Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ablamın sütlü memeleri ablamin_sutlu_memeleri Etiketi


ablamın sütlü memeleri ablamin_sutlu_memeleri ablamin_sutlu_memeleri_ablamin_sutlu_memeleri_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Nurayla Yaşadıklarım
Slm bende diğer arkadaşlar gibi başımdan geçen bu macaramı sizlerle paylaşmak istedim ben bir şirketde çalışmakdayım 190 boyunda 78kl kumrallım geçenl
1879
seks hikayeleri
Patlattılar Beni
Önce kendimi tanıtayım çünkü benim yaşadıklarım burada dizi olacak eminim.ben eda 24y 1.68b.sex bombasıyım.geçen yaz kuzenimin yanına tatile gittim.iy
4068
seks hikayeleri
Sekreterim Dilek 2
Sizlere daha önce sekreterim Dilek ile ilk sikişmemizi yazmıştım. Yeni Sekreterim Dilek başlığıyla yayınlanmıştı. Günlük monoton işlerin arasında fırs
2553
seks hikayeleri
komşu kızına kaydım
Ergenlikten yeni çıkmış ve cayır cayır deliği yanıp tutuşuyordu. Ona en yakın ve onu becerebilecek bir kişi olarak beni görüyordu. Faceden eklemiş ben
302
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
5895
seks hikayeleri
Abim Diye Saydığım Kişi
Bu gerçek bir olay.Ankarada yaşıyorum.Aile dostumuz olan arda ile çok iyi anlaşıyorduk ama o beni galiba kardeşi olark görüyordu.Ama ben ona aşıktım v
8782
seks hikayeleri
Ah Jale Ah
Ah jale ah.. BEN 17 yasında yakısıklı bır erkegım bırgun okulların tatıl oldugu gun ben okulda bır sınav ıcın geldım ve bızım sınıftan sadexe ben ve
1464
seks hikayeleri
götün tadı süper
Selam aslında seks hikayeleri okumak bende de bir alışkanlık oldu.Bnede başımdan geçen bir olayı değerli hikaye okuyucularıyla paylaşmak istedim. b
1902
seks hikayeleri
ahh sevtap bitirdim beni
slm millet bn fırsatçı size ilk milli olduğum hikayemi anlatacağım.Ben 5 katlı bir binann 4. katında ailemle oturan bi erkeğm bu arada yş 19 . üst kat
2778
seks hikayeleri
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kuca
16220
seks hikayeleri
Kocasini Kapida Gorunce
Kocasını Kapıda Görünce Ben 29 yasında, evli, uzun boylu, esmer bir gencim. Sizlere basımdan gecen gercek bir hikayeden söz edecegim. Ama isimleri sa
6087
seks hikayeleri
Komşumuz Açtı
Adım Serkan. Şu an 24 yaşındayım. Sizlere anlatacağım olay 2 yıl kadar önce başımdan geçti. Anlatacaklarım bizzat benim yaşadığım ve içinde en ufak bi
2570
seks hikayeleri
KARIMLA GRUP
|Karım Özlem ve ben sekste bütün tabuları aşmış ,aklımızdaki tüm fantezileri tek tek gerçekleştiriyorduk.Karımın muhteşem kalçaları ve dolgun göğüsler
12279
seks hikayeleri
Alev Hemşire Mayosunu Giymeye Gitmişti
Alev Hemşire Mayosunu Giymeye Gitmişti selamlar.. ben izmirden mehmet.. şimdi anlatılan olay tamamiyle gerçektir,ve benim başımdan geçen en güzel o
6418
seks hikayeleri
Arkadaşım Ve Eşim - 1
ben ömer cocukluk arkadasim aliyle cok samiyiyiz cocukluktan beriAlinin sikinin büyüklugune imrenirdim benimki 17 cm alininki ise 23cm civarindace ol
2775
seks hikayeleri
İLK DENEYİMİM
size başıdan geçen ilk geçen olayı anlatmak istiyorum. ben  17 yaşlarındaydım şu anda 34 yaşındayım  evli olan ablan vardı.Enişten sürekli i
2627
seks hikayeleri
arzuyla yatakta
ben Samsundan Arif bu siteye iki yıldır katılıyorum ve evli bayanlara ilgim çok büyük nezaman bir evli bayan görsem onu bir kenara çekip sikesim geliy
1678
seks hikayeleri
Ablama Ve Anneme Tecavuz
Ablama ve Anneme Tecavüz Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29
30180
seks hikayeleri
adamın sevgilisini siktim
takipçileri bunu iyi okuyun çünkü ben adamın kız arkadaşını sikerken adam arkamıza bizi izliyordu ve eline almış aletini okşamaya başlamıştı bile onu
196
seks hikayeleri
Sevgilim ayaklarımı yaladı
Öncelikle herkeze meraba.Ben 18 yaşında sarışın bir kızım.Adım pınar.Size 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Sevgilim yengemin ç
3761
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :