Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Roket tube Etiketi


Roket tube Roket_tube
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yengem De İstiyordu
Merhaba ismim ali amcamın karısı olan yengeme son zamanlarda oldukça ilgi duymaya başlamıştım, aslında bunun sebebi daha çok yengemden kaynaklanıyordu
12330
seks hikayeleri
Antalyalı Ceki
|slm millet ben antalyadan fatih.. böyle güzel anların yazıldığı bu sayfada benimde bir hikayem neden olmasın diyerek başlıyorum koltuğunuza yaslanın
1242
seks hikayeleri
Hostes
Yağmurlu bir gündü Paris seferine çıkmıştık. Uçak sağ salım havalanmıştı. her zamanki gibi ben yine yolcuların arasında erkeğimi arıyordum. servise ba
3931
seks hikayeleri
doktoru feci siktim
Merhabalar, ben Melek. anilarimi sizinle paylasmak istiyorum. O zamanlar hastanede yatan bir yakinimin refakatcisi olarak hastanede kaliyordum. 1 ay k
7743
seks hikayeleri
Annem Kardeşim Sikiş
|merhaba ben kısadan annemi ve kız kardeşimi nasıl siktiğimi anlatacağım annem hoş 42 yaşında olgun biraz dolgun kadındır babam 2 yıl önce öldü annem
8325
seks hikayeleri
Otelde acimadan saatlerce becerdiler
basimdan gecen yeni bir olayi anlaticam. ben 25 yasinda kizil sacli beyaz tenli balik etli ama ince bir kadinim. bir aksam bodrumda kaldigim otelde ge
25086
seks hikayeleri
Karimi Elimle Siktirdim
Karımı Elimle Siktirdim biz 16 yıllık evliyiz eşim ilk başlarda sexten çok uzaktı son üç yıldır deli gibi sevişir oldu bu arada fantazilerde geliştir
15023
seks hikayeleri
bekaretimi kuyumcuda bıraktım
Ben 20 yaşlarında sarışın uzun boylu dolgun gögüslü çook sexsi bir kızım. Bir şirkette sekreterlik yapıyorum işyerimin yanında bir kuyumcu dükkanı
2979
seks hikayeleri
Komsum Ve Kiz Arkadasi
Komsum ve kız arkadaşı Komşum Sizlere bundan 2 ay önce başımdan geçen olayı anlatacağım ben 30 yaşlarında olgun bir erkeğim ve evliyim bizim bir du
2181
seks hikayeleri
metrodayken
Ben 17 yaşında lise 2 ye giden hafif yakışıklı bir gencim. Ankara`da yaşıyorum. İki hafta önce başımdan geçen bi olayı anlatıcam. Okulda kesi
2311
seks hikayeleri
okul çıkışında otobüsteyken
kocaelide oturan birisiyim. Ben okuldan çıkmıştım belediye otobüsüne binecektim.O sırada herkes işten çıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur
7017
seks hikayeleri
Süper Jartiyerli Yenge
Dayımın karısıyla uzun zamandan beri sevişiriz onunla olan ilişkimizin nasıl başladığını yazmayacagım. yengemim adı BANU 45 yaşında, sarışın, 1,65 boy
6822
seks hikayeleri
gözlerimle minibüsteki hatunu siktim
ben 24 yasında bir minübüs soforuyum sehir içi münübüslerinde calısıyorum saat gece 11 gibi calısıyoken evime giderken sarısın çok güzel b icıtır el k
2161
seks hikayeleri
Amca Kizi
Amca Kizi Merhaba,ben su an 19 yasindayim bu olayi yasadigimda 16 idim.yani bundan 3 sene önce köyümüze gitmistik ve dedem kilde kaliyorduk oraya son
0
seks hikayeleri
salim amca
merhaba. Ben sibel.Sizlere yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.28 yaşında tek çocuklu bir ev hanımıyım.İstanbulda oturuyorduk.Kocamın kendi işyer
5091
seks hikayeleri
Meğer Niyetleri Beni Sikmekmiş
|merhaba yine ben burak... Yazlıktayken başımdan geçen tecavüzü anlatmıştım size geçen yazımda, hani kabine zorla giren arkadaşımın abisinin askerl
4466
seks hikayeleri
beni çok yıprattı
Ben İstanbul yaklaşık 4 sene önce döndüm. Yurtdışındaydım. Bunda 8 sene önce bir Arap ülkesine kuma için gittim.Ben bir Anadolu çocuğuyum. Ailemin mad
2152
seks hikayeleri
Orman Ici
Orman içi Dostlar yeni yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben ve eşim sekste sınır tanımayız. Eşim Süreyya 32 yaşında sarışın 168 boyu
2895
seks hikayeleri
Arnizda Lez Var Mi
Arnızda lez var mı Merhaba arkadaşlar bu siteyi yeni gördük ve tam ihtiyacıma göre bir site olduğunu anladık.Biz buse ve> cansu iki lezbiyeniz ve ken
2418
seks hikayeleri
Teyzem
Teyzem çok güzel bir kadındı ama öyle bildiğiniz kadınlardan değildi çok güzel taş gibi kalçaları olan taş gibi göğüsleri olan biriydi her gece rüyala
5548
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :