Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abim tecavüz etti bana Etiketi


abim tecavüz etti bana abim_tecavuz_etti_bana
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ezginin Günlüğü
Lütfeni bırak şimdi diyen kayınpederim..... Hadi bakalım ne kadar azdın görelim. Eğer dediklerimi yapmazsan bu resimlerin Okanın ve kendi ailenin elin
2671
seks hikayeleri
Dugun Zamani Karim Nuray Dekolte Idi
Düğün Zamanı Karım Nuray Dekolte İdi eşime deliler gibi aşığım onla sex dolu yaşamımız var daha önce onu anlatmıştım motelci Mustafa amcayı ve Oflu
4722
seks hikayeleri
dayımla çıldırdık
mrb ben ozan 27 yaşında 180 boy 115 kilo esmer delikanlkıyım çok abaza biriyim dayımsa 190 95 esmer yakışıklı biri anlatacağım olay dayımla benim a
1590
seks hikayeleri
Keçinin Ammını Yırttım
|slm arkadaşlar size başımdan geçen anılarımdan birini yazmak istiyorum daha çok var ama bundan başlamak istedim benim sürekli hayvanlara karşı aşırı
11685
seks hikayeleri
merhaba şekerpareler
slm dünyanın en tatlı engüzel meleklerı inci kadar deyerlı gül kadar güzel olan sultanlarım sevgi saygı güven dost aekadaş sırdaş arayanlar gercek mut
121
seks hikayeleri
Hayallerimin Erkegi
Hayallerimin Erkeği Merhaba ben vahşi güzel. Sitenizi çok beğeniyorum. 16 Yaşındayım. Bir genç kız olarak cinsellikle çok ilgileniyorum. Günümüzde ha
2144
seks hikayeleri
BABAM BEN VE KOCALARIM
BABAM BEN VE KOCALARIM Merhaba, ben 20 yaşında evli bir kadın olan Ezgi. Eşim Okan ile bir yıl önce severek evlendik. Benim ailem gayet açık olmasına
5803
seks hikayeleri
Liseli Hilal
Liseli Hilal Liseli dediğime bakmayın kendisi evli ve bir çocuk annesi ama sikimin kölesi oldu. Hilal arkadaşımın karısı benimde orospum artık. ailec
2560
seks hikayeleri
kankan annenizi hiç domalttımı ?
Benim Annem orta boylu alık etli oldukça harika görünüşlü güzel götlü güzel göğüslü bir kadın. Mert adında bir aarkadaşım var birgün bize gelmişti ann
5507
seks hikayeleri
kökledim
kuzenim ebru çok güzel bir kızdı. 10 gündür onlarda kalıyor ve onun sikmenin planlarını yapıyordum. teyzem ile eniştem memur oldukları için sabah çıkı
7105
seks hikayeleri
Canım Annemle - 9
Akşam yemeği için dışarıya çıkalım, evde kalırsak hem açlıktan hem yorgunluktan öleceğiz dedim, gülmekten cevap veremedi, napayım yani azgınlık yapan
16650
seks hikayeleri
Şişman Karımı
|33-1.70 iri memeli koca götlü şişman bir karım var.11 yıllık evliyiz.yatakta yaşadılarımız bir çok insanın hayal bile edemiyeceleri kadar çeşitli .be
7175
seks hikayeleri
Ah Jale Ah
Ah jale ah.. BEN 17 yasında yakısıklı bır erkegım bırgun okulların tatıl oldugu gun ben okulda bır sınav ıcın geldım ve bızım sınıftan sadexe ben ve
1473
seks hikayeleri
ABLAMI BANYODA SİKTİM
|Merhaba dostlar ben Ankadan Serkan ben 22 ablam Gönül ise 33 yaşında beyaz tenli iri göğüslü ve daima bakımlı çok çekici bir hatundur.Çok fazla da aç
16578
seks hikayeleri
OĞLUM BENİ ZEVKTEN
UÇURDU bir sabah saat sabah altı sularıydı evimin kapısnın çalan zili ile uyandım.geceliğimle kapıyı açtım. oğlum tarık geceyi arkaşları ile geçi
28265
seks hikayeleri
Ablalarim Ile Ilk Deneyim
Ablalarım ile ilk Deneyim Merhaba ben müge. Henüz 16 yaşımda olmama rağmen olduğumdan 2-3 yaş büyük gösteririm. Sarışınım ve uzun boyluyum. İki ablam
35210
seks hikayeleri
Benim Isim De Zor
Benim İşim de Zor Merhaba ben selin bahçelievler lisesi 10. Sınıfta okuyorum. Etrafımda kaşar bir kız olarak tanınıyorum aslında hemen hemen her kız
2964
seks hikayeleri
Hem Oglunu Hem Anasini
Hem Oğlunu Hem Anasını Ben KAAN istanbulda oturuyom size basımdan gecen olayı anlatmak istedım 1 hafta once nete gırdım nette dıkkatımı ceken bır nıc
5350
seks hikayeleri
babasının yanında kızını siktim ve sora anasını
Merhabalar Ben Burak Almanyadan Bir zamanlar bir lokal calistiriyordum tam kapatacagim zaman Alman olan müsterilerimden biri geldi kiziyla herhalde bi
10873
seks hikayeleri
Niyetimizi Bozmustuk
Niyetimizi bozmuştuk Bir ilkbahar günüydü ben ve birkac arkadaşım bir okulun önünde kız avına çıkmıştık benim bir arkadaşım vardı adı mahmutu o zaman
1627
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :