Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Yaşlı kadın pornoları Etiketi


Yaşlı kadın pornoları Yasli_kadin_pornolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Iyiki Yakalanmisim
Iyiki yakalanmışım :) Merhaba ben sinem. 172 Boyunda dolgun kalçalı, 88 59 94 ölçülerinde kumral kahverengi gözlü ve abazan bir kızım. Erkekleri çok
4085
seks hikayeleri
Baba Kiz Iliskisi
-------------------------------------------------------------------------------- Baba Kız İlişkisi Geçen hafta karım anasına bir haftalığına gitmi
39613
seks hikayeleri
Annemin Ve Benim Ayaklarimi Emdi
Kuzenim, Annemin ve Benim Ayaklarımı Emdi Selam adım berke 16 yaşındayım. Annem ise 38, kuzenim 20. Annem bodrumda 5 yıldızlı otelin müdüresi ve bo
3905
seks hikayeleri
pınar ablamla dagıttım
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
19314
seks hikayeleri
annem çıldırmış
annem ve babam lise yılarında tanışmışlarve annem lise 2 ikide hamile kalınca evlenmişler babamiş dönüşügelirken şöfürü ile birlikte tırın yanlış gir
11460
seks hikayeleri
dilaramm
ben babamın yanına gelmiştim ve gerçekten her şeye aç kalmıştım. bir sevgilim vardı ama sıkılıyodum. geldiğim ilk gün beni bir kızın izlediğini fark e
7582
seks hikayeleri
tramvaydaki güzelle
Anneme gitmem gerektiğini düşünerek hemen patronumu aradım ve ondan zor da olsa izin almayı başardım. Anneme uğradıktan sonra işe gideceğimden; makyaj
1550
seks hikayeleri
liseli büşrayla sikiştim
şimdi de size bir başka lisedeki sex anımı anlatacağım umarım hoşunuza gider ve zevkle 31lerinizi çekersiniz bizim lisedeyken sınıfta beni çok azdı
10042
seks hikayeleri
Ben Karım Ve Baldızım
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
6167
seks hikayeleri
TEYZEMİN KIZININ AMI
Ben su an 17 yasındayım bu olay 1 hafta önce oldu ben teyzemlere gitmiştim o gün teyzemle eniştemde carsıya gidecekmiş biz füsunla(teyzemin kızı 15 ya
5227
seks hikayeleri
Önceleri Tazyikli Sıcak Suyla
Slm ben murat 23 yaşındayım etek altı traşı oluyordum sıcak suyu açtım ve temizlik yapmaya başladım tazyikli su arkama değdikçe durumdan zevk aldığımı
3637
seks hikayeleri
agabeyim kucagında serpildim
Merhabalar . İlk Önce kendimi tanıtayım adım müjgan . 25 yaşındayım. Ve bir firmanın bilgi işlem sorumlusuyum. Sürekli internette sorf yapıyorum ve fa
63967
seks hikayeleri
çocugu olmuyormuş
slm arkadaşlar öncelikle bu site sahiplerine tşk sunarım anlatacağım bu gerçek olan bir sırımı paylaşmak istiyorum anlatacağım olay sadece isim gerçek
8161
seks hikayeleri
Nerdesin
Nerdesin? Kapı tekrar çaldığında o olduğunu anlamıştım.Arkadaşımla ve onlarla beraber gelen diğer arkadaşıyla az önce ayrılmışlardı.Kumral,yapılı ve
1573
seks hikayeleri
Komşumuz Seksi Leyla Teyze
Anlatacağım hikaye bundan 1 ay önce oldu ve hepsi gerçektir. Ben üniversiteyi bitireli yaklaşık 4 ay oluyor ve işim olmadığı için evde oturuyorum. Evd
3969
seks hikayeleri
Lise1 Ögretmenim Necla
Lise1 Ögretmenim Necla Dunya guzeli bir kadindi. Evli degildi, herkes ona asikti. Ben de asiktim. Kat nobeti ondayken, siniftan, kattan cikmazdim.
2917
seks hikayeleri
Evleniyorum
Daha Henüz 13 Yaşındaydım Komşunuzub Kızı Vardı Aleyna Diye Oda 7 Yaşındaydı O Zamanlar Ağbimin Porno Filimlerini İzlerdim Bir Gün İzliyordum Adam Ken
4185
seks hikayeleri
Mahallenin Delisi
Mahallenin delisi Selam arkadaşlar. Daha önceden sizlere bir tatil anımı yazmıştım. Şimdi size anlatacağım hikaye bir iyilik karşılığında aldığım en
5413
seks hikayeleri
Seks Ve Ben
Seks Ve Ben... selam arkadaşlar ben hakan 25 yaşında üniv. meznunu 180 75 oçülerinde kumrak yakışıklı bir aktifiim bu size yadığım ikinci hikayem.bun
1543
seks hikayeleri
Yarrak isteyen bayanlar bakın
Meraba ben Demir 22 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum 1.80 boyunda 70 kilo kumral ela gözlüyüm bir çok kadını baştan çıkaracak derecede yakışıklıyım her
350
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :