Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Teyzem.Com Etiketi


Teyzem.Com Teyzem_Com
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hocam Ve Ben
Merhaba ben lise son sınıf öğrencisiyim okulda çok hoşlandığım bir öğretmen vardı yeni tayin olmuştu genç ve yakışıklı birisiydi onun derslerinde
2932
seks hikayeleri
Büyüledi Beni
Bundan bir ay önce okuldan bahar adlı bir kızla sevişmek için azıyordum. Kız tam bir afetti. Sınıfın en güzeliydi. Bir gün kantinden bir şeyler alırke
1403
seks hikayeleri
Ateşli Bir Bakireydim
Ben 19 Yasında Sarısın Biraz uzun saclı Yesil Gozlu 1.65 boylarında bir Kızım. Gecen Sene Basımdan Gecen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum.O zamanlar lised
3148
seks hikayeleri
Annemle Ilk
Annemle İlk....! ben ankaran berkan ben ensest hikayelerine inanmazdım taki başımı gelene kadar neyse konuyu fazla uzatmadan başlayım başımdan gecen
0
seks hikayeleri
annem çıldırmış
annem ve babam lise yılarında tanışmışlarve annem lise 2 ikide hamile kalınca evlenmişler babamiş dönüşügelirken şöfürü ile birlikte tırın yanlış gir
11478
seks hikayeleri
Hizmetçinin Ayakları
Annemin belini sakatlaması eve bir hizmetçi alimini gündeme getirmişti ve bu is en çok bana yarayacaktı. Hizmetçinin ilk geleceği gün evde yalnızdım.
2493
seks hikayeleri
Sabah Sabah
Sabah sabah Meraba murat benim adım 24 yaşındayım size başımdan geçen ard arda yaşanmış 3 minubuste taciz olayını anlatacam. Bundan 15 gün önce s
2068
seks hikayeleri
Komşumuz Seher Abla
Anlatacağım olay geçtiği zamanlan 17 yaşımdaydım. Gerçek bir ilişki için ne kadar yanıp tutuştuğumu bilemezsiniz. Okuldaki kız arkadaşımla flörtten öt
3862
seks hikayeleri
Ameleyle Bakkalda
Selam, adım Nurten. 34 yaşında, evli bir kadınım. İzmir’in yoksul bir semtinde bakkal dükkanımız var. Gündüzleri kocam dükkanda durur, bende ev işleri
4720
seks hikayeleri
Ben Berkan Ve Annesi
SLM ben bu olayı gecen yaz yasadım. berkan hep kızlarla konusan ahbab olan birisı ve hic erkek arkadası olmayan bırısı aynı sınıftaydık .. bazen daya
2859
seks hikayeleri
Köydeki Halam 2
Merhabalar Daha önce yazdığım Köydeki halamla isimli hikayemin bu kadar ilgi göreceği aklıma gelemezdi o sebepten geri kalan detayları da anlatmak ist
12344
seks hikayeleri
Şaka Derken
Sizlere 17 yasındayken yasadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Oldukça güzel bacaklara, iri memelere sahibim ve balık etindeyim. Bu avantajlarımı kull
4089
seks hikayeleri
Azginliktan Kendimi Sokaklara Vurmustum Ki
Azgınlıktan Kendimi Sokaklara Vurmuştum Ki... aklıma hamama gitmek geldi ilk defa gidicektim azmışlığın verdiği cesaretle hamamdan içeri girdim içers
5222
seks hikayeleri
sexsi imamın eşiyle yatakta sikiştim
ALİ AHMET inşaat mütahitliği yapıyorum işim gereği her yıl genelde yer değiştiriyorum. ankaranın beypazarı, ayaş ve nallıhan ilçelerinde 2014 yılı bir
9964
seks hikayeleri
Ten Rengi Çorap
Ben 23 yaşındayım ve Külotlu çorap dendiği zaman kendimden geçiyorum yaklaşık 1 yıl önce başımdan çok ilginç bir olay geçti bizim kapıcının oğlu Ali y
3029
seks hikayeleri
zorla zarımı yırttı kardeşim
adım sel,n size kızlığımın nasıl bozulduğunu bu hikayemde anlatacağım Selin size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum.yaklaşık olarak 2
46193
seks hikayeleri
Bu Kez Iyi 3
Bu kez iyi:)) -3- meraba biraz uzun bi arada sonra yine ben karsınızdayım. nasılsınız faklan demeden hıkayeme devam etmek ıstıyorum. he benı hatırlıy
1507
seks hikayeleri
Harikaydı
Merhaba ben 20 yasındayım ve vanda yasıyorum.Bundan 2 ay oncecıktıgım bır kız vardı.Harıka bır vücudu ve guzellıgı vardı.Tabi birazda işverıyordu.Zate
0
seks hikayeleri
patronuma çifte zevk
merhabalar ben kayseri den Aynur 46 yaşında 20 yıllık evli bir bayanım kocamın işeri bozulunca çalışmak zorunda kaldım bir nakliyat firmasında iş buld
529
seks hikayeleri
Süper Yolculukkk
Ben kısa donem askerlıgımı istanbul heybelı ada yaptım hafta sonu carsı ıznıne cıkmıstım sıcak bırgundu sırkecıden tramvaya bındım az sonra kalabalıkl
3825
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :