Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Ücretsiz porno indir Etiketi


Ücretsiz porno indir Ucretsiz_porno_indir
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Mukemmel Bir Anne 2
Mükemmel Bir Anne - 2 Annem başka bir zenciyle daha yakınlaştı ama ardından hemen uzaklaştı. Ne oldu diye sordum. Adam ter kokuyordu dedi. Bu arada d
12730
seks hikayeleri
Babama Yakalandim
Babama yakalandım Ben lisede okuyan bir gencim adım volkan .Konyada oturuyorum.bir gün okuldan bir arkadas bir kız ayarlamış ya dedi sizin meramdaki
5760
seks hikayeleri
Ablam Kiz Degil Di
Ablam Kız Değil Di bu olay tamamiyle gerçektir slm ben mehmet ali bu olay geçen yıl başıma geldi ablam 1-65 boylarında 55kilo hafif balık etli harika
6125
seks hikayeleri
Sexin Guzelligi
Sexin güzelliği öncelikle iyi günler ben üniversite öğrencisiyim. neyse konuya gelelim ben dersaneydeyken benden hoslanan bir kız ve bir çıktığım bir
1667
seks hikayeleri
Sekreterim Dilek 5
Biz Dilek ile tatlı tatlı sikişerek günlerimizi geçirirken günler de su gibi akmaya devam ediyordu. Dilekin amacı benimle evlenmekti. Bana aşık olduğu
2607
seks hikayeleri
FATiH NEDEN SisTi BURAN
FATİH NEDEN ŞİŞTİ BURAN? Selam ben fatih. Geçen sene lisedeyken bir kız arkadaşım vardı.Onun o eşsiz vücudu beni deli ediyordu.Hep onun hayaliyle
2789
seks hikayeleri
beni çok fena boşalttırdı
bi gün ünlü kemer altı çarşısına gitmiştim malum oraları kalabalık oluyo.busıkışıklıkta yürürken sürekli kadınlara arkadan sürtüyodum. ama biri vardı
8621
seks hikayeleri
Ana Yüreği
O zamanlar Ankara Çankaya`da oturuyorduk. Eşimden boşanalı 2 sene oluyordu, 38 yaşında oğluyla oturan yalnız bir kadındım.. Emir, yaşamın bana sunduğu
54003
seks hikayeleri
sexsi dul ögretmenimle
Hey millet ben geldim. Merhabalar öncelikle adım Ercan, 20 yaşında üniversitede okuyan biriyim. Ünivdeki öğretmenle aramdaki seksi anlatmak istiyorum
8821
seks hikayeleri
ablamla yasadıgım sexs
Ben Kaan 22 yaşındayım ve 1 ablam var oda 1 yaş büyük yane 23 yasında ama o kadar güzelkii!! hayyatım boyunca hep onu sıkmek ıstemısımdır ztn 7.sınıft
16162
seks hikayeleri
Ağabeyimle yemeğe çıkmıştık
Boş zamanlarımda internette dolaşmak herkesin ortak zevki haline geldi. Bende internette dolaşırken bu sitedeki bir çok hikayeyi okudum. Anlatılanları
36626
seks hikayeleri
şarap gibi hatunmuş
Herkese selamlar. Ben 30 yaşında oldukça atletik yapılı 1.88 boyunda kumral bir erkeğim. Hanımlarla aram oldum olası gayet iyi olmuştur. Size yaklaş
1339
seks hikayeleri
Gölette Arabanın Üztünde
merhabalar. bir gün arkadasımın kız arkadasıyla bulusmaya gittik. tesadüfe bakın kızın yanında sarısın bir hatun. haliyle ilk tanısmamızı yaptık. kız
1732
seks hikayeleri
Baldızımın Tadi
Bu sene başımdan geçen bir olayı anlatacağım.istanbulda yaşayab baldızımmemlekte tatile gelmişti.üç senedir gelmiyordu.bacanak pek sevmezdi köyü geneg
4941
seks hikayeleri
yeni sınıf arkadaşımı siktim
ben ali rıza 18 yaşındayım şimdi sizlere nefis bir sex sunucam bizim sınıfa yeni çok güzel bir kız geldi onu görunce sikim birden kalkıyor 25 cm oluyo
3003
seks hikayeleri
ormanda çılgınlar
ben bir gun canimin sikintisi nedeniyle arkadasimi aradim ve ona canim cok sikiliyor ve bir seyler yapalim dedi.oda bana ben fuara gidecegim dedi bend
4002
seks hikayeleri
Çok Hızlıydı
Selamlar cafede oturmuş Neskafe içiyordum akşam saat 8 di. Aslında Görüntüm kadınsı falan da değil ama bir bey geldi ve beni 1-2 Hafta önce barda görd
0
seks hikayeleri
azgın sevglimle
bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sporti
4361
seks hikayeleri
16 Yaşındaki Kız Kardeşim
Bu olay bn 17 kardeşim 16 yaşındayken geçti.bi gun babam işteydi.annemde komşuya gitmişti.ben ve kardeşim evde yanlız kalmış televizyon seyrediyorduk
18624
seks hikayeleri
Muhteşem Manzara
MERHABA adım ferhat yaş 30 özel bir şirkette çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelimyine herzamanki gibi sabah erken saatlede işim
1450
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :