Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Zorla.gotten.sıkıs Etiketi


Zorla.gotten.sıkıs Zorla_gotten_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Jale Ve Pınar
Ben 22 yasında genç ve güzel sayılan bir bayanım ve son zamanlarda erkekler yerine bayanların vücutları dikkatimi çekmeye başlamıştır. Bundan bir ay ö
2930
seks hikayeleri
İş Yerindeki Dostum
ßirgün işe gittiginde kapıdan girecektim o an makinacı kızlardanAysunu wc de sex yaparken yakaladım , bana bunu kimseye söylemededi ben bilmemdedim si
1688
seks hikayeleri
Doktorun Sekreteri
Her akşam olduğu gibi iş çıkışında otobüse binmek üzere işyerimden ayrıldım.Tam asansörü çağıracağım anda kapıcı seslendi ve elektiklerin kesik olduğu
2893
seks hikayeleri
Amanda
Amanda Selamlar adım demet almanyada yaşıyorum burda okuyorum lezbiyenliğe ilk türkiyede başlamıştım antalyaya gelen bir turistle bizim evde sevişmiş
0
seks hikayeleri
KARIM HANDE
MERHABA,ŞU ANA KADAR EŞİM HANDE İLE YAŞADIĞIMIZ OLAYLARDAN 2 TANESİNİ SİZLER İÇİN BU SAYFALARA YAZMIŞTIM,BU DA ÜÇÜNCÜSÜ: ÖNCELİKLE DİĞER YAZDIKLARIMI
2878
seks hikayeleri
Oldu Bi Kere
Mrb ben murat antalyalıyım 19 yaşındayım evimiz bir beldede ve büyük bir ev ben kız kardeşim annem ve babamla yaşıyorum kardeşim 18 yaşında ben bir gü
6350
seks hikayeleri
kızım karım ölünce bana yoldaş oldu
ben izmirliyim adım ibrahim 45yaşındayım dulum bir kızım var onun adı nurcan yaşıda 18. çok tatlı bir kız karım öldüğünden beri kızımla sikişiyoruz ya
5229
seks hikayeleri
Şarap Gibi
Herkese selamlar. Ben 30 yaşında oldukça atletik yapılı 1.88 boyunda kumral bir erkeğim. Hanımlarla aram oldum olası gayet iyi olmuştur. Size yaklaşık
1819
seks hikayeleri
Okul Sırasında Kızlık Bozma Bi Ayrı Yaa..
Ben orta okulda iken benim sınıfımda bir orospu vardı! Kız sürekli bana asılıp çıkmak istiyodu aslında onun istediği yatmak dı! ilk zamanlar ben pek y
15208
seks hikayeleri
Canım Kardesım
|benım kardesım 11 yasındaydı bense 17 koyede falan kalırdık bazen bır gun akrabamız seher dıye bır kzıın sevgılısı ıle opustugunu soledı kardeısm o k
6926
seks hikayeleri
Beni Resmen Eritip Bitirdi...
Ben Konya`nın küçük bir kasabasında yaşayan üç çocuk annesi bir kadınım. Daima istek ve arzu dolu olduğumu söyleyebilirim. Üç çocuk doğurmuş olmam hiç
17984
seks hikayeleri
Ben Bu Hayati Seviyorum
Ben bu hayati seviyorum SINIRSIZ FANTEZİLERİM Merhabalar ben Esra 30 yaşında 177 boyunda 65 kilo da sarışın uzun boylu 90-60-90 ölçülerine sahip
3121
seks hikayeleri
Masaj Sonrasi
Masaj Sonrasi Merhaba Ben Eda 29 yaaşındayım ve bu yaşa kadar hiç lezbiyenlik deneyimim olmamıştı. Bundan altı ay kadar önce çalıştığım yere bir kız
5277
seks hikayeleri
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksi
11352
seks hikayeleri
Nlazliii
Nazliii ben joni 19 yasindayim ablamin nazli diye bir arkadasi vardi her gun bizde der calisiyorlardid bir gun yine nazli ders calismaya geldi ama ab
1406
seks hikayeleri
hayalim ece sayesinde gerçekleşti
erkese selamlar… Ben bu hikayemin gerçek olması için aylarca uğraştım ve sonunda muradıma erdim.öncelikle kendimi tanıtayım size ankara da yaşıyorum n
1961
seks hikayeleri
Romantika
Mrb ben 17 yasında bir gençim adım eray . ilkogretim icin cocuklara ders vermeye baslamistim. Tavsiye ile akrabamizin bir tanidigi cocuguna ders verme
2253
seks hikayeleri
otobüste tanıstık yatakta bitirdik
Selam değerli okurlar ben yavuz 180 boylarında 75 klo siyah gözlu 31 yaşındayım sıtenıze sık sık hıkayelerımı paylasıyorum 2 gün önce otobüste yanı
3054
seks hikayeleri
Dominant Sevim 3
|açılan kapının sesiyle gözlerimi açtım.gelen ayşe ablaydı.kalk lan köpek annem alışverişe çıktı.temizlen gerekiyor esma hanım gelecek.ben yorgunlukta
2534
seks hikayeleri
Ablam Nasıl Yakaladı..
Merhaba.. Ben Eran, 18 yaşındayım. İzmir’de oturuyorum. Neyse ben hikayeye geçeyim. Ben ailemden aldığım harçlık yetmediğinden, jigololuk yapıyorum.
13977
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :