Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kucuk abimle Banyoda Etiketi


Kucuk abimle Banyoda Kucuk_abimle_Banyoda_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Liseli Yeter
Mahaba ben servet lise 3 öğrecisiyim bir araben yeni sınıfımı değitiriyordum geçtiğim yeni sınıfta arkamda oturan bir kısa bolu kız vardı adı yeter d
4491
seks hikayeleri
Tecavüz Gibi
merhaba ben tolga bu size ikinci hikayem ben almanyada yasayan pasif bir gayim bundan iki gün önce canim cok fena yarak istiyordu evde yarak bulayamic
2980
seks hikayeleri
Gülay Ablanın Ayaklarına...
Gülay Ablanın Ayaklarına... ben bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum o zamanlar
2594
seks hikayeleri
kocasının yanında sikmemi istedi 2
kocasıyla berabet tost yaptık selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bay
7290
seks hikayeleri
Seksin Tadı
Bundan yaklaşık 3 sene önce idi. O zamana kadar hiç cinsel ilişkim olmamıştı. Sadece 31 çekerek kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar kasabaya yakın bi
3590
seks hikayeleri
İkimizde Çıtırız
herkese selamlar.sızlere 3 gun once yasadıgım ılıskıyı anlatacagım ben umut 19 komsumuzun oglu sahin 18 yasında bırı.bızımkıler ve sahının aılesı bırl
3272
seks hikayeleri
azgın bi kadındı
Slm milet başıma gelen entatlı olaybu işte birgun işten evegeliyordum eleri alış verişyap mış poşetlerle dolu bikadına rasladım daha raslar raslamaz t
1343
seks hikayeleri
4 Kisi Birden
4 kişi birden... mrb benim adım sedef.21 yaşında çok güzel iri göğüslü bi kızım.bi özel şirkette sekreter olarak çalışıyorum.şirkette serkan diye muh
5238
seks hikayeleri
olgunyaş.sekshikaye
slm ben.REFİK 05352514233 sexe.cok.düşkünüm.balıketlı.tonbulmemeli.şişman. etlidudaklı.AMLARA.çokdüşkünüm. AM.Yalamak.AM.Dudaklarını.emip.GÖT.deligine
5305
seks hikayeleri
Karimin Hikayesi
VKarımın hikayesi Aşağıda anlatılanlar tamamen gerçektir. Ve karım tarafından anlatılmıştır. karımla her zaman sikişirken hep başka bir erkek tarafın
15265
seks hikayeleri
sabah uyanınca
komşumu rüyamda becermişim. Komşum, ben evde tekbaşıma iken, bize geldi. Birlikte olduk. Bu rüya benim komşumdan etkilenmemeneden oldu. Mutlaka komşum
1918
seks hikayeleri
mastürbasyon yaparken yakalanmak...
Merhaba arkadaşlar ben mert.size kuzenimi nasıl siktiğimi anlatacağım :D .ben 17 yaşında yakışıklı bir çocuğum :) kuzenim benimle yaşıt dolgun bir vüc
544
seks hikayeleri
yengem çok ateşli
slm dostlar nasılsınız hemen olyı anlatıyorum bundan sadece bir hafta önce armadaya gittim canım cok sıkkındı gezdim dolaştım akşam olmaya yakın eve d
10583
seks hikayeleri
isten cikmis eve gidiyordum
Bir gece işten çıktım eve gidiyorum karanlıkta bastı yağmurlu bir hava ıslanmayayım diye bir köşeye sığındım korkuyorumda yaşım o zaman 18 idi bir tar
4748
seks hikayeleri
koca götlü dayı kızıyla
dayımın kızı bursadan gelmişti bize misafirliğe benden 5 yaş büyük çok sexi bi hatun türbanlı olması onu iyice sexi kılıyor neyse konuya gelelim akşam
2378
seks hikayeleri
titreyen dizler
bigün bize geldi.başım agrıyor deyipkendisini doktora götürmemi istedi.bende kabul ettim,ve otobüse binmek içinevden çıktık .gelen otobüs tıklım tıklı
2640
seks hikayeleri
TEYZE KIZLARI
 selam sexhikaye okurlari... ben 26 yasinda oldukca da yakisikli ber gencim..sizlere basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.. bu olay bundan
3311
seks hikayeleri
çok istekli birşeydi
bi net sitesinde tanıştığım kızla muhabbetten sonra kızla buluştuk oradada ordan burdan konuştuk yaz olduğundan mıdır ne kız çok açık giyinmişti erken
1274
seks hikayeleri
Am dudakları
Güzel bir günün akşamıydı yurtdışından geldim karımı çağırdım hava limanına okadar güzel olmuştuki kuaför falan gördüğümde hayrankaldım olacakya aktar
3155
seks hikayeleri
Tanrim
Tanrim! Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir si
1328
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :