Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Resimli sex hikayeleri Etiketi


Resimli sex hikayeleri Resimli_sex_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ahh Dilek
Ahh Dilek.. merhabalar ben hakan şuan 28 yasındayım bundan 6 sene kadar önceydi. istanbulha tekstille uğraştığım için işlerim oldukça yoğun.günlerd
1387
seks hikayeleri
Kadinligimi Yasadim Kocamda
Kadınlığımı yaşadım - kocamda Merhaba Ben 27 yaşında 4 yıllık evli bir bayanım.1.65 boyum var.Kumralım.Size üç ay önce başımdan geçen bir olayı anlat
24333
seks hikayeleri
türbanlı sürtüge amdan çaktım
Ben yılmaz İstanbul da oturuyorum…2 kız 2 erkek 4 kardeşiz… Ben ailenin 2. büyük çocuğuyum… ailem genel itibariyle mutaassıptır. Bunun büyük sebebi kö
5072
seks hikayeleri
Götünden De Siktim
GÖTÜNDEN DE SİKTİM  28 yaşındayım Size bu yaşanmış hikayeyi anlatmak istiyorum.Komşum meltem vardı.Çarşıya gidiyorlardı Hemen takibe başladım. Y
2284
seks hikayeleri
Yengemi Boyle Siktim
Yengemi Böyle Siktim bediş yengem çok iri göğüslü,taş gibi hatun.her zaman sikmek istemişimdir.tuvalete girdiğinde onu dikizlerdim.banyodayken anahta
5842
seks hikayeleri
KISIR KOCAM
KISIR KOCAM Adım nilgün 28 yaşında 178cm boyunda 61 kg, uzun kumral saçlı iddaalı bir kadınım. Kocam farukla 11 yıldır evliyiz fakat faruğun kısır ol
7629
seks hikayeleri
Sekreter Küçüktü
Selamlar bu hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum işyerine bir sekreter lazımdı ilanla aramaya karar verdim. TELFONLA SORANLARA ADRES VERDİK VE SONOD
4171
seks hikayeleri
otobüste kızın eline nasıl boşaldım
Burada yazdıklarım tamamen gerçek bir olaydır ve ilkdefa burada paylaşıyorum yine her gün olduğu gibi işe doğru yola çıktım ve otobüs durağına geldim
12182
seks hikayeleri
Ayşe Teyzeyi Arkadan Yakaladım
selam ben cengiz 18 yaşındayım. eski komşumuz aynı zamanda aile dostumuzolan ayşe teyze çok seksi kapalı ve çok güzel iri kalçalara sahip birbayandı.o
8958
seks hikayeleri
Teyzem Beni Çıldırttı
Slm millet ben osmaniyeliyim bundan 2yıl önceydi biraz teyzemden bahsedeyim teyzem 30yaşlarında esmer güzel yuvarlak kalçaları olan çok güzel iri gög
4193
seks hikayeleri
üvey abimle her gece
annem ben kücükken babam ölünce tetrar evlendi be evliliktende bir kardeşim daha oldu sevimli bir cadı abimse annem evlendiginde 10 yaşındaydı en ufa
18864
seks hikayeleri
Canım Kızkardeşim
merhaba ben murat şuan 26 yaşındayım özel birşirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum sizlere halen devam eden kızkardeşimle olan ilişkimi yazmak isted
6187
seks hikayeleri
Bana Abla Deme
Üniversite pek de beklediğim gibi çıkmamıştı bende zaten pek meraklı değildim o ortama aklım nedense benden 2 yaş küçük serkanda kalmıştı.annemin bir
3688
seks hikayeleri
halamın kızı kuzene tecavüz ettim uyutarak
benim süper kuzenim kapalı giyinir ama malı süperdir 31 çekerken hep onu hayal ederdim onu sütyenlerini alırdım koklardım derken kafaya koydum artık o
23181
seks hikayeleri
Kapalı Ve Körpe Komşuya Kaydım
|selam deniz ben antalyada yaşayan 30 yaşında kumral çok yakışıklı 170 65 kg unv mez biriyim sakın bir hayatım var antalyayı bilenler bilir konya alt
7946
seks hikayeleri
Şanslı Erkek
Merhaba arkadaşlar ben kendimi dünyanın en şanslı erkeği zannediyorum.Nedeni ise yaşadığım şehrin mahalesindeki engüzel kadınlarını sikmek ben oldukça
1478
seks hikayeleri
lolitam sema
Merhaba Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum..Sema 16 yasindaydi. Sarisin guzeli olan bu lolita annesi ve babasi Almanya’da isci oldugu icin apart
3167
seks hikayeleri
Cay Bahcesinde
Çay Bahçesinde Merhaba. Size 17 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Erkek arkadaşımla sürekli birlikte olmak istiyorduk fakat gidecek y
2096
seks hikayeleri
dolgun kalçalı üniversiteliyle
Üniversite de o kadar çok arkadaşım vardı ki… İçlerinden bir tanesi yani Esra.. Balık etli, 1.70 boyunda, iri göğüslü ve dolgun kalçalı birisi… Hal
2270
seks hikayeleri
Karım Kendini Siktirdi
|karım esra 30 yaşında seksi bir kadındır benden başka bir erkek tarafından şimdiye kadar sikilmemişti. ancak onun bir arkadaşı varki evli olmasına r
5711
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :