Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Ücretsiz porno izle Etiketi


Ücretsiz porno izle Ucretsiz_porno_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sinemadaki Buyuk Zevk
Sinemadaki Büyük Zevk Selam Ben uzun suredır bu sıteyı takıp edıyorum ve porno fılm oynatan sınemalarda yasanan hıkayelere kafam takıldı ve solugu Os
7242
seks hikayeleri
kız kardeşim benim
ben 18 yasinda 170 boyunda sexy görünüslü bir genc kizim. cevremdekiler tarafindan cok begenilen birisiyim. birgun abim avrupadan izine gelmisti abim
5135
seks hikayeleri
Ammini Yaladim Vee Siktim
Ammını yaladım vee siktim yaz tatili başlar başlamaz bodrumda tatil yapmaya gittim. gittiğimde ilk olarak bir oda ayarladım.dışarı çıkma zamanı gelmi
2298
seks hikayeleri
Komşumuz Nadire Abla
28 yaşındayım,anlatacaklarım komşumuz Nadire abla ile başımdan geçenler; Yaz sıcağının olduğu o günlerde herkes rehavet içinde evlerinde yada serin de
3532
seks hikayeleri
bu deneyim fenaydı ama
Ben Japonyaya tatile gitmeye karar verdiğimde o ülke hakkında en bilgisiz olduğum konu sexdi. Ben bir Türk kızıyım ve Türk erkeklerinden sex konusunda
2593
seks hikayeleri
ARKADAŞIMIN KARISI VE 5000EURO
ben yurt dışında yaşayan ve ticaretle uğraşan biriyim size anlatacağım hikaye tamamen gerçek olup sıkma vs yokturbu yaşadıklarımı sizinle paylaşmak is
5898
seks hikayeleri
C+B=A
C+B=Asize bir erkegin ne kadar azdigını anlatıcam bilirsiniz köyyerlerinde genelev yada orospu pek olmaz insanlar çogunlukla masturbasyonyaparak duygu
2868
seks hikayeleri
Tanımadan Seks
25 yaşında, iyi eğitim almış bir erkeğim. İstanbulda ailemle oturuyorum. Sizlere geçen yıl başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Geçen yıl ağustos ayın
1338
seks hikayeleri
pınarın dar elbiseleri
selam sevgili okuyucular sizlere anlatacagım bu hikayem başımdan geçeli 2 yıl oldu,ben tarık 178 by 74kğ agırlığında esmer ve 32 yaşında bir erkeğim.b
2410
seks hikayeleri
Abim Beni ........
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım v
11558
seks hikayeleri
kocasıyla beraber sabaha kadar siktik3
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
1357
seks hikayeleri
Ismail Kocam Oldu
ısmaıl kocam oldu merhaba ben hakan.ıstanbulluyum.22 yasındayım. 1-2 sene oncesıne kadar bısexuelım oldugumu anladım.olay sex ise eger kızlara olan y
4016
seks hikayeleri
Ayfer Teyzem
Ayfer Teyzem yıllardır kapı komşumuzdur.Eşi Babamla aynı işyerinde çalışır.Hiç çocukları olmadığından olsa gerek, küçüklüğümden beri beni çok sever,l
5103
seks hikayeleri
Adam 50
, kadın 45 yaşlarındaydıBen internet cafede çalışan 18 yaşında biriyim hayatımda hiç kız arkadaşım ve ilişkim olmadı. Bir gün internet cafe de olağa
6991
seks hikayeleri
Karımın Tangaları
|merhaba adım kaan.ben ve karım duygu 6 yıllık evliyiz.önceleri her şey yolunda gidiyor ve karımla hemen hergün sikişiyorduk.karımın o tatlı amına,koc
5261
seks hikayeleri
Yengem
Ben ist de unıversıtede okuyorum ailem koyde ve ben yengemlerde kalıyorum yenem evlendı ve bırhaftasonra bosandı ben hep yengemlerde kalıorum yengem e
9948
seks hikayeleri
Anal Seks
Beni 4-5 günlüğüne yanına davet ettiğinde birbirimizi tanıyalı daha birkaç hafta olmuştu. Normalde, aramızdaki uzak mesafe yüzünden arada bir görüşebi
3200
seks hikayeleri
Şükran Teyze
Ben izmirde oturan 18 yaşında yakışıklı bir gencim daha önce bir kere sex yapmıştım ama gözüm komşumuz şükran teyzedeydi ona hasta kalıyordum birde oğ
5521
seks hikayeleri
Dilencim Benim
Selam Ben 35 yaşında dul bur iş kadınıyım . Vücudum fazla güzel değildir. Hatta normalin üzerinde kiloluyum ve boyum kısa kendime göre güzelim yani öy
4337
seks hikayeleri
ENİŞTEMİN KARDEŞİ
Ben 23 yaşındayım ismim serkan eniştemin kardeşi fatma bizim evdeydi ablamda bizdeydi zaten fatma bizim sokakta oturuyordu eşinden ayrılmış her zaman
4049
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :