


Köylü seks hikayeleri Koylu_seks_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ınternette Tanıstıyım Bayan
ınternette tanıstıyım bayam yaban gulu slm ben mert bır iş icin almanyayı gıttım iş bayayı uzadı olmuyor bekletıyorlar bende bom boş beklıyorum canım
1369
seks hikayeleri
baldızıma dayamak çok zevkli
sizlere eşim ile aramdaki evlikten bahsederek başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum, önce eşim ile aramdaki ilişkiyi bahsedeceğim çünkü yaşadıkl
28296
seks hikayeleri
Annemle Seyahat
selam size başımdan geçen tatlı bir anımı anlatacagım.karadenize halamın yanına gezmeye gidecektik geçen yaz yani 2004 un temmuzu.otobüslerde yer hiç
9403
seks hikayeleri
acımadım sokarken
merhaba ben murat şu an 25 yaşındayım ama sizlere lise de yaşadıgım bir hikayemi anlatayım.baden egitimi derslerini çok severdim çünkü öyle bir ögretm
2293
seks hikayeleri
amcık yuvasındaydım
Hem çalışan hemde üniversiteye devam eden 3 arkadaş bir gersiyoner tuttuk. Garsiyoner dediysem bir büyük oda içinde küçük oda, kapıdan girince l şekli
4588
seks hikayeleri
Dildo Da Yeter
Dildo da Yeter Merhaba ben 23 yaşındayım. seksi çok sevsemde şuana kadar birlikte olduğum erkeklerin sayısı çok az. kızlığımıda kendimle oynarken boz
2979
seks hikayeleri
4 Yıllık Kankimizdi
Günlerden cumartesi evde boş boş yatarken sınıf arkadaşım ali aradı bu gün içmek için beni çağırdı tabi bende atladımgeldiim ki arkadaşım mutluda orda
2073
seks hikayeleri
KANKAMIN KARDEŞİNE TECAVÜZ
|merhaba ben 21 yaşında bir gencim adım mehmet olay 3 sene önçe oldu gercekdir. kankamla dogduk dogalı birbirimizi tanırız kankankamın adı fatih her k
14229
seks hikayeleri
abla dedigim kadına
Seher ablaya tanıdığımdan beri, ki ilk gördüğüm gün tangasını farketmiştim, ilgim vardı..önceleri masumca bi ilgi sonradan tam bir arzuya dönüştü çünk
4098
seks hikayeleri
Evlerine Gittiğime Pişman Oldum
|ben berk... size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatayım... Yazın kadıköy altıyolda boğanın orada oturmuş sigara içiyordum... yanıma da iki baya
4156
seks hikayeleri
Eniştemin Kaşar Kardeşi
Selam Ben Edirne’den Vedat. Bundan yaklaşık 2 ay önce Kurs görmek için Çorlu’ya teyzemin yanına geldim. İngilizce kursu sabah saat 09:00
4399
seks hikayeleri
Önce Köpeğim Sonra Kuzenim+18
Bu hikaye tamamiyle gerçektir.ben melek 19 yaşındayım. bi gün odamda oturuyordum porno izliyodum yawaş yawaş tahrik olmaya başlamıştım ewde kimse yok
25353
seks hikayeleri
kız kardeşim sikilmekten bittim dedi...
o zamanlar çocuk odaları kız erkek çocuklar ayrı odaları yoktu birazda köy kökenli olunca benden iki yaş küçük kız kardeşimle aynı odada yan yana yata
47209
seks hikayeleri
Iş Arkadaşım
|ben devlet memuruyum.yaşım26. geçiçi bir görevle daireden bir arkadaşla anadulunun küçük bir ilçesine görevlendirildik. görev yerine geldik. bize mis
2479
seks hikayeleri
Amcamın Kızı
merhabalar ben 27 yaşında yaşıklı sayılacak bir gencim.bundan 8 sene önce başımdan gecen ve buyuk haz duydugum olayı anlatacagım. amcamların evine
2383
seks hikayeleri
fıstık lokum
slm dünyanın en tatlı engüzel meleklerı inci kadar deyerlı gül kadar güzel olan sultanlarım sevgi saygı güven dost aekadaş sırdaş arayanlar gercek mut
123
seks hikayeleri
Çizmelerinin Altında
|Merhaba. 22 yaşında ve üniversite öğrencisiyim. Eski kız arkadaşımla yaşadığım ve zevk aldığım fantazimi yazıyorum sizlere. Ben ergenlik yıllarımdan
2154
seks hikayeleri
beni arabanın içinde siktiler
Mrb arkadaşlar, ben Tokay. 26 yaşında 174 boyunda ve 60 kilo olan, oral seks yapmayı seven biseksüel biriyim. Yaklaşık 2 sene boyunca internette sik r
4066
seks hikayeleri
cafedeki güzelle yattık
merhabalar ben sakaryanın bir ilçesinde sahil kenarında güzel nezih bir cafe işletiyorum 45 yaşındayım yaz aylarında oldukca yoğun oluyor ama kışın ço
307
seks hikayeleri
komşunun oglu beni fena sikiyor
hepinize bol zevkli yaşamlar diliyorum .. bu yazılan hikaye fantezi değil yaşanmış bir birlikteliktir .. Ankarada yaşıyorum, 41 yaşında balık esli 90
29321
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :