Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Yengem evde yanlızken Etiketi


Yengem evde yanlızken Yengem_evde_yanlizken
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
dörtlü yaptık
Selam gençler. Ben adım Mithat. 58 yaşındayım. Bugün sizlere başımdan geçen bir hikayemi yazmak istiyorum. Yalnız yaşayan hatırı sayılır zenginlikte b
2061
seks hikayeleri
masajdayken kocam beni izliyormuş
Merhaba ben melis 27 yaşındayım kocamı tanıyana kadar evlenmeyi hiç düşünmüyordum kocam üniversite eğitimini Amerikada görmüş uzun yıllar orada yaşamı
11348
seks hikayeleri
Çok Büyük Aleti Vardı
ben 25 yaşınd abir gencim bu yaşıma kadar hi bir gayle ilişkim olmadıama bir gay le tanıştım 18 yaşında çok yakışıklı bir çocuktu onunla ilk kez
6871
seks hikayeleri
Arzulu Seks
Merhaba Hikaye.net okuyucuları.Ben Ankara’dan ve 17 yaşındayım.Anlatacağım olay yaklaşık bir ay önce oldu. Bizim sınıfta esmer,bomba gibi
1693
seks hikayeleri
9
Meraba ben canan size başımdan geçen bi olayı anlatcam lise 2. sınıfa gidiyodum.bana bizim okuldan ama başka sınıftan olan bir çocuk çıkma teklifi etm
2520
seks hikayeleri
ders verdigim evde
Merhaba seks hikayeleri ve fantazi düşkünü arkadaşlar. Ben Atakan. Üniversite mezunu, kamuda çalışan, ek gelir olması için Matematik dersleri veren, 1
3752
seks hikayeleri
KARI KOCA MÜTHİŞTİLER
Merhaba sevgili hikaye okurlar. Bu olay başımdan bundan iki gün önce geçti ve sizlerle paylaşmak istedim. Ben bu güne kadar yasak ilişki hiç yaşamamış
4272
seks hikayeleri
Dul Cevriye Teyzem Sonunda Karım Oldu Tabiki Sexde )))
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm.Boluda yaşıyorum, 26 yaşındayım, adım tolga. Her sabah tıraşımı olup,
8821
seks hikayeleri
Zevkin Doruklarında Uçuyorduk
|Hemde cok ozlemisim, onu gorene kadar bu kadar ozledigimin farkinda degildim. Yıllar olmustu onu gormeyeli, ara sira aklima geliyordu ama yolda gorse
1607
seks hikayeleri
Komurluk
Kömürlük Selam....size dün yaşadığım bir ilişkiyi anlatcam... Dün uzun süre msjlaştığım aktifim aradı onunla hiç ilişkiye girmemiştim..Bu beni ar
2981
seks hikayeleri
Sikin Beni
Bi tane adamla tanistim, yalvardim nolur beni sik dedim. o da seni oyle bi sikicem ki.. dedi ama baska bisi solemedi. cok korktum aklima bi suru sey
15432
seks hikayeleri
amca oglunun krısı sema
Selam ben kazım şuan 31 yaşındayım anlatacagım olay 9 yıl önce başımdan geçti ve halen devam etmekte mayıs ayında askerden geldim birçok iş aradım bul
2794
seks hikayeleri
karımın dayısının kızıyla :)
Ben iki sene önce evlendim ve dügünden sonra balayina gittik bir hafta sonra esimin dayisinin kizida bizim bulundugumuz yere geldi. Bizde kalacakti ev
10221
seks hikayeleri
Köpeğim Ben Ve Annem
Ben 18 yasinda yakisikli 1.84 boy 67 kilo agriliginda kumral yesil gozlu bi erkegim.Bu gune kadar tek bi kiz arkadasim bile olmadi cok teklif aldim am
19877
seks hikayeleri
KILA ÖVGÜ
Evlenmeden önce öyle bilinen manada arkadaşlıklarım, ufak tefek tecrübelerim filan olmadı. Bütün bilgi birikimim ve tecrübem, etrafımda tabiiolarak ye
1703
seks hikayeleri
Mert Beni Ben Edayı Sonra Hepimiz Edayı
Merhaba bu gönderdiğim ilk hikaye daha dogrusu anı bundan 8 ay kadar önce chatte tanıstıgım bir bey acık acık bana eşiyle birlikte benimle olmak isted
4267
seks hikayeleri
Ahırda Buzağıya Dayanamadım
Slm bu hikaye tamamıyla gerçektir birgün eve giderken tlf num çaldı bizimkiler evde yok buzağıyı katacakmışım bende sinirlendim hemen buzağıyı aram
12829
seks hikayeleri
Latex Deneyimim
Latex Deneyimim Hikayemi begenipte kisa sürede yaynladiginiz için çook tesekkürler. Eee artik fetisist sevgilimle birlikteydim ve zaman içinde bir gü
1495
seks hikayeleri
Findik Guzeli
Fındık Güzeli Merhabalar ben okan size fındık zamanı yaşadığım olayı anlatacağım. Bizim memlekette kendimiz toplayamayacağımız fındık bahçemiz var
2013
seks hikayeleri
NE DENEYiM AMAAAAAAA
NE DENEYİM AMAAAAAAA??? 17 yaşında liseden mezun aldum ve ünv sınavına girmedim direkt olarak skreterlik istiyordum bir işyerine müracaat ettim ve ha
2780
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :