Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abi kardeş sex itirafları Etiketi


abi kardeş sex itirafları abi_kardes_sex_itiraflari_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kocamdan gizlice yapıyorum
Bir gün yine eşim aradı ve 3 gün şehir dışında olacağını söyledi. Artık çok sıkılmıştım bu durumdan ve bu 3 gün içinde Ahmet’i elde etmeliydim. Önce d
1448
seks hikayeleri
Dedemle Kardesim
Ensest Hikayeler -------------------------------------------------------------------------------- Dedemle Kardeşim Ben ankarada yaşayan 17 yaşı
11763
seks hikayeleri
Sayim Gunu
Sayım Günü Birkaç yıl önce yapılan genel sayımda görevli idim.. İşyerlerinin yoğun olduğu bölgedeki görevim öğle saatlerinde sona ermişti.. Yakınlard
1703
seks hikayeleri
Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi
Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi ablam yeliz yeşilmene benzer yılbaşında ablam ben ve sevgilisi barda takılıyorduk.ablamın üzerinde siyah bady,sarı pileli
5484
seks hikayeleri
ablamı siktim
merhaba yaşım 23 askerden yeni geldim.tam 15-19 aydır kız cinsel ilişliye girmemiştim.terhis oldğum ay agustos ve havalarda cok sıcaktı mersinde .eve
26746
seks hikayeleri
azgın bogayım ben
slm ben murat istanbul bahçelievlerden 40 yasında sexsde doyumsuz bakımlı bir beyim 20 cm ve kalın damarlı penisim var burda arayısım evli çiftlerle
2834
seks hikayeleri
Arkadasim Esra
Arkadasim esra Oncelikle ben bir lezbiyen degilim ama sexin her turlusune acik oldugumu soylemek isterim arkadasim esra ile daha lise yillarinda tani
3896
seks hikayeleri
31 çekerken...
31 çektim sonra boşaldım bitti . İsim : ahmetMail : [email protected]
3584
seks hikayeleri
annem ve yengem 2
merhaba arkadaşlar ben emre sizlerle ikinci hikayemi paylaşmak istiyorum ilk hikayemi okuyan arkadaşlar bilirler bu hikayem o hikayenin devamı yengem
7475
seks hikayeleri
Kapıcımız Bekir Amca
Ben sevtap 32 yasındayım.1,65 boyunda 100 65 95 olculerıne sahibim.bundan iki yıl önce basımdan gecen güzel bir anıyı anlatmak istiyorum. Esimden yeni
8488
seks hikayeleri
KOCAMI KUDURTTUgUM GECE
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE Canım okadar başkalarınla olamak istiyorduki kocamla sex yaptığımızda hep bir başkasıyla yatıyordum tabi kocamda. Eşim yusuf
8287
seks hikayeleri
karılarımızı durduramadık
Hafta sonu sıkıntıdan ve yorgunluktan kurtulmak amacıyla güzel bir koyda hem serinlemek hem de biraz rahatlamak içinkemer istikametinde büyük çatlıcak
21066
seks hikayeleri
Ben Özlem Muratla Sikişirim
Ben özlem sevgilim murat(barış)evliydi.ben evli erkeklerle sevişmeyi çok severim.sevgilimle hergün sevişirdik ama ben bu sevişmelerimizi muradın karıs
2566
seks hikayeleri
Nagihanın Amı
BEN ÇOK KÜÇÜKTÜM.ÇIKMA NEDİR BİLMİYORDUM.BİRDEN ÖNÜME MÜTHİŞ FISTIK GİBİ BİR KIZ GEÇTİ.ADI NAGİHANDI.BİZİM EVİN YANINA TAŞINMIŞLARDI.NAGİHANLA,UZUN SÜ
2325
seks hikayeleri
Ankara`da Aşk Başkadır
Sitenizi arkadaşlarımın tavsiyesiyle inceleme şansına sahip oldum. Çoğunun ufuksuz, sıradan ve duygudan yoksun, gerçekleşmemiş ve ucuz düş ürünü hikay
0
seks hikayeleri
HALAMIN TORUNUNU...
ELİFİN YAPISI :) 175 BOY 55 KG UZUN SAÇLI KUMRAL YEŞİL GÖZLÜYDÜ KUM SAATİ GİBİ BELİ VARDI MERHABA BEN İLK TECRÜBEMİ HALAMIN TORUNUNU BECERERE
3343
seks hikayeleri
Koca Götlü Rukiyem
Slm ben etkin yine başımdan geçen bi olayı anlatacam bigün üst kata biri taşınmıştı ve benim çok hoşuma gitmişti adı rukiye geldiği günden beri gözümü
2923
seks hikayeleri
işyerindeki ahçıyla
merhaba ben ankara dan zuhal 52 yaşında 160 boyunda 74 kilo iri göğüslü ve iri kalçalı bir kadınım. evimizin mutfağını yaptırıyorduk sabah ustalar 08.
5462
seks hikayeleri
Ben Neyim 2
O gun mallari depoya tasidik ve hic bisey olmamiş gibi evlerimize gittik eve gittiğimde annem ve babam televizyon seyrediyordu lavaboya gittim yüzümü
2095
seks hikayeleri
Cadirda Sinanla
Çadırda Sinanla Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları
5092
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :