Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Sıbel canın porno hıkayelerı Etiketi


Sıbel canın porno hıkayelerı Sibel_canin_porno_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
seks istiyorum
selam kızlar ben ıstanbuldan erkan benimle seks yapmak ısteyen varsa msj atsın tanısıp anlasalım ıstanbul olması rıca olunur olgun bayanlar oncelıklı
2637
seks hikayeleri
Otobüste Geçen Sex Hikayem
Otobüste Geçen Sex Hikayem slm ben ankaradan akrep gerçek ismimi bana ulaşabilen kızlar öğrenecek neyse size otobüste gecen sex hikayemi anlatacağı
4323
seks hikayeleri
tamir ettirdim
Selamlar.Ben yine Nilay.Sizlere geçenlerde başımdan geçen acı ama çok zevkli bir olayı anlatmıştım.Dolap taktırmıştık.Neyse onları eve aldığımı faland
3314
seks hikayeleri
kız kardeşim tahrik etti
Biz kızkardeşimle 4 aydan beri sevişiyoruz sizlere anlatmak istediğim. onunlasevişmeye nasıl başladığımız. Ve olayların başlangıç noktaları. bir gün e
4340
seks hikayeleri
Sırtımı Keselerken
Slm.Ben her zaman kardeşler arasında gizli bir şey olmamasını savunan biriyim.Bu her konu için geçerli.6 kardeşin en küçüğüyüm.4 ablam ve bir abim var
8313
seks hikayeleri
3 Arkadasim Ve Ben
3 Arkadasım Ve Ben merhaba ben istanbuldan serap ilk defa yaziyorum buraya birgün arkadaslarim veben evde film seyrediyorduk benim canım sıkılmıstı ı
27004
seks hikayeleri
KARIMIN AKRABASI BELKIS
ABLA selam size anlatacağım bu hikayede herhangi bir yalan yoktur. yaşım 30 bu olayı geçen sene belkız ablanın almanyadan yaz tatili için yurda d
3320
seks hikayeleri
kadin olusum
merhaba ben 14 yasinda ismim meltem anlatacagim hikaye ilk kadin olusmun hikayesi benim okul kiyafetlerim genelde acik genelde her gün mini giyinir
138813
seks hikayeleri
Uçakta Dergi Okuyordum
Benim adım Seyhan 34 yaşında ,1,65 boyunda 55 kilo ağırlığında ve 12 senedir evli ve 2 çocuk annesiyim. Çok mutlu,huzurlu bir aile ve kocamla da çok
7856
seks hikayeleri
Sinemanin Devaminda
Sinemanın Devamında Merhaba adım Mert , İstanbulluyum. Beni "ilki sinemada oldu " adlı hikayemden hatırlayacaksınız. Neyse çok uzatmadan hikayeme geç
2474
seks hikayeleri
Güzel Tamir Ettim
Bir Cumartesi ve öğlen vakti idi.ben arkadaşımın su tesisat dükanındaidim. Tam yemeğe çıkarken birden telefon çaldı ve telefona benbaktım.telefondaki
2401
seks hikayeleri
babama kocamdan fazla siktiriyorum
ben 27 yaşımda 2 cocuklu bir kadınım annem ölmüş babam bir kaç yıldır dul olan bir erketir cocukalrımın yanında durması için babamı yanıma geritrdim 2
40590
seks hikayeleri
Otobusteki Zevk
Otobüsteki zevk merhabalar ben zeynep 20 yaşındayım. sizlerle otobüste başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. geçen hafta otobüse bindim ve ev
4184
seks hikayeleri
Tesadüfen Telefonda Yanlış Numarayla Tanıştık
Herkese merhaba ben murat boludan. yazacağım hikaye tamamen gerçektir. Cep telefonumla rastgele numara çevirirken bir bayan beni aradı ve kendisine ça
2319
seks hikayeleri
azgın kızla yattım
kalıyordum zaten bizde buraya taşınmaya karar vermiştik akşamları evdeki kızla çıkıp dışarı parkta sigara içiyorduk bu artık bizde hobi olmuştu bu kaç
154
seks hikayeleri
köylü çocuk mustafa ve abisi
ben buse şuan 15 yaşımdayım bu anlatıcam olay ben 12 yaşımdayken başımdan geçti dayım yalovanın bi köyünde arsa almış bide küçük ev yapmıştı bizde yaz
24898
seks hikayeleri
hamamda aklımı kaybettim
slmlar ismim kağan istanbulda üniversite öğrencisiyim.zaman zaman kız arkadaşlarım oldu ama küçüklüğümden beri içimde önüne geçemediğim kadınlık dürtü
13548
seks hikayeleri
kardeşi olmasa
bir arkadaş vasıtası ile bir akşam yemeğinde tanışmıştık. ankarada yaşamıyordu ve ertesi gün geri dönüyordu. hoşlanmıştık ama sonu yoktu. o gitti face
1717
seks hikayeleri
dersanede kankama manitamı siktirttim
Selam bu yazacağım hikaye tamamen gerçektir adım osman kız arkadaşım rukiye rukiye çok alımlı iri göğüslü 18 yaşında birl kadın beni aldatmasını istiy
7660
seks hikayeleri
Yengem Orospu Çıktı
Slm arkadaşlar yengem 1,75 boylarında 80 kilolarında balık etli 36 yaşında biridir. amcam biraz saftır yangemi spor salonuna yazdırmıştı. yengem balık
21016
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :