Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kucuk abimle Banyoda Etiketi


Kucuk abimle Banyoda Kucuk_abimle_Banyoda_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
minyon tipi güzel
selam ben bundan 1 yıl önce tanıştığım bir bayanla başımdan geçen bir olayayı yazacağım birgün otobüs durağında beklerken küçük minyon tipli bir bayan
2287
seks hikayeleri
9 yaşındaki kuzenim
beyler yaşım 13 ,9 yaşında kuzenim var kız bize geldiği zaman felan elliyorum kuçağıma alıyorum bişey demiyor ama artık kucağıma fazla gelmiyor oturs
1106
seks hikayeleri
Motosikletli Cilgin
Motosikletli çılgın.. 22 yaşındayken güzel sanatların heykel bölümünü bitirmiştim.Ve bunun şerefine otostopla İzmir turuna çıkmıştım.Hareket ,ve özgü
3651
seks hikayeleri
REHBERLİK YAPARKEN
Küçüklüğümde amcam bir gün beni avlanmaya götürmüştü. o gün dağların sukunetine aşık olmuştum. Karakter olarak insanlardan soğuk olmam da beni dağla
1823
seks hikayeleri
Isterik Kız
Ben 54 yaşında biriyim. Başıma bu tür olaylar pek gelmiyor onun için sizlerle paylaşmak istedim. Çalıştığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam ola
2348
seks hikayeleri
Beril Ve Çağatay
Selam ben size ın yaptıkları o müthiş sex i anlatıcam.Beril 18 ne yeni basmış Çağatay ise 19 yaşında okumuş olduğumuz atasehır lısesınde artık son de
1413
seks hikayeleri
harika kalçalı pelinim
meraba sizlere bir hafta once yasadigim bir seks animi anlatmak istiyorum pelin isminde harika kalcalari olan cok guzel bir sevgilim var 23 yasinda ge
1855
seks hikayeleri
DERTLİ GÜZEL
Ben 1.81 boyunda 32 yasinda evli ve kendimce yakisikli biriyim.Bu hikayem bundan yaklasik 1,5 yil önce yasandi.1 Arkadasimla 1 gece Bar’a gitmistik ve
1354
seks hikayeleri
kuzenime wc\'de çaktım
ben de başimdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Ben şuan 21 yaşındayım. Bu yaşıma kadar istediğim her amcığı elde ettim. Fakat bir tanesi
2782
seks hikayeleri
Plajda Ciplak Kizlar
Plajda Çıplak Kızlar Merhabalar ben antalyadan serap. Size bundan 2 yıl önce lise ikinci sınıftayken basımdan gecen bir olayı anlatacagım. Okulun son
31981
seks hikayeleri
kocam fantazi seviyo
ben aylin 41 yasindayim evli 1 cocuk anesiyim 165 boy 60 kilo balik eti güzel bir bayanim esim murat 45 yasinda 183 boy 80 kilo kendine bakan yakisikl
5828
seks hikayeleri
Lezbiyen Kardeşler
Bugün size yan komşumuzun kızlarının şahit olduğum (yani röntgenlediğim) sevişmelerini anlatıcam. O ara henüz seksin yada sevişmenin ne olduğunu bilmi
13566
seks hikayeleri
Basimi Donduren Dayimin Kizi
Başımı Döndüren Dayımın Kızı... Merhaba ben Arda,ben 17 yaşında seks üzerinde deneyim kazanmış bir gencim.size anlatacağım bu olay Konya`da gerçekleş
4814
seks hikayeleri
donsuz ablama kaydım
büyük ablam nesli evlenince evde bir bosluk oldu bizim ikizler tülay ile gülay kendi dünyalarinda annem isinden esine zaman ayiramiyor babam deseniz y
19144
seks hikayeleri
Bir Kivilcim
Bir Kıvılcım Tekrar merhaba. Ben Fırat, size daha önce Bando Odası adı altında yaşadığım bir olayı yollamıştım. Fazla lafı uzatmadan ben olayı anlatm
1066
seks hikayeleri
Barmaid
Barmaid Merhaba, ben bodrumda bir hotelin barında çalışıyorum. Çalıştığım yerde de tek bayan benim. :) Ve barda olduğum için ister istemez dikkat çek
1560
seks hikayeleri
En Güzel İkram
Merhaba arkadaşlar ben Okan. 27 yaşındayım bir kamu kurulusunda devlet memuru olarak çalışmaktayım. Bulunduğum ili yazamayacağım çünkü Marmara bölges
2225
seks hikayeleri
dul süperdi
ben bir isyerinde personel muduruyum.adim fatih..beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gel
1474
seks hikayeleri
Çıplaklar Kampında
Geçen yaz kız arkadaşımla birlikte ilginç bir yere tatile gitmek istiyorduk. Ama bir türlü nereye gideceğimize karar veremiyorduk. YeriGeçen yaz kız a
7022
seks hikayeleri
Sarışın Aysuya Götten Kaydım
|Ben ankaradaN 17 yaşında bazuka gibi yarrağı olan gencim.Bizim komşumuz aysu güzel olduğu kadar sexsiydi en çokta beni dolgun götü delirtiyordu her s
3385
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :