Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abim tecavüz etti bana Etiketi


abim tecavüz etti bana abim_tecavuz_etti_bana
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sexsi dul ögretmenimle
Hey millet ben geldim. Merhabalar öncelikle adım Ercan, 20 yaşında üniversitede okuyan biriyim. Ünivdeki öğretmenle aramdaki seksi anlatmak istiyorum
8731
seks hikayeleri
yamayacak yer arıyordu
selam arkadaşlar hikayem oldugu gıbı yasanmıstır 2009 avustos ayında işyerınden bır iş için ayrılmıstım işimi halledıp donerken oturdugum semtten gecı
3069
seks hikayeleri
SPOR HOCAM
merhaba ben murat şu an 25 yaşındayım ama sizlere lise de yaşadıgım bir hikayemi anlatayım.baden egitimi derslerini çok severdim çünkü öyle bir ögretm
2555
seks hikayeleri
Ne Kızdı Ama.....
Merhaba adım ali 17 yaşındayım. bigün ewde yalnız başıma tw izliyodum. bi ara zil çaldı we komşu kızı beni aşağıya dawet etti bende onu içeri dawet et
1653
seks hikayeleri
En GuzeL Anim
En GüzeL Anım... Bir gün yine her zamanki gibi okula gitmemiş internet cafeye gitmiştik.İşte yine monoton bi şekilde köle gibi cafeyi temizledikten s
3172
seks hikayeleri
kocam doyuramayınca oğluma verdim
Benim adım Özlem ( gerçek adım soyadımı söylemeyeceğim. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 cocuk sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ism
191736
seks hikayeleri
Doktor ofiste goguslerimi emdi
Arkadaşlar anlatacağım olay bir cilt doktorunun muayenehanesinde geçiyor adıda ışık...Bu doktoru önceden görüp ona aşık olmuş bir arkadaşla o doktoru
17740
seks hikayeleri
mervemle 1 saat geçirdik
Yakınlarda yaşadığım olayı anlatmak istedim. Olayın tanışma faslı baya uzun olduğundan kısaca anlatacağım; Akşam saatlerinde arkadaşın cafesinde oturu
2408
seks hikayeleri
Belediye Otobusundeki Liseli Fistiklar
Belediye Otobüsündeki Liseli Fıstıklar Sizlere 11.10.2004 günü başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Saat 16:00 sıralarında Üsküdar’dan An
4197
seks hikayeleri
UYUYAN KÜÇÜK KIZA BOŞALDIM
SELAM ARKADAŞLAR! BEN 34 YAŞINDA EVLİ BİRİYİM. YAPI İTİBARİYLE MUHAFAZAKAR BİRİYİMDİR. AMA SEX KONUSUNDAKİ ZAAFIMI BİR TÜRLÜ YENEMİYORUM. YAŞADIĞIM
38236
seks hikayeleri
Meltem Hanımın Kölesiyim
Ben bu siteyi okumaya başladığım ilk günden beri her gün benimde bir sahibem olmasını ve ona dilediği gibi itaat etmek istiyordum.24 yaşında,kumral bo
3147
seks hikayeleri
Üvey Annem
Ben 23 yaşında endustri muhendisliğinde okuyan 172 boyunda 65 kilo ağırlığında bir gencim. Annem ile babam bundan 4 yıl önce ayrıldılar.. Annem hala y
0
seks hikayeleri
kalbim duracaktı
Ben aydın k. Maraşlıyım. Internette seks hikayeleri yayınlayan bir siteden aldığım bir msn adresini msn me kaydetmiştim. Sonraki günlerde msnmi açtığı
2005
seks hikayeleri
Beni Fena Ettiler
Beni Fena Ettiler ben 18 yaşındayım ve tam 3 seneden beri birinden hoşlanıyorum hep gözgöze bakıştığımız olurdu ,son zamanlarda bu fazlalaştı ben her
3744
seks hikayeleri
hocamı evinde siktim
Merhaba Adım Mert bodrumdayım amam esasen Sivaslıyım 16 yaşındayım başımdan geçen %10000 gerçek olayı anlatmak istedim size çok digil 27.12.2013 Tarih
4271
seks hikayeleri
Kaynanamın Amı
Kaynanam dırdır konuşuyordu her zamanki gibi saç malıyordu bu karının yarağa hasta olduğunu farkettim bir gün evine geldim oda çay ikram etti sen çay
17491
seks hikayeleri
sik delisi
HERGUN AMIM YANIYORDU KOCAM SIKMESINI BILMIYORDU BENDE ALTTAKI KOMSUNUN OGLU HAKAN ILE SIKISMEYE BASLADIM HAKAN GENCTYI VE SIKMESINI IYI BILIYUORDU
128
seks hikayeleri
Otobüsteki Türbanlı Kız
Sıcak günlerden nefret ederim….birde temmuz sıcağında ego otobüsleriyle işe gidip gelmek insanı öldürür…yine sıcak bir akşam üstü tıklım tıklım olan o
8567
seks hikayeleri
acemi rusla
Şuan 22 yaşındayım. Bundan 4 sene önce, lise son sınıfa geçtiğimde, babasının işi nedeniyle Rusya’dan Türkiyeye gelen bir kız geldi sınıfımıza. Allahı
1430
seks hikayeleri
dölleme isteriz
Selam ben 29 yaşında pasif kendine özen gösteren bir cd gay im. Vücudum bir dişiyi aratmayacak kadar bakımlı ve pürüzsüzdür. Kadın kıyafetleri giymeyi
3021
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :