Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Liseli kız yaşlı adam Etiketi


Liseli kız yaşlı adam Liseli_kiz_yasli_adam
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Parkta
Parkta Karların yoğun olarak yağdığı bir gün yıldız parkına arkadaşımla beraber gezmek için gitmiştik. Arabamızı girişe park edip aşağı doğru yürümey
1718
seks hikayeleri
Gozde Ablanin Muhtesem Ayaklari
Gözde Abla`nın Muhteşem Ayakları Merhaba, ben 23 yaşında tam bir ayak fetish`iyim. Sizlere yaşadığım bazı maceralarımı yazmak istiyorum. Ilk olarak m
2182
seks hikayeleri
komşumla eşleri degiştik
Selam ben istanbuldan arda avrupa yakasında oturuyoruz 5 senedir evliyiz her şey yolunda sıkıntısız özgürce yaşıyoruz. eşimin adı burcu kendisi oldukç
719
seks hikayeleri
Inşaatta Tecavüz
Merhaba ben Ankaradan Serkan. Anlatacağım olay ben 17 yaşındayken başıma geldi. Arkadaşlarımla oyun oynuyordum çişim geldi yapacak bir yer bulamadım v
5787
seks hikayeleri
Komsu Kızı Sevgii
Komşu kızı sevgıl ılk asakımve ılk sex hayatımın baslangıcı ben 14 yasında oda 14 yasında dı beızım ewlerımız koyde yanyanadır hala yan yana mam o
2747
seks hikayeleri
sex
SELAMLAR DEGERLİ SİTE OKULARI 2 SENEYE YAKINDIR BU SİTEYİ TAKİP EDİYORUM YAŞADIĞIM Bİ ANIMI İTİRAF ETMEK İSTİYORUM SOHBET SİTELERİNDEN BİRİNDE JİGOLO
1791
seks hikayeleri
Zevk-i Sefa
Büyük firmalardan birinde çalışıyordum. işim gereği çoğu zaman firma dışında oluyordum, yani iş arkadaşlarımın bana işi çok düşüyordu. faturalar falan
1222
seks hikayeleri
Kızlığını Bana Verdi
|selam ben Lara size yaşamış olduğum ve en sevdiğim lezbiyen ilişkiyi paylaşmak istedim öncelikle kendimden bahsedeyim ben17yaşında 168 boyunda 48 k
5173
seks hikayeleri
evli gülsüm ile
selam ben burak bu siteyi 1 aydan beri takip ediyorum benim yağanmış bir hikaye kusura bakmayın o kadar atıp tutamam ve fazlada abartamam. bir g
3350
seks hikayeleri
Kaymak Gibi
Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan
6514
seks hikayeleri
BiR BARDA BAKsMADAN YATAgA
BİR BARDA BAKIŞMADAN YATAĞA Ben 35 yaşında Ankarada yaşayan evli bir erkeğim adım Ahmet burada yaşanmış ve halen şaşırdığım bir hikayemi anlatacağım.
1897
seks hikayeleri
ince çoraplı ayaklarımla
Merhaba ben Aylin özel bir şirkette yöneticiyim. Size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım, birgün ofiste çalışırken ince ten rengi çorabımın kaçtı
7802
seks hikayeleri
Askerden yeni gelmistim gotten daldim
Komşumun kızı 26 yaşında dul çıkınca baba evine yolladılar.babası ölünce annesiyle kalmaya başladı.ben 21 yaşında askerden yeni gelmiştim.bır gün yold
11469
seks hikayeleri
Bu zevki birkez daha yaşamalıydım ve yaşadım
İsim : AliMail : [email protected]
773
seks hikayeleri
yalnız yaşıyan 2 bayanın evinde
Geçtiğimiz ağustos ayında sıcak bir öğle üzeriydi, karşıdan esen sıcak meltem saçlarımı savuruyor,az ilerimdeki inşaatın önündeki kum tepeciğinden ald
5289
seks hikayeleri
Annnnnnnnnem
Annem Merhaba Sizlere benim hayatımın dönüm noktası olan yaşadığım bir olayı yazıyorum..baska kimselerin basina gelirmi bilmem ama bana geldi v
11336
seks hikayeleri
O Zorladı
Işe yeni giren bi kızla yemekte tanıştım aynı akşam çıkışta ben yarın işe gelmicem dedi bende ben ne yapabilirim dedim bana başka bi iş bulabilirmisin
4545
seks hikayeleri
kardeş gibi büyüdüğüm kızı siktim
ben ali. sized başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ben 18 yaşındayım. bundan 1 hafta kadar önce bize gelmişti.bende o sıralar maç yapıyordum,m
12743
seks hikayeleri
sıra arkadaşım yaseminle
Ben 18 yasinda azgın bi erkegim hikayemizin iyi oldugunu dusunerek gondermek istedim.. yasemin sinifimin hatta okulumun en guzel vucutlu ve en atesli
1126
seks hikayeleri
alkol içince iptal oldu
evde ilk zamanlar pek samimi değildik ve giyimine çok karışırdım sevgilisi bize gelir ben çok kızardım karşı çıkardım belkide adamı kıskanıyordum onda
172
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :