Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Teyzem.Com Etiketi


Teyzem.Com Teyzem_Com
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ablalarim Ve Ben3
Ablalarım ve Ben-3 Merhaba ben yine Müge. Daha önceki iki hikayemde size ablalarım ile olan sevişmelerimizi anlatmıştım. Bunda ise yaşadığım en zevkl
14660
seks hikayeleri
ögretmenimin kocaman bi götü vardı
selam Bu hikaye tamamem Dogrudur siksinlerki dogrudur neyse lise son ögrencisiyim 1 yıl okulda kalmışım bu olay 1 yıl önce yaşandı bizim sokaga yeni b
34717
seks hikayeleri
çorumlu şerifecigim benim
adım hakan 34 yasındayım evliyim bu anlatacağım olay gecen sene temmuz ayında oldu chat sitesinden bir bayanla tanışmıştım adı aysun sohbet ediyorduk
2996
seks hikayeleri
Annemi otobüste siktirdim
Annem 40 yaşında sarışın bir bayan ama fiziği yaşına göre genç kızlara taş çıkartır annemin meşhur bir taytı var öylesine darki beni bile tahrik ediyo
8639
seks hikayeleri
Teyzemm
Teyzemm.. SeLam hikaye okurları bu anlatacaklarım yaşanmış bir aşk ve sex dolu bir hikayedir.ilk olrak kendimi tanıtayım.1.85 boyunda 75 kilda saroşı
4095
seks hikayeleri
Hasanla Karum`da Dolaşıyorduk
Bundan bir yil önce arkadaşım hasan`la birlikte karum`da dolasiyordik. O sirada en yakin arkadasimizin kiz arkadasi tugçe`yi gördük.Kiz tam bir afetti
1566
seks hikayeleri
KADINIM
KADINIM Bir Yay gibi kisa ve küt kesilmis saçlari düzgün elmacik kemikleriyle bir uyum içerisindeydi Dolgun etli dudaklarinin arasindan inci gibi bem
1912
seks hikayeleri
Yengemle
Ben 16 yaşındayım istanbulda okuyorum hafta sonları abimlerde kalıyorum abim askerde yengen yalnız 3 yaşındaki çocuğuyla uzun süredir yengemden hoşlan
19384
seks hikayeleri
Ilk Kez
Slm ben volkan 16 yaşındayım 170 boy 60 kilo ist. oturuyorum neyse hikayeme geçeyim o zamanlar çok azmıştım dayanamıyordum internetimde yoktu birile
4949
seks hikayeleri
Yaşlı Sahibe
|sabiha hanım45 yaşlrında dadır .ben ise32 idim.sabiha hnm paçalı don giyer lastikli çorap kullanırdı. bir gün beni evine davet edip çay ikram etti. k
4436
seks hikayeleri
Bakire Sevda
Ben Konyalı. Yaş 25. Sevdayı ilk sikişim. Sevdayla aşağı yukarı bir senedir çıkıyordum fakat bakire olduğu için amını siktirtmiyordu. Beni boşaltmak i
2629
seks hikayeleri
Grup Lezbiyen
Grup Lezbiyen Mrb ben aslı. Almanyada yaşıyorum. Burada doğup büyüdüm. Bir şişrkette muhasebeci olarak çalışıyorum. 1, 80 Buyunda şarışın bir bayanım
15473
seks hikayeleri
Necla Ile Tatilde
Merhabalar ben 20 yaşında uzun boylu biriyim. Bu hikayeyi sizeDenizliden yazıyorum. Bir reklam şirketinde grafiker olarak çalışmaktayım. Çalıştığım şi
1745
seks hikayeleri
3 kiş birden sikti
merhaba ben bu hikayeyi yurt disindan yaziyorum.2 yillik evliyim.neyse uzatmadan konuya geceyim.esim calisiyor,calistigi isyeri eve 15 km uzak.esim bi
1869
seks hikayeleri
Anemın Acı Cekısı
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik
0
seks hikayeleri
606numarada Gozdeyle
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yo
1541
seks hikayeleri
Tekstil Şirketimde
Ben İstanbul`dan Yeşim.28 yaşında,1.76 boyunda, 87-62-89 ölçülerindeyim. 15-16 yaşlarımdan beri erkeklerin bana yiyecek gibi bakmalarına alışığım. İlk
2471
seks hikayeleri
Hikaye DeğiL ĞerçeK
Merhabalar ben serkan ankarada yasiyorum. 1.88 boyunda 80kg esmer 31 yasinda yakısıklı biriyim ve uluslararası turizm işiyle ugrasiyorum. birgün yurt
9339
seks hikayeleri
sexsi amca karısıyla :)
Adım vefa 33 yaşındayım hayatımın en güzel 1 ayını geçirdim bu zaman içinde amcamın karısı gülüzarla bu 3. buluşmamız ilk olayı yazdıktan bi kaç gün s
5114
seks hikayeleri
belmaya öyle bir çaktım ki
Onunla ilk kez bir düğünde tanıştık. Ortak bir tanıdığımızın düğünüydü ve düğün yemeğinde yan yana oturmamız sonucu tanışma fırsatımız oldu. Belma 23
5013
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :