Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Seks.pornası Etiketi


Seks.pornası Seks_pornasi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Otelde Götten Siktim
Selam, size yine gerçek bir olay anlatayım daha önceki hikayemde komşumla olan ilişkimi anlatmıştım ve hala devam ediyor yarın yine buluşacağız artık
3852
seks hikayeleri
Kiracımız Ahmet Abi
Merhabalar ben istanbul`dan murat...Pasif ağırlıklıyım ama a+p de olabiliyorum.daha önce anal ilişkim hiç olmamıştı ama oral yapmıştım. ile yaşadığımı
4786
seks hikayeleri
Sekreterim Dilekle Otobüste 3
Daha önce Yeni Sekreterim Dilek 1 ve 2 olarak anılarımı anlatmıştım. Bu defa Dilekle otobüste başlayan bir anımı anlatacağım. Sekreterim Dilek, bir ha
4767
seks hikayeleri
PARK ORMAN VE KONSERE GiREMEMEK
PARK ORMAN VE KONSERE GİREMEMEK... MERHABA ben istanbulda yaşayan 180 boyların da 21 yaşında bir gencim bu olay 17 temmmuzda oluyor mustafa sandalın
2351
seks hikayeleri
Artık Lezbiyenim
Selamlar ben hülya 30 yaşındayım amerikada yaşıyorum burada bir Restorant sahibiyim lezbiyenim. Fazla uzatmadan anıma geçeyim ben bir gün Restorantata
3755
seks hikayeleri
Kuzenim Serkan
Merabalar ben ebru. Bahsedeceğim hikayem aslında oldukça eskiye dayanıyor. Sanırım 1991 de olsa gerek üniversite sınavlarına hazırlanıodum o sıralar ç
5484
seks hikayeleri
Canim Arkadasim Jale
Canım Arkadaşım Jale Canımdan çok sevdiğim Jale ile yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez herşeyimizi paylaşır günümüzün çoğunu birlikte geçiririz. Tabii e
3308
seks hikayeleri
İnanılmaz gece(uzun ama okuyun)
Merhabalar ismim murat.Yeni evliyiz.Eşim Leyla 31 yaşında minyon, iri göğüslü ince belli ve hafif dolgun kalçalı biridir.Hoş bir kadındır Sex
0
seks hikayeleri
Eyvahhh Ki Ne
Slm ben kayseriden kato burada kızlar cıldırmış canın dedigin bile arkandan vurmuş tipte ben 2 yıldır bi kızla cıkıyodum ve birgün bana farklı bi şey
2007
seks hikayeleri
Ah Teyze Ah Teyze Kizi Ah
Selam sikisen herkeze benden selamlar ben zeki yazdiklarima ister inanin ister inanmayin ben yasadiklarima ve siktiklerime bakarim yok bende sikilmek
7801
seks hikayeleri
Intikam
|ben yusuf.19 yaşında tezgahtarlık yapıyorum. okulum yeni bitmiş kız arkadaşımdan yeni ayrılmıştım. birgün işe giderken yolda birine rastladım ayrıldı
2115
seks hikayeleri
Şaka Derken
Sizlere 17 yasındayken yasadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Oldukça güzel bacaklara, iri memelere sahibim ve balık etindeyim. Bu avantajlarımı kull
4089
seks hikayeleri
Anne Yüzünden Kanayan Göt
Anne yüzünden kanayan göt. Selam ben 35 yıl önce 14 yaşında yaşadığım bir anımı anlatacağım.Biz ikisi dört kardeşiz.Babam şehir dışında mevsimlik
10856
seks hikayeleri
kazbanla
Kezban Teyzem meraba arkadaslar size bundan 1 yıl önce yasadığım bir anımı anlatmak istiyorum komşumuz kezban teyze 41 yaşında balık etli kocaman götl
1452
seks hikayeleri
umutlu bekleyiş meyve verdi
Merhaba Arkadaşlar. Yaşım 38. İstanbulda ikamet ediyorum. Yıllardır hep çiftlere üçüncü olmayı arzu etmişimdir. 3 yıl boyunca gecelerim internette geç
2655
seks hikayeleri
19lik Lolitayi Kendi Evimde Becerdim
19`lık lolitayı kendi evimde becerdim... merhaba seks hikayeleri okuyucuları Ben serdar 19 yaşındayım ve ankaradan yazıyorum.Bu siteyi sürekli taki
0
seks hikayeleri
Çılgın Necla
Çılgın Necla selam arkadaşlar sizlerle iki anımı palaşmıştım 21.lik sekreterim ve ah şu otobüsler bu otüsün devamı cılgın necla böylesini hiç yaşam
1929
seks hikayeleri
zevkle kızlıgımı vermiştim
merhaba ismim Ceyda anlattığım hikaye yaklaşık 3 yıl önce başımdan geçti ama hala dün gibi aklımda bi akrabamızın düğünü vardı k...... yada dedemlerde
2823
seks hikayeleri
Yanik Tenli
Yanik tenli sirketin bozulan internet baglantisi icin gelecek servis gecikince orospu cocugu patron sen bekle dedi, küfürü bastim hepsine. Istanbulda
1757
seks hikayeleri
DUL HEMŞİRE
Slm sex tutkunları size bundan iki ay önce başımdan geçen bir anımı anlatacağım. 25 yaşındayım sexte sınır tanımam sadece bayanlarla neyse size anımı
4121
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :