Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ablamı kalabalık otobuste sıktım Etiketi


ablamı kalabalık otobuste sıktım ablami_kalabalik_otobuste_siktim_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Doktorla sex ve hamile kaldim
Ben sıla 20 yaşında yeni işe başlamıştım.bir hastanede hemşirelik yapıyorum.vucudum çok güzeldi.bazı çapkın doktorlar bana ilgi gösterirlerdi.kimi ben
13606
seks hikayeleri
karı koca ikisinide
selam ben mehmet Sizlere cok ilginc bir olay anlatacagim. Belki inanmayacaksiniz ama hepsi gercek. Siz hic grup seks yaptiniz mi? Ben yaptim. Hem de b
5016
seks hikayeleri
deniz sefası güzel oldu
slm nasılsınız sevgili okuyucular beni başımda gecen gercek olayı paylaşmak istedim ben adanada oturuyorum araba alım atımı yapıyorum adım x diyelim k
1866
seks hikayeleri
18 Yaşıma Yeni Girmiştim
ve kadınlar hala benim için gizemini korumaya devam ediyordu.Henüz bir cinsel deneyiyim olmamış, ayrıca çıplak bir kadın dahi görmemiştim (yani canlı
4373
seks hikayeleri
ben günah işledim
merhaba ben emre 18 yasındayım bir gün okuldan döndüğümde evde kimse olmadığı için kuzenlere gittim ve ordada kuzenimden başka kimse yoktu ve benden 3
3016
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayla ormanda
merhaba benim adım mehmet 38 yaşında evli 1 cocuk babasıyım kız kardeşim semihada 34 yaşında 3 cocuk annesi bir kadındır kız kardeşim semihayla yaklaş
25717
seks hikayeleri
Sonunda Oldu
Sonunda oldu! benim adım buse erkekleri tahrik etmesini çok severim genelde çok açık giyinirim bazen mini eteğimin altına külot bile giymem kocam ilk
2984
seks hikayeleri
Kira Karsiligi
Ben ogrenciyim ve ev sahibim ayse hanım. kira gunum gelmisti ve ayse kapiya dadanmısti yine. bu sefer icerigirdi ya kirayi vereceksin yada bir caresin
5022
seks hikayeleri
Ilk Deneyimimi
|Uzun zamanır cıktıgım kız daha once hıc bır cınsel olay yasamamıstı. ve onu ben acmak ıstıyordum... lıse sonda okuyor.. ve oldukca guzel kalcaları va
2567
seks hikayeleri
Fantezi
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyo
2568
seks hikayeleri
sikbeni kocacim
Cocugumu dogurduktan sonra kocam beni 1 yil sikmedi oylecok azmistimki Kocama yalvarmaya basladim ne olursun beni sik diye benim cokazdigimi anlayinc
2950
seks hikayeleri
ATEŞLİ İNTİKAM GECESİ
Merhaba sayın arkadaşlar ben Rüken.sizlere çok ateşli bir gecemi anlatacağım. ben memleketim dışında yani van yüzüncü yıl üniversitesi büro yönetimi v
0
seks hikayeleri
Bizimkisi Bir Sex Hikayesi
Bizimkisi Bir Sex Hikayesi Sizlerle daha önce Serap’ın yazdığı beraberce organize ettiğimiz gurup seks partisini hepiniz hatırlarsınız. Mart ay
3176
seks hikayeleri
Ilk Biseks Deneyimim
Merhaba ben almanyada Ffm sehrinde yasayan yakisikli bir gencim bir cok kiz arkadasim oldu ama herzaman erkeklerede ilgi duymusumdur.bir gün bütün ces
2324
seks hikayeleri
sabaha kadar sikilmek istermisin
[email protected] Azgın bayanlar amını götünü siktirmek isteyenler, ekleyin önce görüşelim sonrada sizi sabaha kadar sikeyim. İsim : onefriendM
2638
seks hikayeleri
Huseyin Can Yagar
Hüseyin Can Yağar... Selam arkadaşlar. Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Ben Eskişehirde oturan 20 yaşında biraz azgın bir gen
1225
seks hikayeleri
Teyzemler Satti Beni 3
Teyzemler sattı beni 3 Satıldığım ilk gün sanki 1 yıl gibiydi. Ikinci gün sabah daha 8 de uyandırdılar. Zaten 4 te uyumuştum. Uykusuzluktan sersem gi
3071
seks hikayeleri
ENİŞTE CİDDİMİSİN DEDİ
Bu olay daha yeni oldu. Yani 2005 yılbaşı gecesi. Bütün aile yılbaşını kutlamak için bizim evde toplanmıştık. Yaklaşık 15 kişi vardık. Kayınpeder, kay
7664
seks hikayeleri
Olgun Avukat Arzu Hanım
Merhaba, 26 yaşımdayım adım tolga boluda yaşıyorum. Hafta sonları bazen hafta içleri arkadaşıma yardımcı oluyordum eczanede.Eczanemde oturmuş bilgisay
5320
seks hikayeleri
En Yakın Arkadaşımla
Ewvet ben 20 yaşında bir kızım.konuya gelelim.bir tane kız arkadaşım vardı vede 3 yıldır çok iyi anlaşıyorduk.ama o nun hala sevgilisi yoktu ve çok mu
8207
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :