Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ablama uyurken Etiketi


ablama uyurken ablama_uyurken
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Köylü Gelin
16 yaşlarındaydım. o yaz köye gitmiştim. Annemin kuzeni ahmet abilerde kalıyorduk. Ürün toplama zamanı idi. Topladıklarını bir kısmınıda pazarda sat
19989
seks hikayeleri
Liseli Esranin Cildirtan Firikikleri
Liseli Esra`nın çıldırtan firikikleri Lise sondaydım.Lise 1`den beri sınıfın en güzel kızı Esra`ya hastaydım.Esra süper güzel ve süper seksi bi kızdı
4655
seks hikayeleri
HER ŞEY DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ
Benim adım İrem.18 yaşında,oldukça dolgun kalçalara sahip,süper fizikli bi kızım.Başımdan geçen bu hikayedede bunların büyük bir payı var sanırım.Aile
2251
seks hikayeleri
AZGIN DUL SEVGİ
slm sizlere sevgi ile ilk ilişkimi anlatmıştım,şimdi size bu hafta sonu yaşadıklarımızı anlatacağım. pazar sabahı erkenden otobüse bindim ve denizliye
1848
seks hikayeleri
Afedersin Gulum
Afedersin Gülüm Ben İstanbul`da bir liseye giden utangaç biriyim. Size altı ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. komşumuz gül abla is
1836
seks hikayeleri
SEN BEN VE YATAGIMIZ
SEN BEN VE YATAGIMIZ Odamizda kocaman ve eski bir yatak var. Eski iki tane de koltuk. Kisa bi elbise giydigini dusun, bacaklarin acik ve askili bu el
2004
seks hikayeleri
Arkadaşımın Ablasını Siktim
Merhaba öncelikle burayı okumadan geçmeyin çünkü anlatacağım hikaye tamamen gerçektir bende bu tarz hikayeler okur dururum ama çoğu yalan ve yalan old
568
seks hikayeleri
evli kadına kaydım
En iyisi bundan 6 ay kadar önce başlayan ve halihazırda ara ara devam eden ilişkimden başlıyayım.Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli baya
3246
seks hikayeleri
Müzisyenden Seks Hikayesi
Müzisyenden Seks Hikayesi Başımdan geçen bir olayı anlatacasm ben müzisyenim bir gün çalıştıgım yere iki bayan geldi ve ön masaya oturdu ben bayanı
2143
seks hikayeleri
kocamı öldürüp sikti beni
Evlendiğimde daha 16 yaşındaydım. 5 dönüm tarla karşılığı hiç bilmediğim biriyle evlendirildim. Küçük bir düğün ardından kayınpederimin samanlığında g
6225
seks hikayeleri
Cap Canlı
|CAP CANLI; ARKADAŞLAR, BENİM; “CANLI CANLI” ADLI OLAYIMI 30 DK. SONRA OKUMUŞTUNUZ. BEN TARZ OLARAK BU VE BENZERİ OLAYLARI DAİM YAŞAR,
1350
seks hikayeleri
lez berna
Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir site buldug
29275
seks hikayeleri
yolda tanıştıgım kızla
İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi
2349
seks hikayeleri
Merak Sonunda
|Taşrada oturan ve evimizin küçük olması nedeniyle alilece aynı odada yatmak zorundaydık.O zamanlar henüz 15 yaşına henüz girmiştim.Bir gece annemim o
3784
seks hikayeleri
Komsunun Kızı
Bir gün komsunu kızı bizm eve geldı evde kimse yoktu msn arkadasımla konusacam dedı daha sorada konusmaya basladı bnde fanta getırdım o mukemmel gogus
3601
seks hikayeleri
14 yaşımda ilk sex
merhaba ben batuhan size 2 hafta önce yaşadığım bişey anlatıcam ben bi gün eve gidiyordum ama her gün eve giderken fark etiğim bişey oluyor bir kız ok
3378
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Merhaba ben Murat.Ben 23 yaşındayım 5 sene evvel başımdan geçen bir olayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı Esra vardı
0
seks hikayeleri
doktor ve refekatçı jigolo
merhaba adım poyraz 35 yaşındayım ve iz mirde yaşıyorum bu 35 yaşıma kada bir çok anım oldu ama ilk kez sizinle bir anımı paylaşıyorum ben 21 ve 30
7253
seks hikayeleri
Ev Arkadaşım Meriç
ev arkadasim aslinda hic gay iliskim olmamisti ama arkadasim beni coktahrik ediyoduevde donsuz geziyo got deligini aciyo kasiyo arada parmakliyodukend
2594
seks hikayeleri
dümbük ve karısı ile yaşadıklarım
ben arkadaşlar inş hikayelerimi beğeniyorsunuzdur . bır sene fılan oluyor internette sohbet odalarının bırınde istanbullu bır beyle tanıstım 45 yasınd
8201
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :