Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abimle tatilde seks Etiketi


abimle tatilde seks abimle_tatilde_seks_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sevdigim erkekle birlikte oldum
Çok zamanlarımız geçti ve artık aramızda ki güven meselelerini geçmiş olduk. Güvenimiz birbirimize tamdı ve artık bazı şeyleri aşmıştık. Ergenlik zama
337
seks hikayeleri
Msn Ve Msnde Sex
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde ta
1337
seks hikayeleri
ILK DENEYiM
İLK DENEYİM Ben 41 ,karım 36 yaşında.12 yıllık evli çifttiz.Bundan iki yıl önce,rutin seks hayatımızdan sıkılmıştık.Bu on yıl boyunca seks adına her
2602
seks hikayeleri
İstanbuldan sevişmek isteyen kızlar
Merhaba ben mehmet 18 yaşında lise son öğrencisiyim 1.70 boyunda esmer biriyim. Şimdiye kadar hiç sikişmedim sadece sevgililerimle öpüşüp göğüslerini
1861
seks hikayeleri
Kaynanamla 1
Anadolunun küçük bir ilinde memur olarak çalışıyorum. Evleneli henüz üç ay olmuştu. Eşim ile aramda 8 yaş fark vardı, benden 8 yaş küçüktü, yani tapta
25423
seks hikayeleri
Ten Rengi Çorap
Ben 23 yaşındayım ve Külotlu çorap dendiği zaman kendimden geçiyorum yaklaşık 1 yıl önce başımdan çok ilginç bir olay geçti bizim kapıcının oğlu Ali y
3029
seks hikayeleri
biletçiyle
Ben İstanbul da oturan ve Eskişehir Anadolu Üniversitesinde öğrenci bir genç kızım. Sürekli Eskişehir İstanbul arasında yaptığım seyahatlerde treni ku
2020
seks hikayeleri
19 luk baldık
köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı
10770
seks hikayeleri
Aylin Ile Aşk
Ben 28 yaşında yalnız bir erkeğim. Sizlere yakınlarda başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Aylin, oldukça güzel ve zor bir kadındı. Tesadüfen
1228
seks hikayeleri
KAPTAN
istanbula taşınalı yaklaşık bir sene olmuşdu.yan komşumuzun 3 tane oğlu vardı.bende okulu yeni bitrimiş ve istanbula gelmişdim.orta boylı ,düz şaçlı t
1700
seks hikayeleri
daha kimse tadına bakmamıştı
Merhaba Sizlere Unutamayacağınız bir Anımı yazıyorum Yaşım 20 Sabah kalktım kahvaltımı yaparkenj bizimkilerin halamlara Gideceğini Öğrendim.Sonra Cıka
8404
seks hikayeleri
aşık olmuştum
tekrar merhaba yine ben izmirli bu hikayemde bizim mahalledeki fuhus yuvasındaki kızla yasadıklarımı anlatıcam.. once oraya biraz tedirginlikle gitmis
959
seks hikayeleri
Doktorun muayene bitmiyordu
siker fırsat buldukça altından çıkartmaz ilk başlarda sadece önden yapardık ama ağzıma almayada alıştırdı benimde hoşuma gidiyor zevkle yalıyorum oda
246
seks hikayeleri
demetle ormanda yaşadıklarım
slm sevgılı okurlar ben zng ereğli ilcesinden ismim önemli degıl bu yasadıgım olay uzerınden 3 hafta gecti henüz bır gun netet bır bayanla tansıtım ad
4780
seks hikayeleri
Biricik Kizimı Sikişim
merhaba ben almanyadan atakan size yasadigim gercek hikayemi anlatmak istiyorum ben evlendigimde 18 esim mihri 16 yasinda idi 12 yildir evliyiz bu e
21718
seks hikayeleri
Babamı Komşumuzla Yakaladım
Ben 23 yaşında bir kadınım. Halen bekarım ama son üç yıldır mükemmel birseks yaşantım var. Sizinle bütün bu olayların başlangıcını paylaşmak istiyorum
9688
seks hikayeleri
Arzunun Seksi Ayaklari
Arzu`nun Seksi Ayakları Yaz mevsimiydi ve KPSS sınavındaydım.Girrdiğim sınıfta aşık olduğum, üstüne şarkılar şiirler yazdığım kız HAYVAN arzu da vard
1951
seks hikayeleri
komşunun ogluyla
En Guncel Sex Siteniz : Mobil Sex hikayeleri, Porno hikayeleri Seks hikaye Sikiş hikayeler » Genel » Kocamı komşumun oğlu ile aldatıyorum Kocamı komş
14882
seks hikayeleri
Koca Götlü Anam
Merhaba ben İstanbul Ambarlıdan Fatih.24 yaşındayım.Ben bu yazımda annemle yaşadığım sıradışı bir ilişkiyi paylaşmak istiyorumsizlerle.anlattıklarımda
13288
seks hikayeleri
adet gününde tecavüz
adım cemal 19 yasındayım birde yengem var 36 yasında kapalı 1:70 boyunda 75 kilo civarında uzun boylu biri nese konuya baslayım amcam bekçi olduğundan
8821
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :