Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küçücük kız 14 yaş Etiketi


küçücük kız 14 yaş _kucucuk_kiz_14_yas
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
evlinin tadı
Mrb yeni bi anımla uzun bi aradan sonra sizlerleyim arkadaşlar. İsmim sercan yaş 27. İyi bir iş ve kariyer sahibiyim ve yakışıklı da olunca haliyle se
2090
seks hikayeleri
sinemada orala döndü
hikayemizde oral şeklinde elleme ve emmeler başlıyor. alt sınıfımdan u… adında, esmer, düz uzun saçları olan, boylarında ve kalın bacaklı-büyük göğüsl
717
seks hikayeleri
Hayatımdaki Ilk Hayat Kadını
Hayatımdaki ilk Hayat Kadını Merhaba arkadaşlar.Bu siteyi yeni buldum ve gerçekten çok beğendim.Bende bundan altı yıl kadar önce başımdan geçen bir
1873
seks hikayeleri
sex isteyen bayanlar
merhaba sexsi bayanlar ben güven 31 yasında olgun temizlige ve gizlige önem veren esmer gençim tüm arzularınızı yasaya biliriz 0530 275 70 45 senbeni
1274
seks hikayeleri
606numarada Gozdeyle
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yo
1538
seks hikayeleri
cok kalindi zorla gecırdı arkamı dagıttı
merhaba herkese ben ist salim büyük yarrakları saatlerce yalamayı cok sevıyorum ve arkadan saatlerce cok kısı tarafından sıkılmeyı cok sevıyorum bırgü
19126
seks hikayeleri
zarımı parçaladı hayvan
Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar
13263
seks hikayeleri
Yengem - 2
Merhaba daha önce amcamın karısı yengemi nasıl siktiğimi anlatmıştım ve şikişirken kızlarını siktiricegine söz vermişti. Şimdiye kadar 2 kızını sikebi
4393
seks hikayeleri
Teyze Kızı Aygül
teyzemin kızı henüz onsekizini doldurmuş tam bir çıtırdı onu görüncekendimden geçerdim. bir gün köyde uyudu sırada onu okşamaya başladım tam elimigece
2906
seks hikayeleri
bakireligimi kuyumcuda bıraktım
okurlarına güzel anlar çıkardı ve bir gün kafaya takmıştım bu yakışıklı kuyumcuya vericem diye sonunda da öyle oldu adama sakso çektim sonra domalttı
305
seks hikayeleri
Fırın gibi yengem
Ben size yengemle olan ilişkimi anlatacam.Yengem 1.78 boyunda 60 kilo iri göğüs ve kalçalı her erkeğin sikmek isteyeceği bir hatundur.Fazla uzatmadan
14311
seks hikayeleri
Annemle Bodrumda
Annemle Bodrumda Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo har
16972
seks hikayeleri
karım benim sikimi küçük buluyo
sizlere karımla yaşadığım ve seks hayatıma farklı bir boyut kazandıran hikayemizi anlatmak istiyorum , bu olayı karımla ben bizzat yaşadık ve kesinlik
21067
seks hikayeleri
Kümeste Yumurtalı Sex
Kümeste yumurtalı sex Merhabalar ben tolga sivasta memlekette basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim.bundan 5 yil once sivasta kalirken
2395
seks hikayeleri
abim kizligimi otobuste aldi
Slm ben 19 yasinra unuversteye gdn bir kizim.90 63 90 bedende o gun otobuste bindn ustumdede bluz ve mine etek vardi.otobus kalabalikti etrafimi uc
122604
seks hikayeleri
Ailemin Yüzünden - Aylin
Ailemin Yüzünden - Aylin Selam ben 19 yasinda yurt disinda yasiyan genc bi kizim, size yasadigim ve halen etkisi altinda oldugum bi olayi anlatmak
2558
seks hikayeleri
O Otoriter Kadın Benim Oldu
O Otoriter Kadın Benim Oldu Merhaba ben 18 yaşında bir gencim. Ailemin tek çocuğuyum onun için biraz uçuk büyüdüm. Annem 39 yaşında hala genç kalab
8670
seks hikayeleri
Dükkanın Tuvaletinde
Günlerden bir pazar günüydü. O gün yine diğer günler gibi sıkıcı geçecek diyordum kendi kendime. Yolda işe giderken "acaba biraz dolaşsam mı?" diyordu
3267
seks hikayeleri
arkadaşım leventin karısına
Mrblar ben 32 yaşında ankarada yaşıyorum. Kısaca konuya girmek istiyorum. Levent adında bir arkadaşım var birde karısı Aslı baya samimiyiz ve ben Aslı
3630
seks hikayeleri
otobüste becerdi
bir gün otobüs duragında beklerken bir erkek gördüm cok cekci idi bende azdım o anda birden aklıma onu ayaltmak geldi bende mini etek 1 karıs anca üst
8904
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :